Skocz do zawartości

red42

Zarejestrowani
  • Postów

    152
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d 2012r
    Było
    e60 520d
    e46 320i
    e34 525d

Osiągnięcia red42

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. red42

    Software update

    mam 2012 rok i robiłem tą aktualaizacje przez usb w podłokietniku, poszło bez żadnego problemu. Całość chyba jest opisana na stronie gdzie się pobiera soft https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/mobile-devices/aktualizacja-oprogramowania.html
  2. Witajcie Próbuje włączyć DVD w trakcie jazdy w f10 2012 cic prof, wszystkie opisane wyżej parametry znalazłem jest tylko taki problem ze w speedlock nie mam pararametru FF tylko 3 , 8 km/h i nicht activ. Wybieram oczywiście te ostatnie nich activ koduje i dalej po ruszeniu auta video się blokuje. Czy jest jakiś sposób aby dodać te FF do menu wybory w ausgelesen?
  3. Sprawdź czy masz dpf może go kto wyciął. Zobacz czy masz czystą rurę wydechowy, powinna być czysta jeśli jest sadza to pewnie go nie masz. Zapewne dde nie ma włączonego programowo dpf i dopala go co powoduje podniesienie spalania. Miałem podobny przypadek w aucie klienta 3,0 paliła 13 14litrow po modyfikacji mieści się w 10.
  4. ja mam taki objaw jak aktywuje sie dopalanie dpf-u. przy obrotach pomiędzy 1500-2000 poszarpuje jak silnik jest rozgrzany. Jak się dopali przestaje.
  5. KOLEGO ODKRĘCASZ FOTEL WYJMUJESZ I WIDZISZ WSZYSTKO JAK NA DŁONI. MAM DWA STELAŻE PRZEDNICH SIEDZEŃ JEŚLI TRZEBA MOGĘ PODRZUCIĆ JAKIEŚ CZĘŚCI.
  6. Temat został przerobiony przeze mnie. Kupiłem cały komplet od angola razem z boczkami. Boczki pasują idealnie trzeba tylko zamienić panele sterujące, ale otwory są identyczne więc zero problemu. Oparcie tylne u mnie było dzielone i kładzione skórzane całkowite i nie kładzione. Trzeba było odkręcić zawiasy i po sprawie pasuje idealnie i bez problemu. kanapa zero problemu pasuje. Więcej zachodu jest z przednimi fotelami jeśli się chce to zrobić tak jak należy oczywiście. Można pójść na łatwiznę i przykręcić fotele tak jak idzie ale problem jest z matą zajętości ( oczywiście można wwalić emulator i po sprawie). Ja zrobiłem to w następujący sposób, że rozkręciłem swoje oryginalne fotele rozbierając je do podstawy siedziska do stelażu. Rozebrałem angielskie w ten sam sposób i założyłem skórzane siedzisko kierowcy na swój oryginalny stelaż kierowcy, a pasażera na pasażera, z tym, że nie pasowała wtyczka od maty zajętości bo angole były z 2004 roku a ja mam 2005 wiec też inne moduły. Przełożyłem matę zajętości ze swojego fotela do angola i po sprawie, na marginesie dodam, że jest z tym trochę zachodu ale jest do zrobienia i tak jak pisał kolega wcześniej też użyłem opasek zaciskowych zamiast tych wrednych kółek metalowych mocujących tapicerkę. Dodatkowo idąc za ciosem w fotelu kierowcy podmieniłem gąbkę siedziska na moją z fotela pasażera bo była idealna a tamta już lekko pognieciona. I w ten oto sposób odmieniłem wnętrze swojego auta na piękną czarną skórę. Jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy mogę podesłać kilka zdjęć jak to wszystko po kolei przebiega.
  7. red42

    E60 2006 Kluczyk

    mam pytanie czy kolega który miał problem z zasięgiem rozwiązał zagadkę??? Czy po wymianie modułu anteny poprawiło się ??? Jak dobrze pamiętam moduł jest chyba na tylnym słupku ?? czy się mylę
  8. red42

    M54 lekko się poci

    miałem ten sam problem w e46 320i- uszczelka wymieniana była dwa razy i dopiero jak za drugim razem chłopaki dali do niej dobry uszczelniacz było ok. Drugim typowym przypadkiem jest pocenie się spod podstawy filtra oleju- do wymiany również uszczelniacz.
  9. witam czy ktoś mógłby konkretnie opisać problemy związane z przełożeniem foteli z anglika. Mogę okazyjnie kupić fotele i boczki skórzane do e60 z wersji angielskiej. na zdjęciach boczki europejskie i angielskie wyglądają identycznie mają takie same otwory. zastanawiałem się czy fotele dałoby się przełożyć na zasadzie kierowcy na kierowcę i pasażera na pasażera przekręcając szyny. A jeśli nie to czy z przełożeniem maty jest dużo problemu??
  10. Podłącz komputer i sprawdź co pokazuje diagnostyka.
  11. To jak twoim zdaniem to powinno wyglądać co ile km??? Z tego co czytałem to chyba norma, czy się myle? Ponizej masz cytat z postu kolegi guzior 2 Negatywne skutki stosowania filtrów cząstek stałych Używając samochód głownie w cyklu miejskim musimy się liczyć z tym że co ok. 200-400 km będzie następowała regeneracja aktywna. Podczas każdej takiej regeneracji sterownik wymusza dodatkowy wtrysk paliwa, który nie spala się całkowicie i jego część dostaje się do oleju silnikowego . Paliwo rozrzedza olej silnikowy i pogarsza jego wartości smarne co w konsekwencji może doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika. Pierwszym niepokojącym objawem tego zjawiska jest wzrost poziomu oleju w silniku. Objawy zapychania się filtra DPF,FAP • Ograniczenie mocy , co objawia się spadkiem prędkości maksymalnej. • Zdecydowane pogorszenie przyspieszeń na niskich biegach /opóźniona reakcja na pedał gazu / zwiększenie tzw. turbo dziury. • Częste przechodzenie samochodu w tzw. tryb serwisowy czyli utrata mocy ,ograniczenie prędkości obrotowej silnika ,zapalenie się kontrolki Check Engine.
  12. No i odpadło i mnie. Dziś wentylator przestał działać ale po 10 minutach ożył i na razie chodzi. Czytając posty chyba nie da się precyzyjnie określić czy to jeż czy silniczek???? Trzeba poczekać aż wyzionie ducha na dobre i dobrać się do tego. Fajne fotostory!!!!!
  13. Też podepne się pod temat. Rocznik 2003 e60 nie mogę wejść do menu serwisowego, różnie próbował em, drzwi zamknięte jedną pozycja kulczyka, druga pozycja, włączony silnik i nic. Trzy razy weszło w serwis ale nie można nic skasować i po chwili wychodzi. Dodam, że zauważyłem że w idrivie pojawiają się i znikają terminy serwisów w opcji ich wyświetlania. Cos ktoś pomoże???? Ręce już rozkładem, nie wiem czy dis to ogarnie????? Może
  14. red42

    NAVI E60 miga

    Miałem coś takiego w e61 przyczyną były popekane kable w tylnej klapie. W e60 też kable pękają i to sprawdził bym na początek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.