Skocz do zawartości

e46

Zarejestrowani
  • Postów

    928
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O e46

  • Urodziny 19.11.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    XDrive 3.0d
  • Lokalizacja
    KONIN
  • Zawód
    inż

Osiągnięcia e46

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. e46

    Po regeneracji ATC 400

    Adaptacja to skasowanie oporów miedzy osiami na sprzęgłach. Jeśli czujesz coś przy skręcaniu, to albo jednak nie zrobiona adaptacja, albo regulator
  2. Poduszki można zaaktywować w INPA w zakladce Select (ta pierwsza od góry) i tam special tests czy jakoś tak. Może być też problem z kodowaniem, albo nie tym softem, ale z fotek wyglada że pasuje.
  3. Albo kup zestaw naprawczy vanosa i wymień sam, to dość prosta robota
  4. Ja jeszcze dodam od siebie, żeby sprawdził wiatraki / wentylatory
  5. Jak najbardziej po wymianie robisz kasowanie żywotności filtra (zeby komp od nowa obliczal 200 tys i dobral do tego czestotliwosci wypalania) Jak zrobisz przelot, komp nie odnotuje spadku ciśnienia (zapchania) i nie bedzie robił wypalania "ponad programowego". Nie mniej jednak planowe będzie występować, co wiąże się z podniesionym zużyciem paliwa - nic poza tym .
  6. Poduszki nie są zdolne do pracy, bez wykasowania im licznika - znajdziesz to w skrypcie do inpy. Co do napinaczy, to może być to wynik złego kodowania
  7. Np. W e46 po użyciu Read ECU, zmianie pliku TRc, konwercji na MAN i wykonaniu EXECUTE JOB plik nie zostawał zapisywany. Tzn. Codowanie zakończone lecz po ponownym odczycie funkcjie bez zmian. Nie ma takiej opcji, napewno robisz cos źle - np. czy wogóle zmieniasz job ?
  8. e46

    Jaki silnik mam w swojej X3

    Jeżeli chodzi o 4x4 to kup litr oleju i wymień sam - da sie to zrobić nawet bez podnośnika.
  9. Jeżeli jest usterka to tak własnie bedzie działac - nie będzie można włączyc systemu
  10. Wymiana jeśli robisz to pierwszy raz to licz cały dzień.
  11. Jeżeli chodzi o skutki, to turbo z powodu ubytków "ilości" spalin, rozpędza się do wyższych obrotów żeby zapewnić wymagane doładowanie. Jak to wpływa trudno ocenić, napewno dobrze silnikowi nie robi :D
  12. Używam inwertorowego zasilacza przemysłowego (45A) od sterowania automatyką z regulacją napięcia wyjścia i sobie chwalę. Oczywiście tylko z akku dla wygładzenia przebiegu.
  13. e46

    Downgrade ECU

    dodatkowo, można podpatrzeć notatnikiem w *.opa do której wersji soft pasuje i która to wersja
  14. Probowaleś winkfp i tool32?
  15. robilem e60 przez obd winkfp, a pozniej update plytą. Zabawa z polskim menu w takim przypadku to dodanie w ncs expert w caapl jezyka ruskiego i mp3 (w fa) : wkladasz plyte naprawczą, potem dodajesz fa, robisz update plytą. Roznica w tym, że jak ktoś uwali płytą bez dodania tych fa to trzeba wrzucic od nowa za pomocą winkfp gw mosta i sound, zrobic update plytą a potem wrocic do starej wersji gw most bo nie bedzie dzialac joy. Przy takim działaniu wypada sterowanie głosowe, ale robisz to kablem za 40zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.