Skocz do zawartości

uzmel

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 316i 96r.;--> BMW 5' E39 530d Touring 99r
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia uzmel

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jak mnie drażni robota kierowcy zawodowego... Jeszcze trochę a nie będę miał czasu na kobite wleźć :? Na pełnym zbiorniku pokazuje 000307 na odczytach. Czyli wynika, że drugi pływak jest zepsuty. Na wolnych obrotach według wskazań jest ok 740-760 rpm.
  2. http://i64.tinypic.com/fabp21.jpg http://i65.tinypic.com/33jgwo5.jpg http://i65.tinypic.com/16lhhzq.jpg Przy czym wartość 6.0 i 6.1 jest taka sama jak poruszałem pływakiem. Przy odpalaniu, gaszeniu nie trzęsie... tylko na wolnych obrotach... A z tymi błędami jest tak, że nie mam komunikacji( tak koleś od kompa powiedział) Z ręcznym to nawet tłoczki były wymieniane
  3. Witam. Od roku jestem posiadaczem tej urokliwej bryczki i od początku auto ma kilka "bolączek" A więc po kolei: 1. Zepsuła się pompka od paliwa+nie pokazywało ile jest w zbiorniku. Właśnie wymieniłem na używkę, paliwko podaje i pokazywało, że jest pół zbiornika (bo faktycznie tyle mogło być). Podjechałem na stację dolać do pełna i wtedy już wskazówka opadła na "żyda". I tu moje pytanie czy drugi pływak ma coś do stanu paliwa i czy jak jest zepsuty to nie będzie pokazywać? Podłączyłem tę starą pompkę i wszedłem w test nr 6 w tym OBC. Tam wyglądało to w ten sposób. Tutaj ta stara pompka http://i65.tinypic.com/fk1w7m.jpg A tutaj filmik. Wartości się zmieniały, bo ruszałem pływakiem. View My Video Czy na wskazaniu 6.2 powinno też pokazywać czy jak, bo być może ten drugi pływak jest walnięty? 2.Trzeszczy układ kierowniczy przy powolnym skręcaniu kołem, widziałem temat na forum, ale chciałbym się upewnić czy to aby na pewno to, że pod kierownicą tam o gumę trze, czy coś gorszego, np w maglownicy. 3. Spryskiwacze reflektorów nie działają, ni jak nie wiem jak to tam działa i na jakiej zasadzie. Ktoś mi powiedział, że trzeba 2x manetką do siebie "mrugnąć" ale to nie działa. 4. Zacina się zamek od drzwi pasażera i czasami nie chcą się odryglować, nawet ciągnąc za klamkę to nic nie daje, bo ta odbija. 5. Trzęsie się silnik na wolnych obrotach, nie ma znaczenia zimny czy ciepły. Poduszki pod silnikiem? Wtryski? Za każdym tankowaniem dolewam dodatek do diesla na wtryski. 6. Tempomat pomimo tego, że jest, z kierownicy wciskając przycisk uruchamiający oprócz zapalenia się kontrolki nic się nie dzieje. 7. Hamulce, a w zasadzie takie sobie hamulce. Cały układ był wymieniany, klocki tarcze itd. a pomimo tego homoseksualista wchodzi jak przez masło. Tak samo ręczny, muszę go zaciągać naprawdę na maxa żeby załapał. Zatargałem do takiego koleżki i niby zrobił, ale no cóż...Pod górkę go nie zostawiam :norty: EDIT. Właśnie przeczytałem o tym ręcznym, że to bolączka tego auta... No cóż.... lipa No i na koniec wisienka tak słodka że szkoda gadać :D Podczas podłączenia do komputera wyskoczyło, że auto ma inny vin na komputerze a inny na kielichu. Jest to w ogóle możliwe? I czy idzie taki komputer doprowadzić do stanu faktycznego? Bo min. w kompie widniało, że automat, czujniki parkowania, i jakieś tam inne rzeczy, których ja nie mam. Pomimo 270k na liczniku autko jest całkiem przyjemne w użytkowaniu. Mam nadzieję, że nie napisałem tego chaotycznie :mrgreen:
  4. Jak widziałem, że mi podnosi wskazówkę od temperatury to momentalnie stawałem i czekałem aż ostygnie. Na tym korku to nie tak dużo tego masła... Tak to wygląda jak by był porządny smark czyli nie dużo. W poniedziałek targam do mechanika, szczęście że mam do niego 100m. Koszt wymiany uszczelki wraz z planowaniem, olej, płyny i duperele koszt 700-800 zeta
  5. Dzisiaj zajrzałem znowu pod maskę. Poczułem zapach benzyny/oleju ale nie zauważyłem żadnego osadu na zbiorniczku wyrównawczym, druga rzecz to pod korkiem od oleju jest biały osad, trzecia to taka, że jak dodaje mu gazu to chodzi jak traktor (pali na 3 gary). Czy to możliwe, że jak się silnik zaczął gotować to wywaliło mi uszczelkę spod głowicy???
  6. Dobra... Dziękuje wszystkim za wyczerpujące odpowiedzi... poradziłem se sam... Padło wisko. Wisko naprawione i dalej cos... Zauważyłem, że podczas biwgu silnika woda w chlodnicy przelewa się od tak sobie. Pompa wody??
  7. Witam. W niedziele podczas jazdy po przejechaniu ok. 30 km zauważyłem, że zaczęła się gotować woda w chlodnicy. Stanąłem na boku i gdy tylko otworzyłem maskę ujrzałem jak wywala mi płyn przez korek. Na początku stwierdziłem, że termostat padł i go wykręciłem. Poskrecalem wszystko do kupy (bez termostatu) zalałem i dalej to samo. Wczoraj wymieniłem chlodnicę i dalej to samo. Dodam, że pierwszy raz mi się to stało. Jezeli to coś da to glowica była robiona. Pompa wody wymieniona w ubiegłym roku na nową.
  8. uzmel

    Cieknąca klima 316i compact

    No dobra...Dzięki...Teraz druga sprawa, otóż próbowałem odkręcić te dwie śrubki które są na imbusy... Ni hu nie mogę, nawet pomagałem sobie rurką i wd40... Jakieś sugestie???
  9. uzmel

    Cieknąca klima 316i compact

    Siema. Ostatnio napełniłem klimę, bo nie używałem kilka lat.. Po dwóch tygodniach klima padła.. Podczas grzebania pod spodem zauważyłem skąd ucieka odczynnik, tylko nie wiem jak to nazwać :D Zaznaczone białą strzałką... idzie to jakoś samemu naprawić?? Zależy mi na szybkiej odpoiedzi poniweaż wyjeżdżam o 5 rano http://i59.tinypic.com/ok332x.jpg
  10. no dobra, ale jak wyciągnąłem pompę to na sucho chodziła, nie zacinała się ani nic
  11. Siemka Dziś zadzwoniła do mnie siostra, że wskazówki od temp. i poziomu paliwa wariują podczas jazdy. Okazało się, że wypala bezpiecznik od pompy paliwa. Po wymianie można odpalić auto i jechać dalej, ale i tak upali bezpiecznik. Można jechać dopóki się nie zgasi auta. Wywaliłem pompkę od paliwa i działa, kable są ok, nigdzie nie zduszone itp. co może być nie halo??? auto ma ponad 230 tysi nakulane a pompka widać, że ori... Jeśli to pompka to jak sprawdzić jej "kondycję"???
  12. Spróbuj dokręcić korek na maxa... Mi też rzygło przez korek, jak dociągnąłem to jest ok... Tak mi się wydaje, że jest jakaś różnica na gwincie od korka i chłodnicy ale mogę się mylić... Spróbuj i napisz jak będzie :D
  13. no dobra,nie jestem jakimś omnibusem ok.. jak grzebałem przy wycieraczkach to tam znalazłem też filtry więc sądziłem, że to właśnie te... carl0s a czy Ty od razu wiedziałeś co gdzie się znajduje i jak to naprawić jak kupiłeś swą pierwsza betkę ???
  14. http://i730.photobucket.com/albums/ww302/Gulun/obudowa.jpg lub tu po prawej i po lewej http://img2.imageshack.us/img2/8407/dsc00755r.jpg
  15. :search: :mad2: :search: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=230905 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=227926 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=227103
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.