Skocz do zawartości

wbm

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 - 5250D - 218 km

Osiągnięcia wbm

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie odpalił. Zepchnąłem go do zatoczki i po kilku godzinach odpalił i nawet udało mi się dojechać do warsztatu
  2. Witam. Mam takie objawy. Auto nie pali jak jest rozgrzane. Jak ostygnie to po paru godzinach odpala za pierwszym razem. Zdarzyło mi się też dwa razy, że zgasł jak jechałem z góry. Tak myślę sobie, że to ma jakiś związek z rozszerzalnością cieplną - jak się silnik rozgrzeje, to gdzieś coś się przytyka? Może jakaś nieszczelność w układzie paliwowym i zasysa powietrze jak nie jedzie w poziomie tylko w dół? Auto podłączone do kompa nie zwraca żadnych błędów - tak mówią mechanicy, no i jak je odbieram to "chodzi" a później przestaje. Ma ktoś jakieś sugestie?
  3. wbm

    e46 przetwornica ksenonów

    Mrugała mi jedna lampa. Wymieniłem obydwie żarówki ( oryginalne Phil... ) i dalej mruga. Elektryk stwierdził uszkodzoną prztwornice, wymieniłem ją. Po miesiącu jednak znowu te same objawy. Co może powodować to mruganie a może nawet uszkodzenie przetwornicy?
  4. Zanim rozwiązałem problem byłem u kilku fachowców od diagnostyki z laptopami i każdemu laptop mówił co innego. Takie były diagnozy: rozrusznik daje za mały prąd przy starcie i komputer silnika się zawiesza, czujnik położenia wału do wymiany, przepływomierz do wymiany. Nikt mnie jakoś nie przekonał a jednocześnie skojarzyłem, że krótko przed pierwszym takim przypadkiem wymieniałem wszystkie filtry i postanowiłem je sprawdzić. Zacząłem od filtra powietrza i bingo. Podczas zakładania mechanik go połamał i na dodatek nie dokręcił dobrze obudowy. Po wymianie i prawidłowym zamontowaniu filtra powietrza wszystko śmiga jak w wyścigówce. Przy okazji pytanie: Czy są mechanicy potrafiący naprawiać te samochody bez laptopa?
  5. Teraz jest czasami jest już wszystko w porządku, ale nie zawsze. Opisana usterka miala miejsce podczas deszczu. Teraz czasami obroty osiąga ale świeci się żółta kontrolka silnika. Jaki czujnik mógł zmoknąć?
  6. Auto jedzie z obrotami tylko do 2000. Można cisnąć gaz do dechy i nic to nie daje. Biegi owszem przerzuca i można jechać nawet 150 km/h ale nie ma mowy o żadnej dynamice . Jak skrzynia przerzucona jest na P (parking) to osiąga maksymalną ilość obrotów bez problemu. Co trzeba wyregulować albo wymienić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.