Skocz do zawartości

bazuu

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bazuu

  • Urodziny 06.01.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 m47n2
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia bazuu

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dokladnie jestem ze Zgierza, jesli masz chęc i jakis fejs do bmki to zapraszam :)
  2. Kompletnie nie ogarniam inpy, nie ma interfejsu. Bede musial poszukac jakiegos fachowca z okolic Lodzi bo chyba sam nie dzwigne tematu ;/
  3. Wydaje mi sie, ze tam nie ma opcji zeby cos pomylic. Auto stalo odlaczone od akumulatora przez pare dni. Moze cos sie rozkodowalo ?
  4. Wszystkie czujniki podpiete, bledy pokasowane. Z tym czujnikiem ktory mozna pomylic.. hm no nie wiem. Wydawalo mi sie, ze nie da sie wpiac innej wtyczki bo kazda ma inny ksztalt i nie pasuja do siebie. Da sie ?
  5. Nie mam inpy zeby uruchomic odpowietrzanie. Mam tylko interfejs delphi. Przy pompie wysokiego cisnienia jest tylko jedna wtyczka. Czy ktos wie co dzieje sie z pompa w baku po wlaczeniu zaplonu? Czy ona przed uruchomieniem silnika pompuje paliwo do pompy wysokiego cisnienia na ulamek sekundy? czy pompuje do uzyskania jakiegos cisnienia ?
  6. Czesc, niestety w moim m47 163km padla glowna panewka. Wymienilem slupek, nie ustawialem rozrzadu i pompy poniewaz kupilem caly komplet ktory jezdzil w innym e90. Zaczynają sie schody bo nie mogę go odpalić. Z plaka zagada. Podpowiedzcie mi jak dziala pompa w baku. Czy ona po wlaczeniu zaplonu powinna pompowac paliwo na stale ? Problem polega na tym, ze paliwo wędruje z pompy w baku przez filtr z podgrzewaczem i dociera do pompy wysokiego cisnienia i dalej nie chce isc juz na wtryski. Po zdjęciu węza doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia i załączeniu zapłonu z w/w węza czasem siknie paliwem na chwilke, czasem wcale. Czy tam paliwo nie powinno byc pompowane caly czas do momenty osiagniecia pewnego cisnienia? a potem pompa cr spreza na listwe i wtryski? Blędy wykasowane oprócz wiatraka chłodnicy bo nie podłączony. Podłączyłem również waz z ropa pod zasilanie pompy Cr i sprezonym powietrzem wcisnalem to paliwo przez pompe, szyne az do wtryskow zeby napelnic uklad. Po skreceniu dalej [BAD]. Pomóżcie proszę, męczę się z tym juz ktorys dzien i koncza mi sie pomysly ;/
  7. Tak wlasnie zrobilem, moj kolektor z turbo, czekam na przewod. Bedzie ok tak ?
  8. Skoro silnik ten sam tylko rozni sie turbina wnioskuje ze bedzie pasowal. W innym miejscu jest przewod olejowy ale po podpieciu powinien spelniac swoja funkcje prawda ?
  9. Czesc. Padl mi silnik w e90 m47 163km.. Mam zadbany od znajomego silnik od e60 m47 163. Czy to jest ten sam silnik? Czy mogę przelozyc goly splupek ? Znalazlem jeszcze silnik od e90 rowniez m47 ale z tego co widze na foto ma z innej strony zasilanie olejowe do turbo. Czy taki tez bedzie ok ?
  10. Jakie to ma znaczenie za ile kupilem ? Ile musialbym zaplacic za e90 zebym mial gwarancje ze nic sie nie zepsuje ? Przeciez to auta uzywane, wszystko moze sie stac. Prosze o nie pisanie postow ktore nie wnoszą nic do tematu. Wał pomierzony, jutro wrzucam nowe panewki. Zobaczymy na ile starczy naprawa. Jak cos znowu poleci to wymienie słupek. Pozdrawiam. Temat do zamkniecia.
  11. Dzieki za rady. Nie powiem Wam na jakim oleju jeździł bo to stało się w dzień po zakupie. Zaczęło delikatnie stukać w okolicach łączenia silnika i skrzyni. Myślałem ze padła dwumasa wiec kupiłem nowy komplet, wymiana po około tygodniu. Pukanie pozostało. Po paru dniach auto straciło moc. Po diagnozie okazało się ze zapchał się dpf na amen. W silniku olej ponad stan zapewne zmieszany z ropą. Możliwe ze awaria dpfa przyczyniła się do obrócenia panewki. Zobaczcie na foto jak bardzo wyślizgana jest dolna stopka. Boję się, że góra ( górne mocowanie wału do którego przykręcona jest stopka, nie wiem jak nazywa sie ten element) tez oberwała i nawet po założeniu nowych panewek i używanej stopki możne być minimalny luz. Chyba że się mylę. Oczywiście jutro pomierze czopy ale załóżmy że wał jest ok. Pytanie czy jest sens kupować nowy zestaw panewek, koszt około 700zł. Bo może się okazać ze znowu obróci tą sama główna panewkę ? Może lepiej iść w kierunku wymiany silnika ? https://ibb.co/zbSdps5
  12. Czesc, obrócilo mi główna panewke w silniku m47n2 163km. Pozostale panewki na swoim miejscu, troche przytarte. Wał wyglada zdrowo. Co robic? Szukac nowego silnika? Wrzucic komplet nowych panewek ? Na foto pierwsza od lewej stopka gdzie obrócila sie panewka głowna. Miedzy 3 a 4 cylindrem. Co teraz ? https://ibb.co/zbSdps5
  13. Czesc. Od jakiegos czasu jestem posiadaczem e90 320d 163km. Jakis czas po zakupie cos zaczęło tłuc w okolicach sprzęgła. Hałas narastający wraz z obrotami silnika. Wymieniłem nowy komplet dwumasowego koła LUK, problem pozostał. Nie jest to panewka. Obstawiałem pęknięty wał ale auto dalej śmiga i ma moc, odpala pięknie i gaśnie bez żadnych wibracji. Halas w okolicy łączenia skrzyni i silnika, bardzo głuchy slyszalny najlepiej w okolicach 2,5 tys obrotów, najbardziej w kabinie natomiast na zewnątrz praktycznie cisza. Na zimnym silniku przez chwile jakby mniej. Po rozgrzaniu stuka. Pod obciążeniem stuka jeszcze bardziej. Wpadłem na pomysł że może któryś z walków balansujących ma luz ? Miał ktoś podobny problem ?
  14. Witam, co sądzicie o aucie z tego ogłoszenia? https://www.olx.pl/oferta/bmw-e91-320d-m47n2-190km-CID5-IDp7k91.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.