Skocz do zawartości

Venomen

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Venomen

  • Urodziny 26.04.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 X3 35d 2012
  • Lokalizacja
    Rz

Osiągnięcia Venomen

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy miał ktoś może do czynienia z takim zestawem - https://pl.aliexpress.com/item/32946314183.html - opinii póki co za wiele nie ma ale wygląda to dość ciekawie.
  2. Mniej więcej jak w temacie, mam problem z żółtym ringiem zamiast białego, jasnego. Przy okazji wizyty w ASO rozebrali lampę i okazało się, że podobno jest do wymiany moduł led tzw. jeż do ringów ale to całkiem nie rozwiąże problemu "bo jest wypalony światłowód w lampie i trzeba kupić nową". Niestety nie ma zdjęcia tego przepalenia ale czy aby na pewno trzeba nową kupować? Nie ma jakiegoś sposobu naprawy? Gdzieś czytałem o przetarciu papierem ściernym góry światłowodu lampy ale to już w razie ostateczności chyba. Będę wdzięczny za jakieś namiary/pomysły bo szkoda trochę $$. Zdjęcia: https://www.dropbox.com/s/yfo0yr0bsd9qpa3/ringi.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/4k4k3a0l05j07z9/ringi2.jpg?dl=0
  3. Kontrolka trakcja też się swieci, ale sam mechanizm ASC trzyma.
  4. Od jakiegoś czas zaczął wyskakiwać błąd ABS na zegarach i generalnie wyłączał się (mechanizm abs) całkowicie aż do ponownego rozruchu silnika. Błąd pojawia się różnie, losowo, bez żadnego związku, na dziurach, na prostych gładkich drogach, na hamowaniu/na postoju, na lataniu bokiem, bez znaczenia. Po prostu raz na kilka dni. Podpiąłem pod komputer, pokazało poprawnie wszystkie odczyty z czujników ABS, po zresetowaniu błędu - "Zespół Błąd sterowania przepustnicy kod 50", problem powrócił po tygodniu i pojawia się znowu co jakiś czas.. Jest to uciążliwe bo już raz przed zakrętem zapomniałem sobie, że się wyłączył i było nieciekawie ;). Podobny błąd i sytuacja przytrafiała się znajomemu w... Corvette i przyczyną był nastawnik przepustnicy. Sama przepustnica działa poprawnie, mam model z ASC+T, szpera z mostem 3.15, niby wszystko ok.. Co myślicie?
  5. Nie mam tak mocnego kompresora który wygeneruje obciążenie jak przy ~100km/h, no nic, wymienię przy najbliższej okazji uszczelki i dam znać.
  6. Cześć, link: http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e36-lift-246-koni-319nm-german-m3-us-rarytas-gleba-gwint-bmw-e36-328-ID4pbqjL.html Fajna opcja, ma ktoś info o tym konkretnie? Jak ten stroker wyszedł? Po vin widzę że był automat wczesniej? Dodatkowe fotki takie: https://www.dropbox.com/s/6844hbdh50mt7hr/2015-04-25%2018.30.12.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/nu09v4iep8tjxqr/20150425_152549.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/7nnyr93kbmhv3f6/20150425_152611.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/zvc58l94xalxs17/20150425_152625.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/mmrz0zbapl2bqg0/20150425_152711.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/8r9f1mij9peifgb/20150425_152808.jpg?dl=0
  7. Podnosi go powietrze właśnie, możliwe że uszczelki jakoś tak przepuszczają i aż taki to ma wpływ?
  8. Cześć, mam pewien specyficzny problem. Kilku mechaników podchodziło do tematu i jak na razie żaden nie podołał ("Panie wymień Pan to całe"), a sytuacja jest taka: szyberdach (elektryczny) sam zaczyna się podnosić pod wpływem podmuchu wiatru przy dużej prędkości (zaczyna go unosić od ~110km/h). Jeśli zacznę dalej przyspieszać i nic z tym nie zrobię to uniesie go nienaturalnie do góry i potem jest problem z domknięciem go. Żeby jeździć z większymi prędkościami ustawiam go wcześniej w tryb uchylny/rozszczelniony, wtedy podmuchy wiatru nie podnoszą go ale wiadomo - hałas w aucie na A4 to nic fajnego :/ Poza tym wszystko działa świetnie na przyciski: tryb uchylny, zamykanie, otwieranie na całej długości. Czy ktoś z Was spotkał się może z takim problemem? Nie chciałbym wymieniać całego mechanizmu i szukać po allegro, wiadomo jak tam jest szczególnie z tymi dachami.
  9. A ten patent z malutkim stożkiem? Wiem, że kolektor z m50 ale po co takie cuda? Nie zapcha się to całkiem i zimą problem? Sam mam z m50 i bez tego typu akcji.
  10. Witam, ktoś coś może o tym aucie powiedzieć więcej? http://olx.pl/oferta/bmw-328i-coupe-CID5-ID9IcjN.html Szczególnie interesuje mnie ten patent z mały stożkiem na silniku zamiast rurki, wtf? Dodatkowo dyfer 3.45 to jest chyba mała głowa z compacta, tak? Będę wdzięczny za jakieś info jeśli posiadacie.
  11. Bardzo znani i ogarnięci, do tego z świetną hamownią, mogę polecić z czystym sumieniem :). Lepszego miejsca tutaj nie znajdziesz raczej.
  12. Takie pytanko, moje autko to e36 328 coupe. Mam hamulce przód z e46 330, natomiast tył jest standardowo z e36 328 i to chciałbym zmienić na e46 328 (najwłaściwszy balans hamulców w takim układzie). Obecnie nie odczuwam problemów z za małą pompką hamulcową (jest seryjna z e36 328 i daje rade) ale pytanie co przy zmianie również tyłu? Czy wrzucenie na tył zestawu z e46 328 (tarcze 294mm) spowoduje istotny problem i jednak będzie trzeba założyć pompę hamulcowa od e36 m3 3.0 lub US 3.0/3.2? Temat był poruszany ale w innych ujęciach. Tylko prosiłbym o wypowiadanie się osób, które miały styczność z takim całkowitym swapem i same to testowały, bo opinie obecnie krążą, że "standardowa pompka z e36 328 starczy," a inne "że jest problem z pedałem hamulca zbyt twardego/miękkiego". Chciałbym mieć jasność w tym temacie, bo odszukanie tej pompki może być problemem z tego co patrzyłem, a i koszty niemałe - ok. 300-400zł.
  13. Tak odnośnie Mrowli i p. Mateusza Wlazło: nie twórzcie mitu magika; rok temu odstawiłem tam e36 328, stało prawie 2. miesiace, zero kontaktu, przesuwanie terminów, olewka totalna (w końcu ma nowsze i lepsze auta za wiekszy hajs do skasowania...), do tego $ wziął, a Vanosa jak miał zrobić tak g owno, w tym roku okazalo sie ze jest nietkniety (zakres 2/20) i szukam kolejnego warsztatu. Do Mrowli - NIGDY WIĘCEJ. Może i ma wiedzę, może i kiedyś podchodził profesjonalnie do tematu, ale nerwy z oczekiwaniem/kontaktem i olewka niestety nie do przetrawienia. Nie mówiąc już o tym, że usterki nie naprawił... Każdemu szczerze odradzam! Jak chcecie to taplajcie się tam u niego w błocie między 30. autami i słuchajcie o kolejnym terminie. Ryski na karoserii to tam standard tak na marginesie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.