Skocz do zawartości

romanoitaliano3

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 150km 2002r.

Osiągnięcia romanoitaliano3

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ja najpierw miałem założone jakieś maxgeara to mi wyrwalo je wcale się nie zdziwiłem bo to jakiś shit, a teraz założyłem lemfordera i też mi urwalo oddałem do reklamacji a dostałem nowe.zobaczymy.
  2. Podejrzewam że wina jest po stronie amortyzatorów, ponieważ ja też mam taki problem.wcześniej miałem założone amory bilsteina i nie było problemu z wyrywaniem poduszek a jak tylko założyłem kyb tak już drugi raz mi wyrwalo poduche
  3. A podkładkę metalowa między odbojem a poduszkę dałeś?
  4. Nie robię żadnego offtopu kolego porostu się zapytałem żeby nie zakładać kolejnego podobnego tematu. Dzięki kolego puzon. Już mnie tutaj nie ma.
  5. Mi w teście nr.7 maks pokazuje 79-80st czyli wychodzi że też nie dojrzały.Wychodzi na to że któryś z termostatów główny albo egr.Jak rozpoznać który się nie otwiera do końca?
  6. No raczej testu przelewowego nie zrobisz w swoim silniku na pompie wtryskowej.Test przelewowy robi się w silnikach z CR.
  7. Wczoraj kupiłem te amortyzatory.Zaraz idę je montować. Teraz mam założone amortyzatory bilstein wywaliły się po około 16tys.
  8. Witam! No ja też swoją będę sprzedawał bo auto ewidentnie za małe jak na 3 osobową rodzinę. Też myślałem o BMW e60 lub e90 w kombi, do 30-32tys, ale myśle że to sensu nie ma bo kupic szrota, a później kasę wtapiac to zrezygnowałem. Za te pieniądze chyba raczej nie kupi się zadbanego egzemplarza.Dlatego myślę o Mondeo albo mocną Skodę Octavię II RS, do BMW sentyment został i kiedyś na pewno wrócę do tej marki. Pozdrawiam.
  9. Ale w jakim silniku? na pompie vp44 czy CR?Jeśli chodzi o CR to jeśli włożysz w to samo miejsce to nie musisz ich kodowac.
  10. Witam! Ja mam to samo,tylko temperatura spadnie mocno poniżej zera czujniki wariują, mam te auto od 3 lat i co zimę jest to samo.A jak przychodzi wiosna robi się ciepło to wszystko wraca do normy.
  11. Tak jak fest zablokuje to jest bicie. Tzn palcami nie mogłem go ruszyc.Po prowadnicach zacisk normalnie chodzi. Zobaczę jeszcze raz to rozbiorę wyczyszczę nasmruje może coś przeoczyłem. Jak znajdę przyczynę to dam znac w tym tygodniu.
  12. Tak wszystko wyczyszczone,nasmarowane smarem miedziowym i na końcu odpowietrzone i dalej bez rezultatu. Zastanawiam się też nad pompą hamulcowa,może nie domaga. Jest jakiś sposób żeby taka pompę sprawdzić?
  13. witam. Mam problem w swoim aucie z hamulcem ,a konkretnie z nie odbijaniem tłoczka w prawym przednim kole. Wymieniłem,osłonę przeciwpyłową tłoczka do tego gumki chroniace prowadnice,oring tłoczka oraz sam tłoczek bo stary był skorodowany.Po całej regeneracji zacisku,skręciłem wszystko tłoczek dalej nie odbija,więc wymieniłem również przewód elastyczny,lecz niestety to też nie pomogło i na tym moje pomysły się skończyły. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek?
  14. Panowie,a co myślicie o shell helix ultra 5w30?czy ktoś z Was leje taki olej?
  15. Do testu przelewowego użyłem 3,5mm srednica wew.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.