Siema Mam nastepujacy problem: Podczas ostrego przyspieszania od 4000obr zazwyczaj na mokrym na 1 i 2 biegu, kiedy auto traci trakcje zaczynało łomotać z tyłu- wiec zaczolem wymieniac: silentblocki tylnej belki febi, nastepnie zdjeli skrzynie-okuta tarcza sprzegła, nowe zimeringi z przodu i z tyłu(bo cieklo troszke), nowe poduszki skrzyni, gumowy przegub elastyczny wału, tuleja centrująca wału, podpore wału LEMFORDER. Wszystko zmontowali lecz dalej wystepowały pewne drgania na 1 i 2 biegu - jednak ich dżwiek był taki głuchy wytłumiony- bardziej go było czuc na fotelach od strony podpory takie "tryt" przy 2500obr podczas przyspieszania na 2 biegu. Powiedziano mi ze moze byc zle zlozony wał i trzeba go wyważyc! Wiec pojechalem wywazyc wał do Bielska! Po zdemontowaniu wału okazało sie ze był zle zlozony :O http://www.realoem.com/bmw/diagrams/l/x/6.png element nr 3 byl jakos zle zalozony i powiedzieli mi ze to moze byc przyczyna! wywazyli wał z tym elementem i okazalo sie ze jest ok! Przy skladaniu jeden mechanik powiedzial ze ten tlumik drgan jest niepotrzebny! i nic niestanie sie jak go tam niebedzie, mowil ze robil tak w innych autach i wszystko bylo ok! zmontowali wszystko! i jechalo pieknie, bez zajakniecia na tych biegach równo przyspieszalo bez zadnych stuków! noi pojezdzilem troche i teraz zauwazylem ze jak ostro przyspieszam na 2 powyzej 4000obr slychac taki głuchy łomot bardziej go czuć niż słychać, chyba od podpory I rece opadaja ma ktos moze jakies pomysly! myslalem jeszcze o zawieszeniu mostu ale wyglada ok moze wymienic? bardzo prosilbym o pomoc jezeli ktos spodkal sie z takim czyms