Skocz do zawartości

damianok

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damianok

  • Urodziny 28.01.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530da 2002r
    BMW E60 2005r.

Osiągnięcia damianok

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. jakby co to mam komplet do przekładki na manual wszystko:)
  2. miałem kiedyś plan żeby przerobić automat na manual i tylko jemu bym to zlecił nikomu więcej :)Co nie znaczy że nie ma w pl ludzi którzy są w sanie to profesjonalnie zrobić. podejmie:)tzn że nie zajmuję się tylko tym ,lecz wiem że dokona takiej przeróbki pod kątem mechanicznym,elektrycznym i zrobi to tak że nie będzie zastrzezeń:)
  3. Mam w Otwocku kolesia który to robi tzn podejmie się ale za operacje 1000zł :) dajesz mu potrzebne części a swoje zabierasz...
  4. czy jest taka możliwość że ja tego nie mam?Widziałem to w kilku bmw przy serwo pod obudową filtra kabinowego lecz u mnie tego nie znalazłem.
  5. silnik wspomagania hamulca?co to jest i gdzie to jest mam dostęp do części więc z zamianami części nie będzie problemu...Tylko dlaczego mój sterownik nie działa w innym aucie a inne u mnie:/
  6. Witam jak w temacie nie działa kontrola trakcji mam dsc auto z 2002 r podłaczyłem pod inpe i pokazało błąd precharge pump nie można skasować tego błędu obstawiałem sterownik pompy założyłem dwa 100% sprawne trakcji nadal nie było. Natomiast po podłączeniu mojego sterownika w innej bmw też brak trakcji. Sterowniki które zakładałem miały takie same nr jak mój wiec powinny działać może ktoś pomoże jakąś dobrą radą z góry dzieki
  7. Tak nieoryginalne radio podlaczam przez przejsciowke bmw--iso .Wczesniej graly wszystkie glosniki . instalacja kostki i kabel od anteny wychodzą z czarnej plecionej izolacji wygladaja na nie ruszane. Poprzedni wlasciciel mial nieoryginalne radio i jakies wzmacniacze wszystko wyrzucilem nic nie bylo podlaczone do oryginalnej instalacji i po tej operacji jeszcze dlugo graly wszystkie glosniki.
  8. Nie mam dsp ... podlaczajac inne nie oryginalne radio za pomoca przejsciowki graja i z tylu i od strony pasazera dlatego nie wiem o co chodzi...po podlaczeniu oryginalu gra tylko kierowcy glosnik ruszam przewodami w kostce i nie ma poprawy
  9. Witam mam problem a mianowicie gra mi tylko jeden głośnik od kierowcy czytałem ze to wina końcówek mocy w radiu ale nie w moim przypadku już kupiłem 3 radio i to samo myśle że wina leży gdzie indziej tylko gdzie?kostkę od instalacji potraktowałem wd -40 i po podłączeniu tylko dym poszedł z radia i po nim wyczyściłem te kostki i następne radio gra tak samo. Na przewodach nie widzę żadnego uszkodzenia a przejżałem je dość dokładnie brak siły ile można z tym walczyć:/ dodam ze mam jakieś inne radio i podłaczająć je przez przejsciówkę też nie grają wszystkie głośniki może ktoś poratuje radą i pomoże...z góry dzięki
  10. ok dzięki w majówkę najprawdopodobniej będę wymontowywał wszystko co potrzebne...trochę roboty będzie:/
  11. znalazłem w innym bardzo podobnym poście co dokładnie potrzebaskrzynia, lapa pod skrzynie, kompletny wybierak do zmiany biegow, pasuje tylko od 530d albo 525d,tylni most, mozesz zostawic ten od automata ale jest on za krotki i przy predkosci 160 km/h bedziesz mial blisko 4000 rpm, wal, wal od automata jest za krotki, ja mialem dwa waly i pospawalismy oraz wywarzylem, kompletne sprzeglo z kolem dwumasowym, dlozsze sroby do zamontowania dwumasa,najlepiej kup w serwisie, musza byc o odpowiedniej wytrzymalosci, pedal od sprzegla, kaseta jest przystosowania do zalorzenia dodatkowego pedala, ten od hamulca przyciolem i po krzyku, rurki od wysprzeglika i zbiorniczek na plyn hydralliczny, wygluszenie pod wybierak zmiany biegow, mieszek i galke zmiany biegow, z i mam pytanko jak wygląda ten zbiorniczek płynu hydraulicznego i które przewody konkretnie są potrzebne abym wiedział co zawieżć do machanika...
  12. tak mam,ale automat odbiera radość z jazdy oczywiście wg. mnie jeździłem manualem i automatem tak uważam...automat pali ok 3 litrów więcej a tak się składa że mam po sąsiedzku 2,5 d 2002r na części i części które są potrzebne są w bdb stanie...i powiem ze całkowity koszt tego całego zabiegu to będzie jakieś 1200zł. Powierzam tą przeróbkę kolesiowi któremu ufam, jeśli mówi że będzie dobrze jestem spokojny bo się zna, więc raczej podejmę się tego...
  13. Witam mam pytanie czy ktoś robiła taką przeróbkę i czy może powiedzieć jakie są przeszkody (niespodzianki) podczas przerabianie no i po przeróbce...wiem że co fabryka to fabryka ale automat mi nie odpowiada a zainwestowałem w auto i nie chce go zmieniać mam wszystko potrzebne do przerobienia skrzynia,wał,dyfer,zegary,pedały i mechanizm zmiany biegów czy jeszcze coś potrzeba??dzięki za jakieś info...
  14. mam bardzo podobny problem tylko mam automat...przy ruszaniu słychać głuche uderzenie nie wiem co to może być całe zawieszenie przód nowe łącznik elastyczny wału wygląda na dobry czy to mogą być tuleje na wózku przedniego zawieszenia choć tez nie widzę tam nic niepokojącego z góry dzięki za jakieś pomysły aha dodam ze dyfer też wymieniany...
  15. ATRAPA GRILL nerka NERKI BMW E90 E91 M3 E92 E93http://allegro.pl/atrapa-grill-nerka-nerki-bmw-e90-e91-m3-e92-e93-i3060403664.html dzięki można zamknąć temat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.