Skocz do zawartości

mluki

Zarejestrowani
  • Postów

    380
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mluki

  • Urodziny 09.09.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530dA 173kw
    F11 535dX 230kw


    E39 530iA 170kw
    E36 325iA 141kw
  • Lokalizacja
    mazowieckie

Osiągnięcia mluki

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. https://5series.net/forums/e60-parts-accessories-mods-22/e60-auto-trunk-open-close-144537/
  2. Śruba powinna być dokręcona momentem 410 Nm, właśnie sprawdziłem. Jeśli ktoś dał dodatkowo klej to może być ciężko ruszyć. Niech mechanik weźmie dłuższą rurę i na pewno się uda :)
  3. mluki

    softclose w e60

    Ja nie mam u siebie dociągów, a chcę dołożyć. Powiedz, a gdyby dorobić inny adapter mocowania silnika dociągu niż ori do e60, to jest szansa że taki układ będzie działał sprawnie?
  4. mluki

    softclose w e60

    Panie i Panowie, czy ktoś orientuje się czy do E60/E61 będą pasowały zamki np od e70, f01 albo f10? Może ktoś gdzieś coś czytał, coś słyszał :) Będę wdzięczny za jakiekolwiek info :cool2:
  5. Czy takie same piny idą przy lusterku i przy kości KGM? Gdzie kupowałeś przewody elektryczne? A KGM mam taki http://s2.ifotos.pl/mini/201708162_qherhqs.jpg
  6. Więc tak: opcję $431 miałem ori, gdyż lusterko wewnętrzne jest fotochromowe. Dodałem tylko $430, jako że lusterka zewnętrzne też będą już fotochromowe, oraz opcję $563 lichtpaket, aby działało podświetlenie przy lusterku. Dziś z samego rana przekodowałem kgm pustym plikiem MAN, zmieniając potem opcję Beiklappen_b_komfortsch na aktiv (po kodowaniu pustym plikiem wróciło do fabrycznych ustawień) i tutaj wielkie dzięki dla Ciebie speed1211, bo ruszyło składanie zarówno z przycisku oraz z pilota jak i podświetlenie (jaka to jest radość jak się dołoży coś nowego i działa :norty: :D :o ) Teraz zostało dokupić lewe lustro ;) Aha i mam E61 - KGM jest w wersji high, więc aby działał fotochrom w lusterkach zewnętrznych trzeba pociągnąć dwa kable od lusterka wewnętrznego do modułu KGM. Jedna rzecz tylko mi się nie zgadza. Tak wygląda moje ori lusterko, nie ma ani składania, ani podświetlenia, ani fotochromu, a ma 3 piny (a nie 4, jak niektórzy pisali): http://s10.ifotos.pl/mini/lustro-or_qhehepe.jpg Zdjęcie środka: http://s10.ifotos.pl/mini/lustro-or_qhehepa.jpg Dla porównania i dla potomnych wrzucę jeszcze jak wygląda lustro elektrycznie składane, z ledem i fotochromem w środku (od 09 2005 do 2009): http://s5.ifotos.pl/mini/lustro-fo_qhehehp.jpg
  7. 3 kable z modułem kgm. Lustro z 8 roku czyli wszystko ok. Powinno chodzić a nie działa. Led tez nie pidswietla .Odpialem nawet lewe zwykle lustro ale dalej nie ruszyło. Ktoś pisał o kodzie $313 ale nie przyjmuje tego
  8. W module KGM nie ma opcji FA WRITE ;) Posiadam E61 07r i mam zwykłe lusterka, kupiłem prawe fotochrom led el. składane (lewe też będzie :D), założyłem je oraz zmieniłem panel sterowania szybami i lusterkami na właściwy. Dopisałem kod wyposażenia $430 oraz zmieniłem w module KGM opcję składania na active, jednak składanie nie działa. Czy przyczyną może być to że drugie lusterko jest zwykłe? Chyba jeszcze dwa kable od lusterka w środku do modułu KGM trzeba pociągnąć aby działał fotochrom, ale czy to może być przyczyna że lusterko się nie składa? Na dniach kupię lewe, ale tak mnie to zastanawia
  9. Zmierz jeszcze bicie tarcz, czyli ściągasz koła i czujnikiem zegarowym mierzysz bicie tarczy obracając ją. Jeśli będzie do 0,07 to nie powinno być odczuwalne podczas jazdy. Jeśli nie pomoże to założyłbym na próbę inne koła, które na pewno są dobrze wyważone
  10. Rozumiem że auto jeździ normalnie, nic się nie dzieje, tylko jak podłączysz komputer to pojawiają się te dwa błędy i korekty są złe, tak?
  11. Jestem świeżo po wymianie rozrządu (3,0d 235KM) Pierwsze dwa pytania: tak, trzeba ściągnąć koło pompy CR (Ja wymieniłem oprócz łańcuchów rozrządu także łańcuch pompy oleju oraz wszystkie szyny i wszystkie koła zębate. Co do pytania o blokady i jakieś zgrubne ustawianie... Kolego to nie jest łańcuch w rowerze górskim tylko łańcuch rozrządu i aby nie było potem postów o błędzie z synchronizacją wał-wałek, to kup sobie te blokady (w tej chwili najtańszy zestaw 105zł) i ustaw jak należy.
  12. Puść dzikusa od CASa bezpośrednio do kostki anteny diversity i jeśli ruszy to będziesz miał pewność co jest przyczyną
  13. Czyli wibracje nie współgrają z obrotami wału korbowego, skoro po wrzuceniu luzu nadal to występuje, można więc wykluczyć takie rzeczy jak dwumasę, koło pasowe itp. A nie słychać czy bardziej dochodzą one z tyłu, z przodu czy gdzieś może pod autem? Może wjechać na podnośnik i się na nim przejechać i posłuchać
  14. Bicie tarcz można zmierzyć, do 7 setek bicia nie będzie wyczuwalne na aucie. Dodatkowo bicie może powodować luz w zawieszeniu albo układzie kierowniczym, a nawet konwerter czy koło dwumasowe. A dwumasę to założyłeś jakiejś dobrej firmy? Skoro po tym to się stało to może od tego zacząć poszukiwania
  15. Nie dalej jak miesiąc temu walczyłem z tym samym problemem i przyczyną okazał się przerwany przewód między zawiasem a tylnym prawym głośnikiem w podsufitce. Generalnie możesz wyciągnąć wiązkę przez otwór po głośniku. Mam gdzieś fotki z naprawy, daj jakiś namiar do siebie to Ci wyślę jak chcesz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.