Skocz do zawartości

adds

Zarejestrowani
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    gdańsk

Osiągnięcia adds

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. swiece zimne maja ok 2ohmy opornosci czyli zaraz po zalaczeniu masz pobor na same swiece ok 40A (wraz z rozgrzewaniem spada) + inne obwody. zwyklym miernikiem tego nie sprawdzisz (sa max do 10A - lepsze 20A) - najlepszy jest cęgowy na prąd DC (nie AC) - ale taki kosztuje ok 400pln.
  2. A co ma wspolnego awaria pompy wodnej z ewentualna woda w turbinie, woda do turbiny moze sie dostac jak bys wjechal w taka wode ze siegnela by do wlotu do filtru powietrza, 2 mozliwosc glowica sie tak rozleciala ze z plaszcza wodnego poszla woda do kolektora wydechowego.
  3. adds

    czy kazda ma katalizator?

    mialem tds'a z 94roku (pompa jeszcze na potencjometrze) i katalizator posiadal - sam go pozniej usowalem:)
  4. adds

    czy kazda ma katalizator?

    sa wersje tds'a z przeplywomierzem i to nietylko w e39 - bo ja mam e36 z 1999r i przeplywka jest. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DG71&mospid=47557&btnr=13_0427&hg=13&fg=20 pod uszczelka nr 4
  5. adds

    Czy to przepływomierz?

    przeplywomierze chyba byle montowane w tych tds'ach co mialy kolektory z tworzywa. Mialem 525 z 94raku i niemial przeplywomierza - a w 325 z 99 juz jest.
  6. adds

    Cieknące wtryskiwacze

    wtrysk nie ma zadnej regulacji - jest tam tylko koncowka z obudowa (to sie wymienia) obudowa glowna (sklada sie z 2 czesci - skrecanych ze soba) oraz mocnej sprezyny - ktora naciska na iglice. pomiedzy sprezyna a koncowka wtrysku jest jeszcze taki grzybek i jego gniazdo. jak kogos interesuje jak to wszystko wyglada to moge podeslac zdjecie. (regulacja wtrysku to tylko sposob na wyciagniecie kasy) - jedyna zmane cisnienia to mozna zrobic w sekcjach pompy.
  7. adds

    Rdza na przewodach paliwowych

    stalo mi sie kiedys cos takiego w e30 324d - paqmietam ze wtedy rozcialem rurke w tym niejscu i zalazylem gumowy wezyk z zaciskami na wkretak. - dostaniesz cos takiego nawet na stacji benzynowej. prowizorka - ale juz tego nie poprawialem:)
  8. moze cos doloze swojego - milem tds'a - zaczol mic objawy ciezkiego zapalania jak postal ok 20min nieraz trzeba bylo 2 raz krecic. - ale mial juz wtedy przebieg ponad 550tys - jak go kupilem z przebiegiem ok 420 bylo wszystko ok, turbina padla w okolicach 500tys, wiec latwo wywnioskowac jakie maja realne przebiegi tds,y w polsce;) jak ludzie narzekaja ze im padaja przy 200 - 300 tys :) hehe
  9. dorzucam swoje:) mialem 324d, mialem 525tds - no i teraz mam 325tds przebiegi odpowiednio: 324d - ok 400tys - nie pewne. (zadnych usterek w silniku) 525tds ok 550-600tys. (wymieniona turbina i wtryskiwacze) 325tds 229tys (pewny) - silnik chodzi super ! co do nastepnego to bedzie prawdopodobnie 330d - ale to za jakies 3 lata:)
  10. adds

    TD a TDS

    wymieniajac komputer - wstaw taki co obslugiwal taki sam ostprzet. w tds'ach byly 2 rodzaqje pomp wtryskowych, niektore silniki mialy tez przeplywomierze.
  11. racja - choc zdjecie kolektora wydaje sie pracochlonne to i tak bedzie szybciej:)
  12. adds

    E36 vs. E46

    sam posiadam e36 z marca 99r kupilem go za cene smiesznie mala w porownaniu z e46 - a graty takie same:) ostatnio mi polecial czujnik abs - ale komunikat byl taki ze jak poczytalem na forum to sprawdzilem jaki mam komputer od trakcji - i tu niespodzianka - trakcja jest od e46. co do wyposazenia (to jest full procz skor - 4poduszki, trakcja, podgrzewane fotele itp) no i samochod mlodszy niz spory % e46 w polsce:) i to za mniejsze pieniadze:) Pozostaje tylko karoseria. Jak by byla roznica w cenie 2-3 tys to wybralbym e46 a tak nie.
  13. nie wiem czy dobrze rozumuje:) ale jak jest brak kompresji a do plynu chlodniczego sie nic nie dostaje to chyba puszczaja pierscienie - i wtedy cisnienie z cylindra wali pod tlok czyli pojawia sie w misce olejowej i latwiejsze ma ujscie przez bagnet niz przez ssak do pompy.
  14. jak rozlozysz obudowe pompu to wynien uszczelke na 1 rurce przy polaczeniu obudowy pompy. , poprostu zaciaga powietrze gdy poziom paliwa sie obnizy.
  15. adds

    Cieknące wtryskiwacze

    rozkrecaja sie. wtedy masz dostep do koncowki (ktore sa wymienne)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.