Witam Wszystkich, Wiem iż temat ten był juz poruszany nie jeden raz i wiele czytalem na ten temat ale jak na chwile obecna opinie sa na tyle sprzeczne ze potrzebuje waszej pomocy. Powinienem wymienic tarcze hamulcowe przod i tyl wraz z klockami ale nie wiem na jakie, zawsze myslalem ze ATE jest dobre i chciałem kupic ATE Power Disc + Klocki Ate Ceramiczne na przod i tył. Ale widziałem sporo opini negatywnych ze sie strasznie krzywia. Pomyslalem zatem ze moze kupie Zimmermanna Sport Nawiercane + klocki ceramiczne Ate na przod i tył to samo. Ale sporo opini mowi iz czesto pekaja. Moze Mikoda ?? ale czesci pisze ze slabo je konserwuja i czesto rdzewieja a ponadto przy ostrzejszym hamowaniu i przypadkowym schlodzenie np w blocie sie odrazu krzywia. Moze wybrac oryginalen BMW ale nic o nich nie wiem ponadto nawiercane sa kosmicznie drogie. Pomozcie: Posiadam BMW E34 330XD Automat 2002 r. 1. Czy wybrac zwykła wentylowana a moze jedednak nawiercana czy nacinana jest lepsza ?? a moze nacinana i nawiercana ?? 2. Jakie klocki wybrac do konkretnie tarczy ?? starsznie mnie zaciekawily ATE ceramiczne sa dobre ?? pasuja do kazdej tarczy pod wzgledem twardosci?? Moge wybierac z ATE , Zmmmermann, Pagid, Textar , Meyle , EBC, Mikoda, Brembo, a moze Hart Sport , SpeedMAX, Bosch, Rotinger Sport. Ktore z powyższych sa najlepsze ?? jakie rozwiazanie zastosowac zeby hamowanko bylo bardzo dobre a przy tym tarcze wystarczaly na dluzej a nie zaraz sie krzywily czy pekaly, klocki moga zuzywac sie szybciej ale tarcze wolabym nie wymieniac po 10 tysiacach :) dobrze by rowniez bylo zeby nie piszczaly :) Prosilbym o konkrety z przykladami. Pozdrawiam i czekam na info.