Skocz do zawartości

marcin-lewandowski7

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e38 728

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin-lewandowski7

  1. Panowie dlaczego na samym zapłonie apka wskazuje 9%zapełnienia filtra i i 5,7 sadzy a jak odpalę auto wskakuje 25%zapełnienia i 15 gram sadzy i tak jest za każdym razem że jest różnica sam zapłon a odpalony silnik.
  2. Tak działaja ale myslałem ze po zapieciu wstecznego powinien być krótki sygnał informujący,ze układ pdc działa
  3. Dzisiaj zamontowałem te dwa czujniki i ogólnie pdc działa tylko brakuje sygnału przy włonczeniu wstecznego biegu a z tego co sie orientuje powinien byc krótki sygnał może ktos sie orientuje co jest tego przyczyną w inpie próbowałem włonczyc ale tak jak nie było tak nie ma
  4. Zamówiłem dzisiaj dwie orginalne uzywki moje według katalogu to 66216902182 ale takich nie znalazłem uzywanych tylko pełno nowych zamienników wiec zamówiłem dwa o numerach 66218375533 niby są to te same Jak wymienie to sie odezwe czy jest ok
  5. Przeglądam ,przegladam nawet moge użyczyć ściągacz pompy
  6. Witam podepne sie pod temat mam problem z pdc auto to bmw e39 3.0d 1999rok czujniki na 3 piny, a wiec w inpie zero błedów związanych z pdc a po włonczeniu wstecznego zupełna cisza nawet nie ma ciągłego dzwieku informującego o awarii a po podejsciu do czujników wszystkie 4 cykają ale brak dzwieku gongu .Nie dało mi to spokoju wypiołem wtyczke ta od czujników i najpierw pojawił sie ciągły dzwiek a po wpieciu zpowrotem pdc zaczęło działac ale działało do wyłaczenia zapłonu i po kolejnym przekreceniu zapłonu i wbiciu wstecznego (skrzynia automat) znowu cisza i zas gdy odpiołem wtyczke i wapiołem pdc działa i tak jest za kazdym razem .Dodam ze auto kupiłem z nie działajacym pdc po podpieciu inpy wskazała ze dwa czujniki do wymiany ,wymieniłem na nowe ale zamienniki. Inpa pokazuje ze jest wszystko ok,bardzo dziwna sprawa .Kupiłem uzywany modół pdc i na tym jest identycznie .Co to może być gdzie szukać.POMOCY
  7. Pompa wymieniona temat zamkniety jak ktoś potrzebowałby porady odnośnie wymiany to pisać na pw
  8. podprogówka pokazuje mi 4.20 czyli jest dobrze ale cisnienie na szynie jednak za mało
  9. Moze ktos bedzie tak dobry i sprawdzi u siebie jakie ma cisnienie na listwie na rozgrzanym silniku na jałowym biegu bardzo bym prosił :(
  10. A po co blokowac rozrząd przecierz bede wyjmował tylko pompe rozrządu nie bede ruszał
  11. HEJ dla pewnosci wymieniłem ten regulator i miałeś racje dalej cisnienie tak samo na jałowym po rozgrzaniu 286 mbar czyli jednak ta pompa Staram sie wszystko przy aucie robic samemu i sie zastanowiam czy ogarne temat z ta pompą typu jak dojsc do tej trzeciej sruby trzymającej pompe czy trzeba demontowac podstawe filtra oleju i czy potrzebny sciągacz
  12. Moze być a jak wygląda sprawa z wymiana tej pompy zdania na forum sa podzielone niektóży pisza ze wystarczy odkrecic ten dekielek na inbus nastepnie odkrecic nakretke na pompie i sróby które trzymają pompe do bloku i tyle jak sie ją wyjmie nic nie dzieje sie z rozrządem nie trzeba zadnego przyżądu ciekawe na czym zembatki sie wtedy trzymają moze sie orientujesz w temacie
  13. To wiem jak sprawdzic jaka powinna byc ale ciekawi mnie skoro ktos ją zamontował a ceny są nie duże za pompy cr to jaki by miał sens wstawiania takiej pompy Moze faktycznie pompa jest ok tylko ten regulator jest do kitu
  14. Witam ,na wstepie dodam ze przeszukałem forum na temat mojego problemu i nie znalazłem podpowiedzi na forum a wiec chodzi o pompe cr która jest zamontowana w moim aucie jest to pompa od rovera 2.0d z numerem na tabliczce numer 2 247 801 tu jest link do aukcji z taką pompą jaką mam zamontowane w bmw e39 3.0d 1999rok http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-cp1-247-801-rover-75-2-0-cdt-mg-zt-i6763221238.html i teraz pytamie czy taka pompa moze byc przeciez to jest 3.0d a pompa od 2.0d i na dodatek cisnienie na listwie na jałowym biegu po rozgrzaniu wynosi 286mbar a z tego co sie orientuje to powinno byc powyrzej 300 i mam dylemat czy to wina pompy czy może regulatora moze ktoś podpowie moze ktos podpowie jak wyglada sprawa z wyjeciem pompy tak łopatologicznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.