Skocz do zawartości

Kamil-27

Zarejestrowani
  • Postów

    421
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW
    Gdańsk

Osiągnięcia Kamil-27

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Hej koledzy Ja mam opony vredestain ultrac sessata i producent mówi jasno że należy się stosować do jego tabeli ciśnień 225 2.5 bar 255 2.8 bar Ale nie odbiega za bardzo od seryjnej. Tylko trzeba pamiętać że tabliczka jest do run flatów
  2. Czy ogrzewacz powietrza mógłby mieć na to wpływ?
  3. Cześć Od jakiegośczasu mam problem z autem. Silnik nierówno pracuje i światła wewnątrz i na zewnątrz migają. Najciekawsze jest to że problem występuje do czasu aż nagrzeje się plyn do dokładnie 70st C i do tego czasu alternator ładuje od 13 do 16 v (skacze) Problem znika jak się nagrzeje lub włączę klimatronik na 16 st C wtedy też alternator ładuje 14,4 v
  4. panowie parę miesięcy temu założyłem komplet pasków conti i wszystko super i cicho po dziś dzień więc to psioczenie na conti to trochę nie zrozumiałe dla mnie poza tym pasek 6pk miał taki mikro mikro meszek w środku a 4pk to musi być pasek elastyczny
  5. Teraz wszystkie płyny są mieszalne z sobą więc ok :)
  6. Jeśli hałasuje na włączonym to chyba nie obejdzie się demontażu :( u mnie hałasowało cały czas na załączonym jak i rozłączonym nie wiem czy nie warto było by się rozejrzeć za używką bo z tymi regeneracjami to różnie bywa
  7. Sam to roiłem w mojej e46 kiedy jeszcze ją miałem :) ściągasz sprzęgło a potem koło pasowe. Wszystko na stół i prasę. Zajęło mi to z 1 godz. w tym pół godziny oglądania co i jak żeby nić nie zepsuć
  8. Da się . Pewnie chcesz wymienić łożysko
  9. ja mam 2l 163km i jakieś tam drgania są ale raczej takie jak być powinny czyli ledwo wyczuwalne, dźwignia biegów drga tak na 1mm jak zimny, na ciepłym nie drgnie błędów brak
  10. są jeszcze poduszki i wtryski to sprawdzenia
  11. koledze jak miał tą samą sytuację i już się poddał podniosłem obroty jałowe disem o 70 obr. i już było ok :) tylko to nie jest rozwiązanie
  12. ja jak miałem podobne drgania w e46 wymieniłem poduszki i było trochę lepiej ale dopiero wymiana koła pasowego pomogła a objawiało to się tym że tłumik drżał i cała buda z nim tak poza tym to za drgania może być odpowiedzialne sporo rzeczy :( temat wałkowany z miliard razy
  13. to jest chyba najgorsze co może się zdarzyć a się zdarza :( https://www.youtube.com/watch?v=_jSbOW5cGgE
  14. Zalecenie producenta to: przód felga 8" 225/45/R17 = 634,3mm średnica koła tył felga 8,5" 255/40/R17 = 635,8mm średnica koła :? racja :) ale 245 spokojnie tez podejdą różnica 1%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.