Skocz do zawartości

Marcin1987

Zarejestrowani
  • Postów

    115
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin1987

  • Urodziny 24.03.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d

Osiągnięcia Marcin1987

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Liczba oglądających, zainteresowanych= 0 :D Także, pewnie zostanie na najbliższe kilka lat.
  2. Wisi, najprawdopodobniej ostatnie 9 dni.
  3. Dzięki za rady, ale na pewno nie będę niczego wymieniał jeżeli nie ma żadnych objawów. Opony mam zwykłe, na takich kupiłem i pewnie przy takich zostanę. Nie prowadziłem nigdy samochodu na ROF więc nie mam porównania, ale tak jak teraz jest mnie satysfakcjonuje. Z niższym zawieszeniem bardziej mi się podoba. Jeżeli moje zawieszenie się posypie to na pewno przemyślę poważnie sprawę.
  4. Czemu mam szykować? Na chwilę obecną nie widzę (słyszę) żadnych niepokojących oznak. Jeśli takie się pojawią to będę myślał, chociaż dla mnie to nie jest jakiś problem, ponieważ takie już są dzisiejsze samochody i trzeba się z tym pogodzić. Kupując ten samochód byłem świadom jego wad, ale nie zamierzam (jak niektórzy piszą na forum) wymieniać czegoś prewencyjnie. Co do DPF wszystkie parametry w normie.
  5. Tak, samochod był kupiony od handlarza. Rozrząd nie był ruszany. A przez stan techniczny rozumiem to czy ktos samochód serwisował i gdzie. W tym przypadku sprzedający pozwolił samochodem przejechać się na tablicach serwisowych z podłączonym komputerem. To dało mi podstawy stwierdzić czy samochód jest warty uwagi.
  6. Gratuluje autka. Generalnie uważam, że lepiej jak już wszystko jest w fabryce ogarnięte, ale niestety kupując samochód miałem ograniczony budżet. Bardziej zależało mi na stanie technicznym oraz na tym żeby auto było bezwypadkowe. Poruszają się w jakichś widełkach cenowych trzeba było iść na kompromis kosztem np. wyposażenia.
  7. Jeśli się okaże, że auto zostaje na dłużej: eibach prokit (masz na myśli zawieszenie?) - myślę że nie, chyba że da się obniżyć, przy jednoczesnym zachowaniu obecnej "miękkości" koła minimum 17" - chciałbym bixenony - raczej nie sport kierownica - chciałbym
  8. Te niskie bardziej mi się podobają, a w sumie były w tych samych pieniądzach co te wysokie. Jakiś czas temu pojawił mi się komunikat o zużytych klockach z tyłu. Rzuciłem na nie okiem i okazało się, że są tak na 90%. Skasowałem inspekcje i na desce wyświetliły się takie oto rzeczy: Okazało się, że przerwał się przewód od czujnika zużycia klocków. Zakupiłem zatem: I zabrałem się za wymianę. Sprawa prosta, trzeba tylko odkręcić kilka śrub trzymających osłonę nadkola, wyjąć stary czujnik i zastąpić nowym. Sam czujnik najprawdopodobniej można przymocować do wewnętrznego klocka bez zdejmowania zacisku. Ja demontowałem ponieważ przy okazji chciałem przeczyścić zaciski z rdzy. Całość 40 min roboty. Białe łączenie - czujnik zużycia klocków Szare łączenie - czujnik ABS Po podłączeniu nowego czujnika i skasowaniu inspekcji wszystkie ostrzeżenia zniknęły.
  9. Na chwilę obecną samochód wygląda tak: Jeszcze jedna wątpliwość, mierzyłem szyby z przodu, wyszło 80% przepuszczalności światła. Wychodzi zatem, że żeby jeździć zgodnie z prawem to można użyć foli przyciemniającej w 10%. Ktoś przyciemniał może u siebie, jeżeli tak to jaką folią i czy nie miał problemów z widocznością?
  10. Zmiany od momentu zakupu: - dołożone relingi niskie, czarny mat - przyciemnione tylne szyby - założone felgi aluminiowe 16' - polerka lakieru tak na szybko, czyli tylko pastami Z mechanicznych rzeczy: - wymiana oleju i filtra - wymiana filtra kabinowego Korzystając z Waszego doświadczenia podpowiedzcie na co zwrócić uwagę. Co do servotronica to jak możesz to napisz czym się różni od zwykłego wspomagania elektrycznego? Dotychczas jeździłem tylko oplem corsą ze wspomaganiem elektrycznym i powiem szczerze, że tam to jakoś dziwnie samochód się prowadzi, nie czuć za bardzo tego co się dzieje z kołami. Bałem się tego wspomagania w BMW, ale jak się przejechałem to za bardzo nie czułem różnicy pomiędzy wspomaganiem hydraulicznym. Automat przyjemnie zmienia biegi. Dlatego nie wiem, czy wymieniać w ogóle olej. Jakie są wasze doświadczenia?
  11. Witam, pod koniec stycznia udało mi się kupić taki oto samochód: VIN: WBAUY11020F042078 Type code: UY11 Model: 320D (EUR) E-F-R series: E91 LCI (LifeCycleImpulse) Series: 3 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: N47T Displacement: 2.00 Power: 135 (183 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI Upholstery code: FMAT - POLSTER IMPULS M Prod.date: 2011-09-08 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CD Brake Energy Regeneration S2K9 LM RAEDER V-SPEICHE 360 S4AE Armrest front, retractable S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6VC STEUERUNG COMBOX P7KA NAVIGATIONPAKET BUSINESS P7RS Package Comfort S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S8TL TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S205 Automatic transmission S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S230 Extra package, EU-speciifc S240 Steering wheel, leather S249 Multifunction f steering wheel S313 Fold-in outside mirror S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S488 Lumbar support, driver and passenger S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S548 Kilometre speedo S606 Navigation system Business S612 BMW Assist S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Od chwili zakupu, samochód przeszedł kilka zmian. W przyszłości zamierzam robić fotorelacje z ewentualnych napraw. Pozdrawiam
  12. Witam, poszukuje kogoś kto przerabia klimatyzacje z manualnej na automatyczne w BMW X1. Pozdrawiam
  13. Witam, posiadam e91 z 2011 bez relingów. Myślę o ich dołożeniu. W związku z tym mam pytania: - czy jest jakaś różnica pomiędzy relingami przed i po -liftowymi, - czy konieczna jest wymiana listwy dachowej? (w obecnych posiadam po 2 otwory) Pozdrawiam
  14. Może pokazuje ci ile km możesz przejechać na jednym litrze (np. w suzuki jest taki ekonomizer)? Spalanie 8l/100km to 12,5km na 1 litrze.
  15. Nie ma pompowtrysków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.