Skocz do zawartości

Cizes

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wadowice

Osiągnięcia Cizes

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki Krzysiek. Bardzo mi pomogłeś. w majowy weekend zabieram sie za czyszczenie tych szczotek. Dzieki jeszcze raz. Pozdrawiam Cizes
  2. Właśnie szukałem i nie znalazłem konkretnych opisów jak to najlepiej zrobić. Podaj mi jakis link jak znajdziesz bo ja nie moge znaleść Pozdrawiam
  3. Cizes

    sprężyny tył

    Kowal- ten pomiar od rantu błotnika do rantu felgi jest raczej lipny bo ludzie mają różne rwielkości felg. Najlepiej zmierzyć od rantu błotnika do środka feli...
  4. Witam Problem jest taki że szarpie mi silnikiem podczas delikatnej jazdy. Jak juz mi sys-bmw powiedział trzeba wyczyścić nastawnik pompy. Teraz pytanie do fachmenów od TDSa. 1.Gdzie on sie dokładnie znajduje tzn wiem ze to jest góra pompy wtryskowej ale która część?? 2. Jak najlepiej jest to porozkręcać? 3. Czym to wyczyścić? Tam sie osadza jakiś osad z paliwa? 4. Czy po skręceniu tego do kupy trzeba coś ustawiać jeśli tak to jak i czy potrzebny do tego jest jakiś przyżąd? Np komputer. Wszyscy którzy to robili prosze o pomoc bo to szarpanie juz mnie dobija. :( Piszcie co wiećie na ten temat. Z góry dziekuje Pozdrawiam... Cizes...
  5. Cizes

    Szarpanie silnika TDS

    Nic jeszcze nie ustaliłem. sys-bmw też miał taki problem i mechanik wyczyścił mu nastawnik pompy i było ok. Teraz musze się dowiedzieć gdzie on dokładnie jest, czy da sie to samemu wyczyścić i czy trzeba po tym coś ustawiać z kompem. Chyba napisze nowy temat. Mam tak samo jak ty na 5 biegu prawie tego nie czuć. Na jałowym czuć falowanie a obrotomierz prawie sie nie rusza, szarpie od ok 1300 do ok 2300. Powiem ci tylko ze to szarpanie jest dość szkodliwe tzn od tego szarpania urwały mi sie śruby łapy silnika i silnik spadł na przekładnie kierowniczą co spowodowało pękniecie misy olejowej :( Jak już wyczyścisz ten nastawnik lub zrobisz coś zeby nie szarpało to odezwij sie na maila maverick217@wp.pl lub tu na forum bo niewiem jak sie do tego zabrać a juz mnie to szarpanie strasznie denerwuje bo ileż można jezdzić na max- nie wydole na paliwo :) Pozdrawiam... Cizes
  6. Cizes

    Szarpanie silnika TDS

    ok to czekam az sie wiecej czegoś dowiesz...
  7. Cizes

    Szarpanie silnika TDS

    skoro nie ma przepływki to co ja czyściłem??
  8. Cizes

    Szarpanie silnika TDS

    To może mi powiecie gdzie jest umiejscowiony taki przepływomierz. Wyczyściłem taki czujnik który jest wkręcony od dołu do kolektora ssącego bo był całkiem zatkany i zauważyłem że spadł wężyk który idzie do tej niby przepustnicy przy kolektorze(mam nadzieje ze to pomoze. Teraz mam wiekszy problem... :( ... urwały sie śruby od łapy i silnik spadł na przekładnie kierowniczą przez co pekła misa olejowa... :( i potrzebuje mise.... Dzieki za porady Cizes
  9. Cizes

    chlodnica klimatyzaji

    Niewiem czy ta chłodnica na fotce to jest klimy. Ja ma 4 "kaloryfery" w e-36 i te od spodu nie sa klimy. Chłodnica klimy zawsze jest pierwsza tzn z samego przodu tak jak napisałeś zaraz za nerkami i do niej z przodu jest przymocowany elektryczny wentylator jest wielkości mniejwiecej takiej jak chłodnica wody tylko że ok połowe cieńsza :) a jak jeszcze nie bedziesz mógł jej znaleść to idz po weżu od kompresora klimy do chłodnicy:) a kompresor klimy widac na fotce:) Pozdro...
  10. Cizes

    Szarpanie silnika TDS

    Witam. Czytam i czytam te posty o tds-ach i nigdzie nie znalazłem takiego problemu jaki dolega mojej betce... Na początek troche histori o moim bmw :D kupiłem ja miesiac temu z gotującą sie płunem chłodniczym-jak sie okazało-urwał sie wirnik na pompie wody. po usunieciu tej usterki ruszyłem w jazdy próbne i odrazu rzuciły mi sie w oczy obroty mojego silnika... samochód przyspiesza (wydaje mi sie) bardzo dobrze juz sie nie gotuje nie ma płynu w oleju, oleju w płynie plynu nie ubywa i nie robi ciśnienia a układ wiec stwierdziłem za moja głowica jest jeszcze dobra :) bo sie tu tyle o nich naczytałem ze sie przeraziłem :shock: ale powracając do tych obrotów... wiec na biegu jałowym silnik chodzi w miare dobrzenie nie trzesie nim obrotomierz stoi na ok 700obr problem zaczyna sie gdy ruszam i jade spokojnie zmieniając biegi. Silnikiem zaczyna szarpać ale tylko przy spokojnej jezdzie gdy pedału gazu nie wciskam poza 1/3 zakresu jego pracy dzieje sie tak od ok 1300obr do ok 2100obr/min potem silnik zaczyna chodzić równo. Chodzi też równo w zakresie tych obrotów gdy wcisne gaz ponad 1/3 jego skoku. Jest to uciazliwe podczas spokojnej oszczednej jazdy bo nie musze chyba pisac jak sie zachowuje wskazówka ekonomizera podczas "butowania" dodam jeszcze ze nie ma żadnych innych objawów padającej pompy wtr. Nie gaśnie, na ciepłym zapala odrazu i nie zdażyło mi sie jeszcze zebym go musiał dłużej pokręcić zanim zapali, na zimnym tez odrazu zapala. Próbowałem nawet włączać odbiorniki na biegu jałowym ( bo tez sie o tych problemach naczytałem ze wtedy falują obroty) ale u mnie nic sie nie dzieje z obrotami.Stoja w miejscu. Silnik dopiero zaczyna falować jak go pożądnie obciąże tzn na zahamowanych kołach dość mocno popuszcze sprzegło-ale myśle że to normalne przy takich obciążeniach a nie np przy ruszaniu kierownicą na wł klimie. Teraz pytanie do was. Czy to jest objaw padającej pompy czy tylko kwestia jej wyregulowania ew czy za tą usterke odpowiedzialny jest jakis czujnik?Bo na klasyczne objawy padajacej pompy mi to nie wyglada za bardzo. Dodam ze mam E-36 325 tds z końca 94r z przebiegiem licznikowym 220 000 km.Brak ks serwisowej wiec niewiem czy to prawda. Jakbym czegoś zapomniał dodac to pytajcie. Ja czekam na porady. Mam nadzieje ze bedą optymistyczne :lol: Pozdro dla wszystkich Beemkowiczów. Cizes
  11. Jak się okazało to była to klasyczna usterka w TDSie... -urwany wirnik pompy płynu chłodniczego...
  12. wsadziłem nowy. ale spróbuje jeszcze bez termostatu go odpowietrzyc Jak ktos ma jeszcze jakies pomysły to piszcie
  13. Witam. Problem mój polega na ty, że nie wiem jak odpowietrzyć układ chłodzenia w 325TDS wiem ze ten temat już był wałkowany na forum ale zadne sposoby w tamtych tematach nie poskutkowały. Wiec tak- zalałem płyn wlewałem do górnego weża chłodnicy i do zbiorniczka wyr. na wolnych obrotach moze chiodzić i cały dzien i nic sie nie dzieje natomiast po przejechaniu ok 3km dość ostro to grzeje sie tak ze wyrżuca mi płyn przez zbiorniczek wyr. górny wąż chłodnicy jest gorący i twardy dolny jest zimny i tez twardy, nagrzewnica nie grzeje. dodam jeszcze ze w oleju nie ma płynu i w płynie nie ma oleju. Myślałem ze jest to spowodowane termostatem bo autko stało 2 miesiące-wymieniłem go i... dalej to samo. Słyszałem ze jest gdzieś odpowiecznik na bloku lub głowicy ale nie moge go znaleść. Jak ktos wie o co chodzi prosze o pomoc. odpowietrzałem ją dzisiaj przez 5 godzin i nic:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.