Skocz do zawartości

parasite

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    520

Osiągnięcia parasite

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Panie i Panowie, pozwolę sobie odświeżyć temat, jako że również doskwiera mi problem zerwanej linki, o ile ze zdjęciem boczku nie było żadnego problemu, o tyle z wymianą linki mam spore :) Odczepiłem ten haczyk (od strony klamki wewnętrznej) jednak za nic nie mogę dosięgnąć palcami do drugiego haczyka aby go odczepić - tego, który jest połączony z zatrzaskiem przy zamku w drzwiach. Jest to zabudowane metalem i czy to jest normalne? Czy wystarczy po prostu pokombinować paluchami? Nie daję rady go odczepić, a co dopiero potem trafić nową linką z nowym haczykiem.
  2. Witam, jest to mój pierwszy post - nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie przy szukaniu. Mam problem dotyczący lamp tylnych w bmw e34 92r. Chodzi o to, że lampa posiada plastikową obudowę, która ma odpowiednie dziurki ponacinane i "poząbkowane" w pewnych miejscach. W te miejsca wkłada się żarówkę (od stopu) i przekręca, wtedy ząbki na siebie zachodzą i żarówka jest na swoim miejscu. Problem w tym, że przeciągu 6 lat jak użytkuję te auto - 3x wymieniałem już komplet całego elementu (światła) i z jednej i z drugiej strony. Wygląda na to, że żarówka rozgrzewa się na tyle iż te plastiki, które ją trzymają po prostu się topią i żarówka - najprościej pisząc - wypada. Potem już nie da się jej tam włożyć gdyż element jest na tyle stopiony, że nie posiada już żadnych rowków czy zazębień... czas na drugą lampę. Czy ktoś się z tym spotkał ? Co mogę zrobić aby uniknąć ciągłej wymiany lamp ? Są może jakieś inne żarówki, które się tak nie nagrzewają ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.