Skocz do zawartości

spooky79

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW Z3 Roadster M43 1.8 1997
    BMW E46 320Ci M52TUB20 1999
  • Zawód
    informatyk

Osiągnięcia spooky79

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. kolego coś może ustaliłeś ? mam ten sam błąd :(
  2. faktycznie można się połączyć , nie wiem dlaczego poprzednio to przeoczyłem , ale wywala komunikaty jak poniżej , z tego co zrozumiałem to tylko kwestia konfiguracji INPY . Gdzieś na forach znalazłem też takie wyjaśnienie i to by się zgadzało : cyt. " Nowsze SP-daten są tylko po niemiecku. Stąd błąd "Language variants do not match. Malfunction possible". Najlepiej przywróć kopię zapasową starszych plików . Inpa 5.0.6 też jest tylko po niemiecku. Skrypty (menu, które się wyświetla przy diagnozie danego modułu) to pliki *.IPO w .../inpa/sgdat a opisy błędów są w plikach *.PRG w .../ediabas/ecu. " http://bmw-z3.pl/img/i1.jpg http://bmw-z3.pl/img/i2.jpg
  3. Witam. Po aktualizacji DME do najnowszego w zakładce infomation : EWS language zmieniło się na deutsch , było English metric ,pojawił się też problem z połączeniem z modułem EWS, wywala błąd coś odnośnie komunikacji i języka. Auto ogólnie jeździ , ale drażni mnie to iż nie mogę się połączyć z modułem EWS i przyszłości w razie problemu go zdiagnozować . Pytanie do mądrych głów :) czy sp-daten mogło być w jakiejś innej wersji językowej ? zawsze wydawało mi się że jest tylko jedna wersja , czy ew. można to jakoś zmienić w inny sposób (zakodowac ncs ? itp) czy szukać inne sp-daten i wgrywać ponownie . Pozdrawiam PRZED: http://baq.home.pl/zd/przed.JPG PO: http://baq.home.pl/zd/po.JPG
  4. Sprawdź pracę sond,jest jakiś problem z mieszanką, może padło podgrzewanie którejś , zobacz w inpa
  5. Niestety nie . Jeśli chcesz możesz podjechać , za czteropak browaru udostępnienie kabel i laptopa i możesz działać .
  6. mam , Gliwice , ale nie wiem jak co tam musisz wyregulować , jeśli potrafisz zapraszam udostępnię jeśli chcesz daj znać ,to się zdzwonimy
  7. wygląda na to że wszystko w normie , wykasuj sobie błąd przepływki (z pierwszego zdjęcia)
  8. Witam E46 99" 320Ci Zakupiłem auto z świecącą kontrolką poduszek , błąd 13 ignition circuit ZK12 -> airbag driver stage 2 , będąc pewny że to taśma kierownicy nie przejmowałem się zbytnio . Zakupiłem za grosze używkę i niestety błąd po wykasowaniu nadal występuje ,z racji tego że taśma używka nie byłem pewien czy sprzedający nie sprzedał padniętej więc sprawę znów zbagatelizowałem. Trafiła się okazja na podmiankę całości ze sprawnego auta . Taśma zmieniona , błąd powraca , poduszka zmieniona , błąd powraca , przemierzone i sprawdzone kostki (czy nie ma załamań kabla itp),przeczyszczone styki ,niestety nic to nie dało , po wykasowaniu błąd natychmiast powraca . W tym momencie przychodzi mi na myśl jeszcze tylko sterownik poduszek ale nie bardzo wiem jak do tego się zabrać (co i jak sprawdzić) Mam interfejs pod RS232 , zainstalowana INPA,DIS, Byłbym wdzięczny za jakieś porady bo już mi ręce opadają ,a na necie ciężko coś znaleźć poza informacją o uszkodzonej taśmie lub stykach (kostce) :mad2: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Problem rozwiązany :D ,wystarczyło w module uaktywnić drugi nabój , nie wiadomo z jakich przyczyn u mnie opcja odpowiedzialna z drugi nabój w poduszce kierowcy była nie aktywna "nicht_activ", wystarczyło zmienić na "active" , usunąć błąd i jest ok. Dodam iż kierownica wg. VIN jest oryginalna , więc albo ktoś wcześniej grzebał w oprogramowaniu nie do końca wiedząc co robi , albo w jakiś dziwny sposób się to wysypało , w co nie za bardzo chce mi się wierzyć .
  9. piasty Z3 tył są inne niż E36 i do dostan ia tylko w ASO , nikt nie robi zamienników
  10. Praktycznie bez róznicy , no może tłumik końcowy odrazu po wymianie zaczął delikatnie warczeć , przypuszczam że to pewnie z powodu tego iż katalizator ma większy przepływ (mniejsze tłumienie) , dziurki w nim wyglądały faktycznie jakby delikatnie większe niż w oryginalnym , czyli mam coś na styl sportowego kata :) :) , no i zero jakiego kolwiek problemu na przeglądzie , brzęczących rur i tego podobnych problemów . Za starego dostałem w skupie 300zł , więc koszt nowego praktycznie się zwrócił .Jak będziesz chciał mogę podesłać zdjęcia.
  11. Sprawa wyjaśniona. Strzałka na katalizatorze wskazuje kierunek przepływu spalin chyba że wraz z nią widnieje napis MOTOR lub FRONT - wtedy w stronę silnika.
  12. Katalizator zakupiony jeszcze nie zamontowany , nurtuje mnie natomiast jedna sprawa na katalizatorze jest strzałka , pytanie : czy ma być skierowana w stronę silnika czy też wskazuje przepływ spalin bo spotkałem isę z różnymi opiniami . Będe wdzięczny za odpowiedz. Pozdrawiam
  13. W końcu udało się znaleźć zamiennik i to praktycznie oryginał bo z Corteco :) , cena 37zł Gdyby ktoś szukał to jest to oznaczenie : "Corteco 40X55X8 B1BASFRS ACM".
  14. Nie bardzo rozumiem twoją wypowiedz , do BMW ma być z tymi rowkami (tak ma oryginał) , natomiast wszystkie inne które mieli w sklepach były bez tych rowków.DLatego napisałem że pozostaje chyba tylko oryginał .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.