Skocz do zawartości

cydor

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1.9 1998

Osiągnięcia cydor

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Znalazłem przyczynę. Piszę w razie gdyby ktoś miał taki sam problem ;-). Problem tkwił w przełączniku przy kierownicy. Składa się on w środku z popychaczy oraz ślizgów które zwierają odpowiednie obwody na mikro-układzie scalonym. Jeden ze ślizgów wypiął się z popychacza :-) włożyłem na miejsce, skręciłem wszystko i hula. PS. Róbcie to przy wyłączonym zapłonie bo jak włączycie zapłon bez poduszki powietrznej to wywali błąd który trzeba bedzie kasować na kompie. Pozdrawiam ;-)
  2. Podmieniałem moduł świateł o takim samym numerze i nic to nie dało. Efekt był taki ze po zostawieniu auta po jakimś czasie na podmienionym module same włączały się wszystkie światła tył i przód :/
  3. Chodzi o ten modół świateł LCM ?
  4. Mam problem z moim E46 a mianowicie cały czas świecą światła długie i nie działa jedno mijania(prawe od strony kierowcy). Gdy przełączam moduł zespolony od świateł do pozycji włączonych świateł długich to wyłączają na zewnątrz się natomiast gdy moduł przełączę na pozycje wyłączonych świateł długich to włączają się na zewnątrz. Wygląda to tak jakby się odwróciła kolejność. Drodzy koledzy co może być przyczyną takiego zachowania. Dodam jeszcze że gdy mi to ześwirowało był całkowicie rozładowany akumulator. Przyczyny rozładowania nie potrafie wytłumaczyć bo jak zajechałem do pracy to wszystko wyłączyłem. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Żarówki sprawdziłem są ok, przewody także. Może to przez rozładowany akumulator ?
  5. Temperatura otwarcia termostatu (a tym samym temp silnika z testu 7) dla tego silnika to 102-105 st C i wbijcie sobie to wszyscy do głowy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Ehhh ile ludzi tyle teorii :/
  6. hehe 3 godziny :O. DIse można wyjąć bez odkręcania dolotu góra 1 godz. roboty
  7. Mój wąż :D po nagrzaniu silnika jest twardy i gorący jak rozgrzana stal i się tym wcale nie przejmuje bo tak powinno być :P
  8. Chwila momet. W układzie chłodzenia tworzy się ciśnienie, i płyn wywali po odkręceniu korka jeśli silnik jest gorący - to normalne w sprawnym układzie chłodzenia. W sprawnym układzie panuje 1,5bara więc węże nie będą miękkie, takie ciśnienie jest po to żeby woda która osiągnie 130 stopni nie ugotowała się. Taka informacja: woda będzie wrzeć nawet przy temp pokojowej 20stopni ale potrzebne jest bardzo niskie ciśnienie. Dokładnie. Czytam to i oczom nie wierze. Kto CI do chol**** golas55 powiedział, że "twardy wąż" to coś złego w układzie ciśnieniowym !!!?. Paranoja. A syczenie po zgaszeniu zdecydowanie może wskazywać na odme i Twoje problemy z silnikiem. Zelży też ile trwa to syczenie(wyrównywanie ciśnienia w silniku).
  9. Nie uszkodzenie nieeeeee. Z uszkoidzoną odmą silnik pali olej i obroty falują tak jak Tobie.
  10. cydor

    e46 318ci gasnący silnik

    Dlatego CI przerywa zapewne. Zbyt dużo wody dostaje się do cylindra
  11. cydor

    e46 318ci gasnący silnik

    Możliwe że będzie zachowało się lepiej niż z podłączoną co wskazywało by na jej uszkodzenie. A jesteś pewny ze świece masz w porządku ?
  12. cydor

    e46 318ci gasnący silnik

    Przydałby Ci się ktoś ze sprawną przepływką żeby na chwile przełożyć i zobaczyć
  13. cydor

    e46 318ci gasnący silnik

    Dziwne zwłaszcza że auto po wymianie uszczelki pod głowicą. Jedź może pomierz kompresje na cylindrach w sprawie tego kopcenia bo inne pomysły mi do głowy nie przychodzą. Możliwe, że uszczelniacze na zaworach możesz mieć do wymiany. A Auto jaki ma przebieg ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.