Skocz do zawartości

szatann

Zarejestrowani
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 550i 2006r, 745d e65 2007r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szatann

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. witam Mam problem z dostępem bezkluczykowym w e65, działa tylko przy bagażniku. Elektryk twierdzi, że zdiagnozował błąd anteny w klamce kierowcy może ktoś wie jak rozwiązać problem??
  2. witam Bmw 745d Jaką powinien mieć max temp płynu chłodzącego przy dynamicznej jeździe ? Moja e65 w miescie roboczo trzyma standard dla bmw w dieslu czyli 89-91 stopnie ale jak mocniej jej depnę to potrafi pokazać do 98 stopni jak chłodniej a latem nawet 102 stopnie trochę mnie to martwi i nie wiem czy wisco lub chłodnica nie będą do zmiany. Termostat zmienilem i jest tak samo przed i po.
  3. a Auto naprawione, uszkodzony był moduł zasilania. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7510638-zintegrowany-modul-zasilania
  4. Mam 550i dwa lata, nie mam gazu i spala przy ciężkiej nodze 20 + w mieście, w trasie 12 - 14. Skrzynia automat jest raczej z tych leniwych i jak chcesz ostrzej pojechać to trzeba na sekwencję przełączyć i jest w miarę ok ale w trybie D nie zachęca do szybkiej jazdy, trzeba mocno wcisnąć pedał gazu żeby poczuć moc. Manualem nie jeździłem ale zapewne daje frajdę choć trochę nie pasuje do charakteru samochodu. Idealny wydaje się być automat z lopatkami po lifcie ale sama skrzynia chyba jest ta sama co przed liftem. Miałem przedtem 530d xdrive w manualu i też super to latało...
  5. Bo na gorącym silniku rozrusznik nie działa a na zimnym kręci, tak jest u mnie. Zakładający temat nie napisał czy auto nie chce odpalić i kręci rozrusznik czy poprostu nie kręci rozrusznik na gorącym.
  6. Mam podobnie w 550i z tym, że nie odpala tylko bardzo rozgrzana, jak ostygnie lub jest całkiem zimna zawsze pali, rozrusznik regenerowany a później włożony inny i to samo. Podejrzanie padło u mnie na przekaźnik rozrusznika zapłonu nr części 61326937075 nie wiem gdzie to mogę znaleźć w samochodzie, może to zły trop? Też myśleliśmy z elektrykiem o czujniku pedału hamulca ale jaki wpływ miałoby rozgrzanie auta? Jak nie chce zapalić to pokazuje się na zegarach żółty symbol pedału hamulca z napisem start i komunilat na wyświetlaczu "ignition switched on" Proszę o pomoc.
  7. Mam identycznie w bmw e60 550i, rozrusznik dałem do regeneracji i dalej to samo.
  8. szatann

    swap m54 na n62 w e61

    V 8 ma inne zawieszenie, hamulce, musisz przełożyć połowę samochodu jak chcesz żeby to było zrobione w miarę poprawnie, elektronika da nieźle popalić. Jak chcesz przekładać tylko silnik i skrzynie to takie auto będzie warte mniej niż oryginał z 2.0 pod maską.
  9. szatann

    swap m54 na n62 w e61

    Powiedz proszę jak tu napisać coś konstruktywnego jak to jest kompletnie niedorzeczny, nieopłacalny, pomysł.
  10. szatann

    swap m54 na n62 w e61

    Jak będziesz sprzedawał tego swapa to koniecznie daj znać na forum, szkoda będzie przegapić taką "rodzynkę" :) e61 525/45i
  11. szatann

    swap m54 na n62 w e61

    Ja zastanawiam sie czy warto przerobić e60 na g30, dużo komplikacji będzie? sorry ale musialem...
  12. Chyba nie ma użytkownika bmw e60 z as, któremu by to dziadostwo nie padło, ja zjeździłem połowę kraju żeby to coś naprawić, wymieniłem maglownicę (do dziś nie wiem czy potrzebnie) później 3x geometria 2x czujnik kąta skrętu przy kierownicy, milion kodowań a i tak to dziadostwo raz na ruski rok sie zapali! Muszę jeszcze zlecić ponowne sprawdzenie wiązki. Na początek dokładnie sprawdź wiązkę tak jak radzili koledzy wyżej bo to w większości jest jej wina.
  13. Jestem podobnego zdania, nie starajmy się być mądrzejsi od inżynierów bmw. Moja 550i jak miała uszkodzony termostat i trzymała ok 92 stopnie spaliła w mieście 25l teraz po naprawie mieszcze się w 20l.
  14. Nie rozumiem dlaczego ludzie chcą poprawiać inżynierów bmw. Mojej 550i padł termostat i miałem 2 miesiące temp silnika w okolicach 85st właśnie, auto paliło 22l w mieście a jak termostat był ok było to 18l.
  15. szatann

    N52 niedogrzany silnik

    Moja 550i też ostatnio ma niższą temperaturę niż kiedyś trzyma ciągle 93 - 96 st kilka miesięcy temu było 103-105 A przy ostrej jeździe 95, termostat pada?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.