Skocz do zawartości

Xarin

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F36 420d 2017 pre LCI

Osiągnięcia Xarin

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ja tam ekspertem nie jestem ale może ktoś z was będzie w stanie rozszyfrować (po specyfikacji) jakimi właściwościami się różnią? Ten z normą VW jakby mniej lepki sadzac po indeksie... A który Wy kupujecie? Wiecie jaki aktualnie olej leją w ASO? Jaki to odpowiednik Shell'a?
  2. Hej, W ofercie Millers są dwa oleje: 1. EE Longlife 5w 30 (bez C3 – Energy Efficient - NanODrive) http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/ee-longlife-5w30/ TYPICAL CHARACTERISTICS: SAE Viscosity Grade 5w30 Specific Gravity @ 15C 0.850 Kinematic Viscosity @ 100C 10.7cSt Kinematic Viscosity @ 40C 65.2cSt Viscosity Index 154 Pour Point C <-42 Flashpoint C >200 Cold Crank Viscosity @ -30C 6,600cP max HTHS Figure 3.58 mPa.s 2. EE Longlife C3 5w 30 (z oznaczeniem „C3” też Energy Efficient - NanODrive) http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/ee-longlife-c3-5w30/ TYPICAL CHARACTERISTICS: SAE Viscosity Grade 5w30 Specific Gravity @ 15oC 0.850 Kinematic Viscosity @ 100oC 10.9cSt Kinematic Viscosity @ 40oC 65.0cSt Viscosity Index 160 Pour point oC <-42 Flashpoint oC >200 Cold Crank Viscosity @ -30oC 6,600cP max Oba oleje są zgodne z normą BMW Longlife-04 Wersja bez C3 wygląda na nowszy produkt i spełnia normy VW i Porsche (dodatkowo). Który, według was lepszy do F36 B47 (420d)?
  3. No i klops. Byłem dziś na oględzinach u poleconego lakiernika i wyszło na to że aby dobrze pomalować to trzeba całe drzwi rozłożyć. (Cena za element rośnie - a łudziłem się trochę ze wymyśli coś miejscowego) Do tego okazało się ze tylne drzwi choć tego nie widać tez oberwały i je tez trzeba by robić. Gość chciał dobrze i mówi ze spróbuje jeszcze nieco spolerować to może niemal nie będzie widać. :mad2: Chyba jednak poszukam drzwi. Jak nie znajdę to niech zetrą co się da i dam sobie spokój. Większość ludzi nawet teraz nie widzi, to może ja tez przestane ;) W końcu to od strony pasażera :lol: Ktoś wie gdzie w okolicy Łodzi szukać idealnych drzwi do E60? :wink: Podobno w Aleksandrowie są 2 miejsca...
  4. Witam, Sorki, jeśli temat już był ale nie było łatwo znaleźć czegoś podobnego. Mam dylemat gdyż mam porysowane drzwi pasażera. Solidna przycierka szerokości kilku centymetrów, nie do usunięcia przez polerowanie. (Ale wgniecenia nie ma i widać to nie zawsze - było lekko polerowane) Znajomy podsunął mi pomysł wymiany całych drzwi (kolor auta to popularny czarny szafir - 475) zamiast lakierowania całych. Czy to dobry pomysł? Nawet jeśli trafią się idealne (o co nie łatwo) to czy przypadkiem zamontowanie innych da się zrobić idealnie? Dostanę szału jeśli będą choćby minimalnie odstawać lub szpara będzie nierówna, nie mówiąc już o walorach funkcjonalnych jak odgłosy ze środka lub nieszczelność. Te co były fabrycznie może się ułożyły najlepiej a inne będzie trudno dopasować? Cenowo wygląda to podobnie a teoretycznie nie będzie trzeba się tłumaczyć przy sprzedaży (fotki zrobione dziś mogą się zgubić), niektórzy mogą nie uwierzyć że była drobna przycierka.
  5. U mnie po myciu było jeszcze raz przez chwilę. Teraz są piękne pogody to pary nie ma. Jak będzie wilgotniej to się okaże.
  6. Na razie pomogło porządne osuszenie tej "aksamitnej" wewnętrznej części uszczelki/wyściółki. Sprawdzę po kolejnym myciu lub kolejnym deszczowym dniu ;-)
  7. Mam ten sam problem, 4 cm pary, przy słupku. Ewidentnie wilgoć jest na tej wewnętrznej uszczelce, "aksamitnej".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.