Skocz do zawartości

xkubax

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: E39 530d touring, E87 120d
    Jest: Lexus IS300
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia xkubax

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. jeśli chodzi o straszaki ultradźwiękowe - nie polecam. kuna w moim domu rodzinnym miała go totalnie w d***e. może są jakieś, które działają, ale nie spotkałem się nigdzie z pozytywną opinią. spotkałem się z opinią, że pies może kunę pogonić, ale to też pewnie zależy jaki pies i z jakim skutkiem.
  2. Czujniki zamówione, dam znać czy się udało.
  3. Przekopiowałem sobie jeszcze raz pliki i śmiga, wielkie dzięki Din76! Natomiast mam inny problem - część menu jest po angielsku, a próbując wchodzić już w bardziej szczegółowe funkcje, to już jest po dojczu. Co musiałbym zrobić, żeby mieć całość po angielsku?
  4. Cześć. Czy ktoś ma pomysł jak mogę się pozbyć tej kontrolki? Navi wyrzuca też komunikat "worn brake pads, have them repaced" itd. Klocki się niemal nowe, natomiast poprzedni właściciel nie zmienił czujek zużycia. Czy to może być powodem wyskakiwania komunikatu i kontrolki? Jeśli nie to, to co innego? Inspekcję hamulców próbowaliśmy skasować przy pomocy mega macsa, ale niestety nie przyniosło to rezultatu. INPĄ się jeszcze nie podłączałem. Czy nią dałoby się też coś podziałać? (jestem bardzo początkujący w temacie INPY). Wyskakuje mi przez to czerwone auto na podnośniku, no i ciągle pali się czerwona kontrolka. Wkurzające strasznie. Przy okazji - jak skasować ogólną inspekcję? Termin minął w 03/2015 i teraz mi wyskakuje "service".
  5. Mam sytuację jak kolega powyżej, gdy używam aplikacji inpa loader. Z kolei gdy odpalam INPĘ z poziomu menu start (a dokładniej z kafelków na win 8.1), to obraz przedstawia się taki: http://zapodaj.net/e927dc70c4040.jpg.html Także naprawdę nie wiem o co chodzi... Sp daten mam zainstalowane z E89, zgodnie z zaleceniem Młodzika.
  6. Cholera, wielka szkoda, do tego czasu jeszcze auta nie zarejestruję i nie ubezpieczę.. Ale widzę, że bywasz w Poznaniu regularnie, także może jeszcze się uda spotkać.. Pozdrawiam, k.
  7. Czy INPA będzie w stanie wskazać, że uszkodzony jest moduł? Czy trzeba by się podłączyć innym programem? Czytając inny wątek stwierdziłem, że to na 90% jest uszkodzona płyta główna modułu, lub inny z nim problem. Trzeba chyba będzie całe ustrojstwo wyciągnąć i wysłać do jakiegoś speca. Chyba, że podpowiecie co by się dało INPĄ podziałać. Dziś po raz pierwszy pojawiły się czarne i białe pionowe pasy na wyświetlaczu, który też sam z siebie się chowa po kilkudziesięciu sekundach. Mielenie i dziwne dźwięki z okolicy radia również nie ustały, a wręcz przeciwnie.
  8. spróbuję. Chociaż nie wiem, czy sprawa nie jest grubsza, bo mam wrażenie, że czasem też nie idą w głośniki "komunikaty" z komputera (np. dźwięk zapalonych postojówek na zgaszonym silniku) - dzieje się tak wybiórczo.
  9. Mały update: radio pierwszy raz od kupna zaczęło działać. Wtedy spróbowałem zmienić stację i przestało. Teraz zauważam, że nie ma już ikonki przekreślonego głośniczka na wyświetlaczu, zamiast tego pojawia się "T", domyślam się, że od słowa Tuner. Po zapłonie zdarza się, że podziała kilka, kilkanaście sekund. Potem cisza. Potem znowu 2 sek. i znowu cisza. Zauważyłem, że w momencie, w którym się samo z siebie wyłącza z odtwarzacza słychać dźwięki, jakby próbował "mielić" płytę CD, coś w tym stylu. Sprawdziłem też z wyciągniętą płytą navi, ten sam dźwięk. Ktoś ma jakiś pomysł?
  10. Cześć. Zwracam się z zapytaniem do Was co może być przyczyną tego, że radio nie działa? Objawia się to tym, że nie tylko nie gra radio, ale też CD (AUX nie sprawdzałem, ale domyślam się, że podobnie). Widać, że odtwarzacz widzi płytę, ilość ścieżek, ale np. w czasie ścieżki ciągle pokazuje się 0:00. Mechanik mówił, że mogło się ono "rozkodować" ze względu na to, że auto długo stało z bardzo niskim stanem akumulatora (jak kupowałem samochód, to palił dopiero z dodatkowego zasilania). Jest to radio w wersji z navi professional. Na dole ekranu jest symbol przekreślonego głośnika. http://zapodaj.net/d8b9b709b2396.jpg.html Czy i co da się z tym zrobić?
  11. W5W już zamówione. Czyli nie stosuje się takiej metody, jak w starszych modelach, że stara się np. płaskim śrubokrętem przesunąć "klosz" w prawo?
  12. Odkopuję, bo bez sensu dawać nowy temat. Jakieś wskazówki jak do tego tematu podejść i nie ośrupać zderzaka?
  13. Gdyby było tak, że skupują za bezcen stare, oryginalne felgi i je malują, to może miałoby to sens. Chyba będę musiał po prostu podjechać i je obejrzeć.
  14. Koleżanki i koledzy, Czy ktoś z Was kupował felgi od tego użytkownika? http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=1201187&order=m&string=bmw&search_scope=userItems-1201187&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-aut-1-3-0629 Sprzedaje OEM, czy jakąś chińszczyznę? Jest z Poznania, teoretycznie mógłbym podjechać, ale nie jestem specem i nie wiem jak ocenić czy dana felga jest oryginalna. Z tego co widziałem po zdjęciach - nie pokazuje ich numerów, więc nie można tego stwierdzić, ani porównać numerów z katalogowymi. Pozdrawiam, k.
  15. Cześć! Szukam firmy, którą moglibyście mi polecić, a która zajmuje się malowaniem proszkowym. Chodzi konkretnie o felgi. Zależałoby mi tym, aby były one najpierw wypiaskowane, bo lakier nie jest w dobrym stanie, a na rancie są one wręcz matowe. Myślę o zrobieniu ich na wysoki połysk. Sam kiedyś dałem do proszkowania felgi w Suchym Lesie, ale osoba, która się tym zajmowała już nie żyje i nie wiem, czy ktoś przejął biznes. Dzięki i liczę na pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.