Skocz do zawartości

chaos

Zarejestrowani
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chaos

  • Urodziny 11.02.1979

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 m47 2.0d
    e34 m50b20
    e87 2.0d 163km
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    kombinator

Osiągnięcia chaos

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Jakie ET i ile cali felga 16 do opony 225/50 r16 - tak żeby ładnie wyglądało...?
  2. Dzięki. :cool2: Tył to na pewno wejdzie...ale przód powinien być na styk. W e87 powinny ładnie wypełnić nadkole. Oby nie obcierało...
  3. Mam takie felgi z e90 styling 306 et 31 R16. Chciałbym je wrzucić na moje e87 opona 205/55 wejdą bez problemów? Widziałem już e87 na takich kołach... Otwór centrujący 72,6...
  4. Witam. Noszę się z zamiarem usunięcia chłodniczki egr wraz z termostatem małym i kilka spraw mnie zastanawia.. Egr już usunąłem fizycznie zastępując prostą rurką...wszystko zrobione z głową. Na wyjściu z chłodnicy w stronę tej "rurki" zaślepione i skręcone,ale się tak jakby poci ..raz puściło i nie było doładowania prawie. Temperatura raczej szybko łapie i trzyma wszystko git.Wiem,że zgodnie ze sztuką powinienem też wywalić w tym układzie całą chłodniczkę,termostat egr. Chodzi o to,że gdyby zaślepić to miejsce po karbowanej rurce to straty w doładowaniu były by mniejsze....? Czy kultura pracy jeszcze się zmieni po usunięciu jej?
  5. Racja. Jest tam troszkę słaby dostęp by to dojrzeć bez rozbierania. A uparłem się, by programowo sprawdzić...w bimber tool np. Ilości sadzy j popiołów ciągle zero...gdyby był to coś by wskazywało... Słyszałem,że w tamtych czasach,można było sobie doposażyć później o taki dpfik...tak wymyślili j niekoniecznie w menu głównym będzie opcja wiatraczek z diesel.... Chyba bez rozbierania się nie obejdzie..
  6. Podpinałem pod delphi i temperatura spalin przed katalizatorem ciągle 0,5st. a w zakładce filtr cząstek pokazuje zatrzaśnięty !
  7. Witam. Dzisiaj grzebałem troszkę przy swojej e87 z 2005 roku - szukając nieszczelności przy turbo i ku mojemu zdziwieniu od turbiny w dół idzie taka owalna pucha dosyć spora...? Czy to katalizator? Bo jak już rozkminiałem to jeżeli: tak jest u mnie- rura wydechowa skierowana w dół i okopcona to jego brak... Nie mam też w menu informacji o dpf... W inpie błędów i informacji o dpf brak... Czyżby to jednak Katalizator? :|
  8. 5W40 nie za gęsty troszkę. Nie będzie stawiał większego oporu jak 5W30?
  9. Kupiłem dzisiaj MILLERSA XF Premium 5W40 C3 z LL04. Mam nadzieję,że dobrze zrobiłem...
  10. Jaki olej do przekładni..? Widzę,że mam wlany jakiś czerwony i mętny już? Może być mobil ATF 220 ?
  11. Czyli lepiej z normą LL04 ? Nie mam dpf ale i tak lepszy jakiś z LL04...?
  12. Panowie taką mam rozterkę odnośnie doboru oleju... Kupiłem e87 2.0d 163km (M47),BEZ DPF i wlany jest TYTAN 5W30 est...wg książki od 2 lat wlewany. POPRZEDNI twierdzi,że troszkę dolewał od czasu do czasu. Na dniach muszę olej wymienić i zastanawiam się czy zostać przy 5W30 czy iść w 5W40...? Oleje na oko VALVOLINE SYNPOWER tylko który? XL III czy MST...czy zwykły synpower?
  13. Generalnie fajne autko. Fajnie to się prowadzi chociaż jeszcze do zrobienia w zawieszeniu jest i zbieżność + felga do prostowania ...jak to ogarnę to chyba będzie miodzio. Lepiej to się prowadzi jak e46.
  14. Dzięki. Już teraz wiem że na 100% nie ma. A ikona filtra z wiatraczkiem dotyczy filtra przeciwpyłkowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.