Skocz do zawartości

decard86

Zarejestrowani
  • Postów

    206
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O decard86

  • Urodziny 09.01.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E39 525tds, E46 320d AUDI A4 2.0i E39 520iAT E39 530dAT jest E61 525dA
  • Lokalizacja
    Wlkp

Osiągnięcia decard86

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. mialem dokladnie ten sam dzwiek tylko w E90 rozrząd wymieniałem na ok 190 000 km na oryginalnych czesciach z robocizna zamknalem sie w 3000 zl, nie wiem jak w e60 ale w e90 mechanior wywalal silnik na zewnątrz
  2. Koledzy ! Po dwóch miesiącach od zakupu E61 zdecydowałem się zajrzeć do kolektora i jak to miało miejsce w poprzednim E39 postanowiłem usunąć klapki zawirowań. Moje auto jest z rocznika 06/2005, na kolektorze była ta sama data produkcji lecz zdziwiłem się gdy na klapkach zobaczyłem wybitą datę - 2010r :shock: w dodatku same łopatki wyglądają na odlew plastikowy zalany z ośką... zupełnie inne niż w E39 3.0d 193PS gdzie spotkałem się z metalową ośką do której była przynitowana blaszka. Zastanawiam się czy poprzedni właściciel nie wymieniał samych klapek na nowe ale przecież z tego co piszą wszyscy na forum to wymiana jest możliwa tylko poprzez zakup nowego kolektora... Może ktoś spotkał się z ofertą zakupu samych klapek ? jeśli tak to może żyjemy w nieświadomości i serwisy trzepią kasę na kolektorach a wystarczyłoby kupić same "wkłady" - klapki Ogólnie dodam, że sterownik silnika ma zmieniony soft prze kolegę M-ka z naszego forum i znów nie mogę się nacieszyć jazdą, auto lepiej się zbiera i ciągnie do samego końca bez sekundy zastanowienia się :lol:
  3. takie logo wyskakuje tylko w momencie przygotowania jednostki nawigacyjnej do pracy u mnie wyskakuje tylko po dłuższym postoju auta...
  4. opony mam nie runflat-y 245/40/18 na ori felgach, poprzednio miałem E39 w touringu też na 18' z oponami 235/40/18 i komfort jazdy był o wiele lepszy tutaj normalnie czuje jak mi wnętrznościami od czasu do czasu zatrzęsie :?
  5. Witam W moim E61 występuje S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG czyli sportowe dostosowanie podwozia lecz chciałbym je zmienić na zwykłe ponieważ przy trasach jakie pokonuję jest ono dla mnie męczącę :) Co muszę kupić żeby się za to zabrać ? czy wystarczą tylko amorki i sprężyny ? Jeśli ktoś chciałby się zamienić to też jestem chętny :)
  6. A mnie rozwalają tacy ludzie jak Ty i jakoś publicznie o tym nie wypisuje bez powodu wyraźnego :mad2: A czy my wogóle się znamy ? Uważam, że moja wypowiedź w przeciwieństwie do Twoje riposty miała tutaj jakiś sens....
  7. mój brat jeździ tak E90 juz dwa miesiące, niech nikt ci nie ściemnia, że to moduł, to zazwyczaj zimne luty na kolumnie kierowniczej a dokładniej w urządzeniu które ją blokuje, po programowaniu błąd może zniknąć ale nie na długo. Sprawdź czy kierownica Ci się blokuje normalnie po wyciągnięciu i włożeniu "kluczyka" jeśli będziesz słyszał pracującą blokadę to jest ok tylko problem tkwi w słabo łączących stykach i komp wyłapuje błąd
  8. beda pasowac ale to sa włoskie repliki na 100% ja bym nie kupił w dodatku różne ET jak ci pęknie a obstawiam że pęknie:) to nie będziesz mógł jej wrzucić po spawaniu na tył Zobacz jak ranty sa zajechane tego już do fabryki nie doprowadzisz no chyba że szpachelek i lakierowanie zamiast polerki Miałem w E39 Tomason TN6 ET15 i polecam pięknie się prezentowały na srebrnej 5er w turasie http://allegro.pl/18-5x120-nowe-felgi-aluminiowe-tomason-tn6-bmw-5er-i3179785385.html
  9. ogólnie rozwalają mnie ludzie, którzy do diesla montują jakieś 'ULTERY' czy inne "TIUNINGOWE" wydechy
  10. Kolego miałem E39 z silnikiem M54B22 i szczerze współczuję CI :lol:
  11. A oto i ona: http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw1/3.jpg http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw1/2.jpg Załapała się także E90 mojego brata... http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw1/1.jpg Dane pojazdu Art. Wartość Numer podwozia WBANJ51090B433428 Kod typu NJ51 Typ 525D (EUR) Typoszereg E E61 () Seria 5 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M57/TU Pojemność skokowa 2.50 Moc 130 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08) Tapicerka STOFF EDWARD/ANTHRAZIT (ABAT) Data prod. 2005-06-07 Składanie Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S205A Automatyczna skrzynia biegów S217A Aktywny układ kierowniczy S226A Sportowe dostosowanie podwozia S255A Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S2C0A obr. BMW, st. le. spr. gw. 124 j.p.u S319A Zintegrowana pilot uniwersalny S320A Brak napisu modelu S356A Oszklenie zespolone Klimakomfort S417A Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna S430A Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. S431A Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S441A Pakiet dla palących S442A Uchwyt do napojów S488A Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S493A Zespół schowków Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S502A Spryskiwacze reflektorów S508A Park Distance Control (PDC) S522A Światło ksenonowe S524A Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A Klimatyzacja automatyczna S540A Tempomat S563A Pakiet oświetlenia S609A System nawigacji Professional S672A Zmieniarka CD na 6 płyt CD S677A System HiFi Professional DSP :D S698A Area-Code 2 do DVD S855A Wersja językowa, włoski S863A Spis dealerów, Europa S884A Literatura pokładowa w jęz. włoskim S8SAA Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S8SBA Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SPA Sterowanie COP S928A Sterowanie opon Składanie Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S4ALA Listwy wewnętrzne tytanowe ciemne S548A Licznik kilometrów S785A Lampy kierunkowskazów białe i nic więcej do szczęścia nie potrzeba :)
  12. dzięki kolego za odpowiedź, mam jeszcze jedno pytanko - gdzie jest zamontowana pompa ABS w 3.5d pod filtrem powietrza ?
  13. chłopaki pokarze wam jak to wygląda przed.... autko kupiłem ze zdjęć i właśnie jest w drodze do mnie, 2005 rok silnik 3.5d 272ps z oryginalnym przebiegiem 171 000km Wydawało mi się, że auto nie jest tak mocno trafione ale po 10cio godzinnym wpatrywaniu się w fotki zobaczyłem zagięcie na prawym błotniku i zacząłem się denerwować czy z kielichem i podłużnicą jest wszystko ok... sanki oczywiście do wymiany... http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw/bmw(4).jpeg http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw/bmw(1).jpg http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw/bmw(3).jpeg http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw/bmw(2).jpeg http://krzysztof.niklas.w.interia.pl/bmw/1.jpeg co o tym sądzicie ? z góry mówię że nie mam ograniczonego budżetu i nie mam zamiaru zrobić z tego "ulepa" chciałem kupić auto uszkodzone po to by naprawić je dla siebie i mieć pewność, że będzie wszystko dopięte na ostatni guzik...
  14. czyli wystarczy zamontować nowe poduchy oraz deskę skasować błąd i po wszystkim ? co z sensorami ? wszystko będzie ok ? widziałem przypadek jak w hondzie accord poducha wystrzeliła jak auto stało na parkingu przed marketem... o taki przypadek mi chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.