Skocz do zawartości

SHADY_xxx_

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523 + podtlenek lpg

Osiągnięcia SHADY_xxx_

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany, po wymianie czujnika wałka wszystko ok
  2. a czy nie stawiasz samochodu przypadkiem lekko pochylonego np "lewym przodem " w dół?? przy intensywnych opadach miałem taki sam problem...
  3. Witam Mam mały problem z e39, 523, rok 1997. Od jakiegoś czasu samochód dziwnie zachowywał się na gazie, tzn na wolnych obrotach obrotomierz falował, silnik się "męczył", przerwał. Odłączyłem gaz pojechałem do gazownika, stwierdził, że rozjechana jest mapa gazu i benzyny, wartości wskazywały na około 1.9-2.1 a zdaniem gazownika powinny na 2.8. Podłączyłem do komputera pokazał 3 błędy (fotki w załączeniu). Po kliknięciu kasuj zginęły dwa błędy "202" i "8". Typ padł na czujnik położenia wałka rozrządu. Na wolnych wartości dla benzyny na programie pod który podpinałem auto wynosiły około 1400 kg/h. Moje pytanie czy może byc uszkodzona inna część oprocz czujnika położenia wałka rozrządu? przepływomierz? Dodam, że na ciepłym silniku przy obecnej pogodzie autko zachowuję się w ok. Samochód użytkuję 6rok, podobny problem z gazem pojawiał się "przed zapowietrzaniem" jednak od razu po odpowietrzeniu znikał zdjęcie: http://www.fotosik.pl/zdjecie/db6f326d4311c6fb
  4. Witam Mam problem z wymontowaniem rezystora, tapicerka zdjęta wtyczka odpięta, jednak nie mogę wcisnąć tej blokady tak żeby rezystor wyszedł..... wrzucam link, chodzi mi o blokadę opisaną na zdjęciu "push down the tab and slide FSU" http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=143393
  5. ok dzięki, tylna złożona tak jak była. Teraz czekam na przednio. W to "prowadnice" w klamce wchodzi sama linka jak dobrze rozumiem, z tym pancerzykiem wcisnąć raczej się nie da
  6. Rozumiem, że bez zdejmowania boczku się nie obędzie?
  7. Spierdzieliłem sprawę, wyjąłem zaślepkę, wykręciłem śrubkę, wymontowałem klamkę, okazał się pęknięty plastik, więc przełożyłem klamkę tylną, skręciłem, zamykam drzwi, chce otworzyć lata luźna... Założyłem to klamkę z powrotem na tył, lata luźna.... możliwe żebym jakoś porozciągał te linki?????? wydaję mi się także, że mogłem jakoś poszerzyć ten otwór wewnątrz z którego linka wychodzi. Jakieś sugestie???
  8. Witam Panowie dalej nie mogę otworzyć tych nieszczęsnych drzwi. Ten plastik wokół klamki od środka mozna jakoś zdjąć?/ nie chce ciągnąć na siłę. LUb z drugiej strony czy klamkę od zewnątrz mzna jakoś rozmontować bez otwierania drzwi??
  9. linka została zerwana od wewnętrznej klamki, nie wiem nawet czy jest jedna czy 2 w tych drzwiach
  10. Witam Mam dość poważny problem wynikający z dużego pecha... Otóż jakiś czas temu wyrwana została klamka od strony zewnętrznej kierowcy, a ubiegłym tygodniu zerwała się linka od klamki wewnętrznej w tych drzwiach jakieś pomysły jak otworzyć drzwi??
  11. Czyli poprzez jednokrotne naciśnięcie przyciusku "rest" wyłącze opcje tego przewietrzania??
  12. Witam Mam pytanie jak wyłączyć wietrzenie/grzanie auta?? Zauważyłem wczoraj, że nawiwy włączają się nawet gdy kluczyk jest wyjęty. Posiadam przycis "rest" ale on jest tylko od włączania?? gdzie szukać opcji off??
  13. dzieki Panowie, ma ktos moze schemat blokowy tego ukladu???
  14. moje gg 3943119, pisalem z pol roku temu do Ciebie...ale stracilem liste
  15. jezeli ktos posiada to prosil bym takze o jakis schemat ukladu chlodzoacego w e39...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.