Skocz do zawartości

sebos76

Zarejestrowani
  • Postów

    1 015
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O sebos76

  • Urodziny 30.03.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było :e39 535 tds 1998 touring
    obecnie Seat Alhambra 1.9 TDI
    szukam bmw...
  • Lokalizacja
    Chojnice
  • Zawód
    inż. bud.

Osiągnięcia sebos76

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. od którego roku/miesiąca w e53 jest silnik 218 KM w 3.0d, bo w ogłoszeniach na otomoto podają np że sprzedają z 2003 r z silnikiem 218 , a te chyba były dopiero polifcie... :duh:
  2. takie prędkości tylko na torze są bezpieczne, oglądał ktoś TOP GEAR jak bili rekord prędkości Bugatti Veyronem ?. przy 400 km/h pali 30 l paliwa na minutę!
  3. sebos76

    525 Tds a 530 d

    tds to stara konstrukcja na pompie wtryskowej, jednak w przypadku napraw osprzętu silnika na pewno będzie taniej niż w 530d. Generalnie kierowałbym się głównie stanem technicznym samochodu, jak kupisz zajeżdżonego 530 d, to możesz to bardziej odczuć finansowo niż w przypadku 525 tds. Reasumując: ja osobiście brałbym zadbanego 530d z małym przebiegiem... :D
  4. Witam . Mam dziwny problem z klimą. Na kompie nie pokazuje żadnych błedów, jest nabita, ale nie reaguje na właczenie jej przyciskiem. Natomiast bez problemu moge włączyć kompresor od klimatyzacji za pomocą INPY. Brak natomiast reakcji ze strony przycisku (kontrolka się zapala ale nic sie nie dzieje). Macie jakies pomysły?
  5. najlepiej podjechać do dobrego elektryka i podpiąć pod kompa, a tak na szybko to spróbuj odłączyć przepływomierz, jak się poprawi to masz w sumie odpowiedź co się zepsuło
  6. sebos76

    kaseta - karta pamięci

    chłopy, dajcie sobie spokój z tymi fm transmiterami, po prostu szkoda kasy - słaba jakość dźwięku i często jak się gdzieś dalej jedzie to są zakłócenia od innych stacji radiowych
  7. sam jestem vatowcem i swego czasu interesowałem się tym tematem, jednak z tego co pamiętam to o ile numer z akcyzą przejdzie w przypadku kupna "ciężarowego" e61 to zwrot vatu i późniejsze odliczanie vatu za paliwo jest już dość ryzykowne. Przede wszystkim, przy kontroli z US należy przedłożyć krajową homologację ciężarową dla samochodów z kratką (N1) a o ile mi wiadomo takowa nie jest dostępna dla e61 ( dla x 6, x5 i x3 jest).
  8. sebos76

    Czujnik ABS

    ja z kolei mogę śmiało polecić ATE, który to jest produkowany na flakach siemensa(=oryginał). co do wynalazków typu hans preis to faktycznie strata kasy. Poza tym jak nie podłaczysz pod kompa i ci dokładnie nie poaże który to czujnik to na zapas nie kupuj. Możesz ewentualnie sprawdzić ten czujnik l/t przekładając stronami czujniki z lewej na prawą strona- ale uważaj, czasami czujnik jest tak zapieczony, że wyciągniesz go w kawałkach
  9. podpowiedź dla kolegów co prawda z e39, ale nie sadze żeby mocno nivo było inne w e61. zanim zaczniecie wymieniać poduszki od nivo, które najtańsze nie są, posprawdzajcie dobrze wszystkie przewody(wężyki) od nivo. U mnie np 2 lata temu wężyk wyskoczył z połączenia i efekt był taki jakby poduszka strzeliła (brak ciśnienia w układzie nivo ) i całkowita gleba tyłu. Ostatnio samochód znowu zaczął mi po nocy przechylać się na jedna stronę - znowu zacząłem od sprawdzenia wężyków - okazało się , że były już trochę sparciałe - zostały wymienione na nowe i jest ok.
  10. ja też mam tds-a i mam jak na pierwszym zdjęciu, więc chyba coś nie tak z tym opisem ana 100 % mam tdsa, bo w wersji touring e39 td w ogóle nie występowały to raz, a po drugie tak wychodzi z vinu i kwitów
  11. Kolego a jak włącza się abs przy delikatnym hamowaniu to czym może to być spowodowane? Mam tak w innym aucie (mercedes sprinter) - czujnik jest ok. no właśnie tym- uszkodzony pierścień abs w piaście
  12. ad. 2 najlepiej sprawdzić laptopem z INPA odczyt prędkości na poszczególnych kołach(podczas jazdy), może się okazać, że na którymś kole są skoki prędkości- ja tak miałem- okazało się że uszkodzony był pierścień od abs- na podstawie którego czujnik liczy impulsy. pytanie: czy nie włącza ci się za wcześnie abs- np przy delikatnym hamowaniu?
  13. odp. 1900 kg z hamulcem na wzniesieniach do 8% oraz 1600/1700 kg man/automat na wzniesieniach do 12%
  14. nastawnik do regeneracji/wymiany dużo jest o tym na forum, dać do dobrego pompiarza lub do boscha koszt w zależności od tego co jest uszkodzone 1500-3000zł
  15. sebos76

    quattro a BMW

    Hmm a jak w praktyce sprawuje sie 530xd jako odpowiedz na A6 3.0 TDI quattro? tutaj masz pokazane no, z tego filmu wynika, że to quattro a nie x-drive ma problem w takich sytuacjach, gdzie tył jest całkowice bez trakcji...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.