Skocz do zawartości

kowal4217

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 524 td e34 rok 1990 -dwie sztuki

Osiągnięcia kowal4217

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. jestem zainteresowany zamianą tylko jak? i co to jest -ori?
  2. a mnie interesuje gdzie kupić takie lampy i ile to kosztuje?
  3. Ja miałem taki sam problem z cofającym się paliwem .I nie dotyczył pompki paliwa w zbiorniku ani też syfu w zbiorniku . Kupiłem zaworek zamontowałem go na przewodzie paliwowym między filtrem a zbiornikiem i lipa namęczyłem się tylko , zaworek miał tak mocną sprężynkę ,że pompa w zbiorniku nie miała siły podać paliwo na filtr.Wkurzyłem się i wyrzuciłem zaworek wraz z filtrem pal. i jego mocowaniem, podgrzewaczem i innymi bajerami.kupiłem filtr paliwa nie wkręcany tylko z rurkami.Zalałem do niego paliwo strzykawką ,Założyłem przewody paliwowe ,zcisnołem zaciskami i problem zniknął jak zły czar .Obejrzałem zdjęty ....okazało się że nieszczelność ma zbyt dużo możliwości pojawienia się na tym aluminiowym elemencie do którego przykręca się filtr.
  4. A ja panowie mam pytanie:czy problem został już rozwiązany?Ja miałem taki sam problem z cofającym się paliwem .Kupiłem zaworek zamontowałem go na przewodzie paliwowym między filtrem a zbiornikiem i lipa namęczyłem się tylko , zaworek miał tak mocną sprężynkę ,że pompa w zbiorniku nie miała siły podać paliwo na filtr.Wkurzyłem się i wyrzuciłem zaworek wraz z filtrem pal. i jego mocowaniem, podgrzewaczem i innymi bajerami.kupiłem filtr paliwa nie wkręcany tylko z rurkami.Zalałem do niego paliwo strzykawką ,Założyłem przewody paliwowe ,zcisnołem zaciskami i problem zniknął jak zły czar .Obejrzałem zdjęty ....okazało się że nieszczelność ma zbyt dużo możliwości pojawienia się na tym aluminiowym elemencie do którego przykręca się filtr.
  5. kowal4217

    bmw 524 td

    Piękne dzięki sensowna podpowiedz tego jeszcze nie ruszałem,mam wszystko na podmianę.dziś wróciłem póżno z pracy....ale jutro to sprawdze i dam znać....
  6. kowal4217

    bmw 524 td

    Piękne dzięki za odpowiedż . Problem z obrotomierzem pojawił się gdy dokonałem przeróbki auta z automatu na manual.pytałem na forum kolegów co może byc uszkodzone ,odpisali że czujnik położenia wału.kupiłem go choć cholerstwo drogie 150 zł ,wymieniłem i nic to samo./w moim aucie możesz to odpiąć całkiem a samochód dalej odpala, jeżdzi,tak jakby było nie potrzebne .ta cała elektronika mu wcale nie pomaga ani nie szkodziw jego pracy ,pompa wtryskowa jest manualna,a na liczniku nie założono kontrolki od wtrysku więc nie świeci,jest tylko kontrolka zielona od świec żar i podgrzewania świec.pisałeś że obstawiasz kable , lub mały sterownik-nie wiem co to jest i gdzie.wiele potrafię zrobić sam .ale odnośnie obrotomierza i ekonomizera potrzebuję podpowiedzi .pozdrawiam i czekam na wiadomość
  7. kowal4217

    bmw 524 td

    proszę o podpowiedz co steruje obrotomierzem i ekonomizerem .Nie wiem co obwinić za wachliwe wskazania obrotomierza , no i ekonomizer działa tylko czasami.....,gdzie jest ustrojstwo co tym steruje
  8. kowal4217

    524 td

    hmmm.nie bardzo wiem ,czy to jest odpowiedz pytaniem na pytanie ,czy też chęć pozyskania więcej informacji.....bo rzeczywiście trzeba dłużej przytrzymać na rozruszniku jak silnik ma swoją temperaturę noi pedał gazu prawie przy podłodze wtedy poszrpuje silnikiem i odpali , jak odpali zachowuje pracę bez zastrzeżeń . Na zimnym silniku pali ale jest efekt jakby jeden cylinder nie palił i przy tym kopci na jasno niebiesko , po dłuższej chwili wszystko się normuje i pracuje ładnie i cicho ,równo .Ktoś mi powiedział że trzeba ustawić zapłon bo to jego kwestia ale nie wiem jak to się robi.Naszykowałem ftryski na podmianę , ale to podobno nie to....ciśnienie na cylindrach jest ok noi prędkość sprawdzałem na autostradzie 160 km ale z wiatrem .
  9. książka napraw serii 5 czy ma ktoś używaną do sprzedania?
  10. kowal4217

    524 td

    czy to normalne , że po odkręceniu nakrętki na wtrysku paliwo cofa się do zbiornika?Przy swoim aucie staram się robić wszystko sam ,ale jednak są sprawy ,w których brakuje mi wiedzy fachowej
  11. żaden magik ja sam robiłem te przekładki to żadna tródnośc .Akurat ten model BMW nie posiada nic trudnego nie możliwego do zrobienia przez laika takiego jak ja, mam na myśli wymiana całych elementów -silnik , skrzynia, zawieszenie elementy karoserii trudnośc stanowi tylko wiedza odnośnie elektryki czujniki przekażniki układ sterowania i paliwowy diesel. trudnośc mam z określeniem co steruje obrotomierzem i ekonomizerem jaka jest rola czujnika poł. wału bo wymiana na nowy nic nie dała,a poza tym montaż centralnego zamka na pilot czy też elektryczne szyby , lusterka ,podgrzewane fotele to pikuś, gdzieś się kończy ta możliwośc ,a zaczyna wiedza fachowa,bez której trudno jest powiedziec ,że znam to bmw jak własną kieszeń.dlatego pytam na forum.... ustawień pompy wtr.nie zmieniałem bo się nie znam na tym.wtrysków też nie sprawdzałem , wiem że świece żarowe są dobre.....
  12. to znaczy , że muszę go wymienic?
  13. proszę o poradę - czujnik położenia wału w 524 td jaka jest jego rola przy tym silniku , czy ma wpływ na ciezkie odpalanie na ciepłym silniku , a na zimnym pali nie równo ,poszarpuje silnikiem jakby którys cylinder nie pracował a nawet potrafi zgasnąc i przy tym kopci na jasno-niebiesko.Gdy się rozgrzeje silnik pracuje normalnie.Obrotomierz ma falujące wskazania a ekonomizer nie działa wcale .czujnik ten kosztuje 120 zł wolałbym go nie wymieniac jesli to nie on tak psoci.aha pompę wtryskową mam mechaniczna....jeśli to ma jakieś znaczenie.auto tak się zachowuje po wymianie silnika i przeróbce z automatu na manual.
  14. Dzięki bardzo za info , chciałbym dodac ,że odnośnie płynu , to po zalaniu i odpowietrzeniu układu zaczeły parowac mocno szyby i czuc zapach płynu a płyn znika szcególnie przy dużych obrotach silnika .Cóż starzeje się Becia... czeka mnie kompleksowa naprawa w związku z tym cenne są Wasze porady bo fachowcem nie jestem , a muszę zrobic wszystko sam:wymiana silnika , skrzyni biegów (tym razem z automatu na manual) noi nagrzewnica , pracy przy tym ,że uuuuu ....ktoś inny by zrezygnował zbyt duży koszt , ale mam wszystkie części(tak mi się wydaje)mam gdzie...noi warto bo auto jest ok... Pozdrawiam
  15. nie bardzo wiem na co stawiac co padło w moim bmw kompresja jest, pali bez problemu,sile ma, nie taką jak kiedyś, ale ma...głośno klekocze podczas pracy i gubi płyn chłodniczy dosc znacznie{w ciągu tygodnia prawie pusto) a wycieków nie ma na zewnątrz noi kopci troche bardziej.Latem doleje się wody ale zimą kłopot...A odnośnie głośnej pracy wymieniłem 6 koncówek wtryskiwaczy ,pompę z elektr. na mechaniczną .ale nie mam pojęcia czy w tym modelu ustawia się kąt wtrysku jeśli tak to jak to się robi,i czy to może by przyczyną głośnej pracy.? przewody gumowe sprawdziłem chłodnicę też ,a przy nagrzewnicy anomalią jest tylko to,że jakbym nie ustawił pokręteł od temperatury grzeje na full.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.