Skocz do zawartości

disaster3

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    poki co inny niz BMW

Osiągnięcia disaster3

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. disaster3

    car audio

    Maty, ktore uzyles nie za bardzo nadaja sie do wygluszania, ale mniejsza z tym kilka rzeczy bym sprawdzil, nie wiem jak wygladaja drzwi w e38 ale jesli sa tam duze otwory to powinienes je pozamykac np. Blacha alu przynitowana i dopiero na to mate, poniewaz sama mata nie da takiej sztywnosci i przymocniejszym graniu sama mata w tym miejscu bedzie falowala i pracowala jako membrana bierna przez co bass bedzie mniej slyszalny, druga sprawa czy uszczelniles glosniki chocby pianka do tapicerki? Jesli nie to tez dzwiek rozchodzi sie pod tapicerka i za wiele nie trafia do auta, kolejna rzecz to sprawdz czy woofery nie graja w przeciwfazie, piszac po polsku to czy kabel plus i,minus sa podlaczone do odpowiednich terminali zgodnie z plus i minus w innym przypadku bede graly w przeciwfazie i niskie czestotliwosci na wyjsciu beda sie znosic to tyle na szybko. Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
  2. Tesc moj mial e36 ostatnio taki problem i sprawdzilem bezpieczniki byly ok ale przy pedale hamulcu jest przynajmniej u niego taki modul plastikowy, i to on byl trafiony, po wymianie wszystko wrocilo do normy, koszt nowego ok. 40 pln Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
  3. no to poszukalem sobie troche na mobile.de 330i w touringu 2003-2004 i ceny troche zwalają z nog: http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2003-01,frx:2005-12,prx:9001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2801,vcg:estatecar/pg:vipcar/182735383.html http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2003-01,frx:2005-12,prx:10001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2801,vcg:estatecar/pg:vipcar/182637188.html http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2003-01,frx:2005-12,prx:10001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2801,vcg:estatecar/pg:vipcar/182515681.html http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2003-01,frx:2005-12,prx:10001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2801,vcg:estatecar/pg:vipcar/182465880.html http://www.mobile.de/pl/marka/bmw/model/330/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:bmw,mdl:3__bmw_er_series,frn:2003-01,frx:2005-12,prx:10001,slt:for_sale_by_owner,ful:petrol,ccn:2801,vcg:estatecar/pg:vipcar/180484549.html skoro takie ceny sa w DE za e46, to co to jest co u nas sprzedaja do 30k PLN??????? :shock: :shock: przy 120km/h trzeba drzwi trzymac zeby nie odpadły???? Jakas masakra a gdzie jeszcze akcyza tutaj ponad 18% + dodatkowe opłaty . I tez pytanie czy akurat te co podalem to sa tiptop....... widze ze konkret kase trzeba na ten samochod szykowac
  4. przejrzałem cały wątek...... kopara opada :shock: wielki szacun. Ze też nie mieszkasz blizej Warszawy.... jak kupilbym e46 to klienta regularnego miałbys na bank :wink:
  5. Jeszcze nie, ale mialem okazje ogladac 330d, 330xd, 320d wszystkie w touringach, tylko to 2002 a ja chciałbym jednak polifta o ile dobrze kojarze byl od 2003r (sorki jesli sie myle) najchetniej 2004/2005. Jesli chodzi o automat to nawet lepiej, jesli ktos serwisowal "skrzynke" i wymienial regularnie w niej olej. O ile 330i moze mniej to napewno 330d bedzie mialo lepiej zadbane sprzeglo i dwumase jak byl automat, przy tej pojemnosci i momencie to w manualu musialbym liczyc sie na dzien dobry ze zrobieniem tego ;) Odnosnie klekota nie jestem ich fanem (nigdy nie mialem :P ) ale akurat ten 330d jest chwalony jako jeden z najlepszych silnikow 3L d jakie kiedykolwiek stworzono. Jak tylko trafie 330i to zdecydowanie bardziej taki wole niz 330d ale trzeba go ustrzelic :D . Odnosnie audio, to "pare" widzialem zrobionych e46 po lift'cie i nie ma tragedii, jedynie trzeba wyciac blache za glosnikiem w drzwiach i przymocowac do blachy glosnik a nie do tapicerki. Poza tym w bagaju jest aku, to tez "+" bo w tej chwili mam 12mb kabla OFC pociagniete z komory do bagaznika a firmowy OFC to min. ok 50 PLN za metr a w bmw potrzebne by bylo max 2 odcinki po 2metry. Z minusow to waski słupek z przodu a tweetery mam bardzo duze i tutaj moze byc dobra rzezba, no ale trzeba bedzie sobie jakos poradzic. No dobra czasu mam duzo bo nie spieszy mi sie kompletnie i trzeba bedzie przygladac sie. Czyli taki 2004/2005r 330i w touringu to min, 35 000 PLN..........
  6. Hejka, juz jakis czas temu tutaj pisalem ale znowu mnie chwyciło na bmki tylko tym razem na e46 koniecznie touring. W tej chwili jezdze Toyota Avensis T25 sedan 2003r. nie powiem ze nie jestem zadowolony ale ciagnie mnie do BMW. Patrzylem na te nowsze zabawki ale im nowsze tym mi bardziej "musztarda na oczy zachodzi" jak sie to sypie i jakie jest jednorazowe. Wole chyba kupic starsze auto z polki premium i nawet doinwestowac kilka tysiecy po zakupie zeby bylo zrobione na tip top bo wiem ze idealu sie nie kupi ale chcialbym jednak jak najblizej niego wybrac. Poza tym akurat w tym modelu jeszcze mozna w miare rozsadnie zrobic Car Audio (a to moj konik jest) wymiana fabrycznego radio na niefabryczne nie jest tak problematyczna jak w modelach nastepnych te cale CAN'y srany itp,... Poza tym woofery w drzwiach sa w normalnym miejscu a nie 10cm na wysokosci kierownicy jak e39 czy e90/91. Przechodząc do rzeczy interesowałby mnie touring najlepiej 2004/2005r. silniki 330i lub 330d, zadne x-drive'y itp. Jaka kase trzeba szykować na dobry samochod z tych roczników z takim silnikiem? Robię ok. 12-15tys. rocznie glownie W-wa (70%) i trasa jakies (30%). Wiem ze w tym wypadku zdecydowanie benzyna ale kupic touring'a 330i w idealnym staniem w tym roczniku to prawie jak 6'tka w totka. A chce cos co sie odpycha. Nie szaleje na drogach ale jezdze dynamicznie i zdecydowanie i wole miec ten komfort przy wyprzedzaniu zeby ten manewr nie trwał wieki ;) Nie musi to byc wersja ktora kładzie "cycki", ale sprawna i pewna. Czy takie cos da sie kupic w PL i wlasnie jaki to budzet? Dzieki i pozdrawiam, disaster3
  7. wszystko fajnie tylko są 2 rzeczy: 1. Jesli E90 to tylko kombi - sedan bylby dobry jakbym nie mial dziecka i tylko byl dla mnie i zony. 2. Teraz nie bede kupowal tylko w przyszlym roku. Na ten rok mam task zmienic mieszkanie i na razie swoje sprzedaje....... a pozniej bede szukal nowego / lub z rynku wtornego i tez troche bede mial zabawy z nim. Takze samochod dopiero na wiosne/lato 2012
  8. no niestety to jest prawda, ale i tak mimo wszystko diesla nie kupie. Bede cierpliwie czekal patrzyl i rozgladal sie a może sie cos trafi. Jeszcze zobacze i sprobuje sie umowic na jazde wlasnie 320i zeby naocznie sie przekonac jak to jest z dynamika i spalaniem, najoptymalniejszy bylby 325i ale moze byc ciezko, no nic zobaczymy bo faktycznie przelotu to one mają strasznie duzo. Jak nie to bede szukal E60 tam o benzyne łatwiej niz w E90 ale tez i bedzie musial byc starszy ;/ tak zle i tak niedobrze.
  9. wiec powiedzmy ze w miesiącu oszczedzasz na paliwie do 200 PLN. To teraz wrocmy do kosztów eksploatacji i przeglądów. Wygląda to podobnie? Bo ja sie mało znam ale śmiem twierdzić w tej kwestii ta zaoszczedzona roznica pojdzie w eksploatacje i przeglądy na diesla vs benzyna, ktore nie oszukujmy sie ale są wyższe w dieslu. Podkresle raz jeszcze jeżdze głownie po miescie i to zakorkowanym, wiec raczej za diesla podziekuje. Dla porownania mam obecnie jak wspomnialem 2.0 benzyne i tankując na fulla place w ok. 250-260 PLN i to starcza mi na ok 10 dni (czyli troche wiecej przelece za tą kwote niz ty co podales odnosnie 318i)
  10. no wlasnie chyba nic innego mi nie pozostalo tylko sprawdzic organoleptycznie :D Badz co badz jak juz wspomnialem jestesmy raczej z drobniejszych osob do 170cm wiec w obecnym Avensisie to jak dla nas to prawie biegac tam w srodku mozna i sie wlasnie zastanawialem czy taka E90 w kombi nie bedzie dopasowana a ze wzgledu ze e90 byloby kombi to moze by mi zrekompensowalo kufer z Avena (520L) przez lepszy dostep w związku ze kombi. Na codzien to bagaznik jest pusty i wozi tylko sprzet CA + malutką skrzynke closed z subem 10" - 20L brutto. Tak BTW kolega niedawno kupil A6 - 2004r sedan. i powiem szczerze o ile na zewn. wydaje sie spory to jak wsiadlem do srodka to stwierdzilem ze nie wiele wiecej jest tutaj miejsca jak Avensisie, wiec teoretycznie blizej mi do E60 tylko za "cienki w uszach" jestem chyba na E60. No co tu duzo mowic musze sprawdzic ale wracajac do silników, czego szukac? Sprawdzałem teraz na stronie BMW i E90 Touring 320i (fakt ze teraz jest wersja 170 KM vs 150KM a to "delikatna" roznica) i taki samochod wazy ok 1,5 tony , czyli jest o jakies 100kg cieższy od obecnego Avensisa ktorego posiadam. Czyli dynamika raczej mi sie nie zwiekszy za spalanie moze sie podniesc w stosunku do Toyoty bo bedę musial go bardziej krecic zeby pojechac w miare dynamicznie. Z takiej analizy wynika ze najlepiej szukac 325i tylko ich nie ma :(
  11. WItam Wszystkich tak na dzien dobry :) podlącze sie zeby nowego tematu nie zakladac. Panowie (i Panie tez ;-) ) powiem krotko najaralem sie na E90 Touring jak szczerbaty na suchary ale potrzebuje Waszek rady. Obecnie jeżdze Toyotą Avensis T25 sedan 2.0 D4 VVT-i (147 KM benzyna). Generalnie jestem zadowolony ale mam ochotę na BMW i chyba konkretnie na model E90 kombi. Z zona jestesmy niewielkiego wzrostu + córka wiec kombi z E90 chyba bedzie odpowiadalo gabarytom Avensisa. Poza tym musi byc kombi bo sedan to niewdzieczna buda do naglosnienia auta a na punkcie CarAudio mam hopla. Teraz tak jezdze glownie po miescie ok 70% trasa ok 30% ok. (1 wypad do Ostrowca Sw. w miesiącu do Tesciow) a tak to tylko do pracy na zakupy w W-wie (wiec prawie ciagle korki), dystans rocznie to od 15k do 20k km rocznie (nie wiecej), wiem E90 w kombi jez na pewno cieższe od mojego Avensisa wiec chyba silnik 320i odpada ze wzgledu ze moc podobna. Z uwagi ze korki to chyba najchetniej zdecydowalbym sie automat i 325 a najlepiej 330i . Co o tym myslicie i dlaczego wogle benzyn praktycznie nie ma a juz w kombi to wogle dramat. Planuje zakup rocznika 2006-2008 i budzet ok 65 PLN (+-) a z uwagi ze nowy model wchodzi od nowego roku wiec na wiosne/lato jak przypuszczam przeprowadzic akcje to moze e90 jeszcze troche stanieje. Co mysliscie o autach ze Szwajcarii? SLyszałem ze tam glownie preferują benzyny z duzymi silnikami a jezdza jak emeryci....... odwrotnie jest jesli chodzi o Niemcow, tam tylko diesle (a diesla nie chce) no i napedu 4x4 tez nie.... Pozdr., disaster3
  12. Witam, nie wiem Panowie gdzie Wy tam widzicie mate dekarską i mate APP/ Boll bo ja tam na drzwiach widze materialy dedykowane do CA firmy GMS. Na drzwiach na tej najbardziej zewn. maty GMS z aluminium na wierzchu i butylem pod spodem a na tapicerke jest wrzucona pianka prawdopodobnie model 02 lub 022. I tak nie ma czegos takiego jak wersja light drzwi, sa albo dobrze zrobione drzwi albo zle. Dobrze to znaczy blacha najbardziej na zewn usztywniona matami z alu, pozniej blacha ta wewn. (co dotyka tapicerki), na wieksze otwory dac albo wycieta blache 2mm na zakrycie tych otworów albo chociaz plaskowniki aby zmniejszyc duze otwory a pozniej na wewn blache polozyc mate w celu usztywnienia konstrukcji. Na tapiecerke mozna polozyc pianke aby lepiej wytlumic i zeby nie wpadała w rezonans. Pozdr., disaster3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.