Skocz do zawartości

KrzysiekR

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KrzysiekR

  • Urodziny 22.07.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F01 3.0D 2009r N57
  • Lokalizacja
    zach-pom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KrzysiekR

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mam problem z przepływomierzem. Na wykresie pomiar przepływomierza skacze z 260mg-460mg. Wymieniłem na drugi i dalej to samo. Czy za duże napięcie na alternatorze 14,7V to powoduje? Zmieniłem regulator napięcia i dalej tak samo. Jeszcze myśle nad wymiana alternatora na inny bo może elektroda padła?Mial ktoś taki wykres na przeplywce? Dodam ze auto normalnie jedzie
  2. Tez właśnie wydaje mi się że coś z silnikiem jest nie tak. Za daleko mam aby tylko podjechać i odpalić auto. Myślałem ze może ktoś już widział to auto lub zna właściciela. Dzieki za wszystkie informacje :cool2:
  3. Witam Zna ktoś to auto? Może już ktoś oglądał? Co sądzicie o tym? Silnik uszkodzony? Właściciel nic nie wie bo się niby nie zna czemu nie odpala https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m6-2013r-salon-polska-dcg-ceramika-karbon-najbogatsza-wersja-ID6BrQip.html#9c4c190437
  4. Wiec zakodowałem. Na początek kodowałem tak jak zawsze od chłodnicy i było ok. Potem zakodowałem odwrotnie czyli nr od skrzyni. Auto chodziło bardziej twardo zarzucało obrotami. Wiec wróciłem do kodowania od chłodnicy nr1 i silnik chodzi miękko i lekko
  5. Witam Chciałbym zakodować wtryski w N57 tylko jaka kolejność? Czy wtrysk nr 1 jest od chłodnicy czy od rozrządu czyli skrzyni biegów? Już sam nie wiem po odłączeniu wtyczki wtrysku nr1 od chłodnicy ista pokazuje błąd wtryskiwacza nr1 Ale słyszałem, że do kodowania wtrysków kolejność jest od rozrządu?
  6. KrzysiekR

    F01 N57 Błąd EGR

    Klapki były zamknięte. Wymusiłem dopalanie DPF i błędy znikneły. Ale teraz pojawiły się inne błądy: 258400-sygnał czujnika temperatury spalin przed katolizatorem-za wysoki sygnał 245700-system filtra czastek-filtr czastek podatny na wysokie obcizenie (wysokie zwrotne spalin) Czyżby dpf się kończył?
  7. KrzysiekR

    F01 N57 Błąd EGR

    Wymieniłem EGR na nowy. Błędu Egr już nie mam. Teraz są dwa błędy: 279100 - Wiarygodność klap wirnika-Błąd mechaniczny w czasie wyuczenia ustawień 253400 - Położenie nastawnika klapy wirnika-Za mocne zamknięcie klap wirnika/Dodatnie odchylenie Czy podczas składania po czyszczeniu kolektora coś żle zrobiłem?
  8. KrzysiekR

    F01 N57 Błąd EGR

    Kolektor i klapki też czyściłem. Nawet kupiłem nowy nastawnik. Dalej jest błąd wirnika klapek, robiona była też adaptacja nastawnika. Teraz jeszcze doszedł błąd EGR. Chyba wiazka na oko jest cała zostanie chyba kupno nowego EGR
  9. KrzysiekR

    F01 N57 Błąd EGR

    Witam Dzisiaj wywaliło mi check engine. Podpiąłem komputer i wywaliło błąd 257E00 Sygnał czujnika położenia starownika EGR - obieg otwarty/zwarcie do masy Wychodzi na to, że musze kupić nowy zawór EGR ?? nr 7810871 lub 7805447 Jeszcze były błędy: 279100 - wiarygodność klap wirnika-błąd mechaniczny w czasie wyuczenia ustawien 253400 - położenie nastawnika klapy wirnika-za mocne zamkniecie klap wirnika/dodatnie odchylenie Co polecacie?
  10. Head Up wymieniony na nowy. Działa
  11. KrzysiekR

    Nie działa Head Up

    Witam Jak w temacie, przestał działać mi wyświetlacz przezierny Head Up. Na początku w ustawieniach nie można było ustawić wysokości teraz chyba wyświetlana informacja zjechała na sam dół bo nic na szybie nie widać. Jak krece pokrętłem od idrive nawet nie słychać silniczka od Hud. Podłączyłem komputer i wywalił błąd 800184 HUD-Błąd silniczka krokowego (regulacja wysokości) Może to bezpiecznik od Hud. Gdzie jest ten bezpiecznik abym sprawdził w F01 bo nie mam rozpiski bezpieczników Jeszcze napiszę ze przycisk jest wcisniety i nie jeździłem w okularach polaryzacyjnych :lol:
  12. FSI to szajs. Zbiera się nagar, trzeba sciągć głowice, rozciagajace się łańcuszki rozrządu itp. Stare silniki są ok. 2,7 BT nawet jak się np. posypie to koszt około 2-3k wiec nie ma tragedii. Z tego co wiem najlepsze są M3, M5, S4, RS4 w starszych modelach właśnie. Nowe silniki M5 znacie bolączki a w RS6 4,2 można uturbić ale spalanie około 50l w góre. Ja wybrałem 2,7 BT ponieważ spalanie jak się depnie 20l w góre. Normalna jazda 13-15l po modach na 480hp.
  13. Z 2,7 BiTurbo robią nawet 600-700hp koszt z 30k Wygląd dupy nie urywa, stare auto ale podatne na mody i ma służyć jako drugie auto do zabawy. Koszt auta około 16-20k + mody z robocizną 20-25k. Razem min 36k i jest 500hp. Ja kupiłem za 27k z 480hp ale jeszcze musze pozmieniać pierdoły. 600hp
  14. Dzieki za info. Ja już kupiłem trochę inne auto niż zamierzałem. Kupiłem S4 z 2000r 2,7 BiTurbo przerobione na 480PS i jeszcze będę je modyfikował. Do 100 robi 4,1 sec a od 100-200 9,5sec. Leciałem na razie licznikowe ponad 280, bo dalej brak skali. Koszt inwestycji nie przekroczy 40k. Dzieki wszystkim za informacje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.