Skocz do zawartości

Jac3k

Zarejestrowani
  • Postów

    233
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jac3k

  • Urodziny 26.03.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było:
    E46 330d @ 204KM/410NM
    E46 330cd @ 338KM/632NM
    E92 335d @ 4??KM/???NM
    soon...
  • Lokalizacja
    Mazowsze

Osiągnięcia Jac3k

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Piękna jest :) To nie ta sama co stała w ofercie van der Car jakiś czas temu?
  2. Oo matko widzę że mamy tu konkretne grono górnicze :D Post z 2011 roku na temat mojego starego auta wiecznie żywy :)
  3. Baczek chłopaki wyraźnie pisali że nie polecają ścierania oryginalnej warstwy papierem... Możesz to zrobić papierem wodnym 2500 ale porobisz rysy które będą widoczne. Gorąca parująca woda + gąbka kuchenna i lecisz :8)
  4. "BMW M3 F80 So Sweet Panda" :D i lądujesz na okładce BMW Trends :8)
  5. No więc po dogłębnej analizie mamy 3 warianty do wyboru: 1. Nowość (nacinane tarcze nowej technologii + klocki sportowe z domieszką ceramiki) Tarcze EBC BSD + klocki EBC YellowStuff 2. Klasyka (nacinane tarcze + klocki sportowe dwuwarstwowe) Tarcze DBA T2 + klocki Hawk Performance HP Plus 3. Wiercona Ameryka (przewiercane / nacinane tarcze + klocki sportowe dwuwarstwowe) Tarcze SP Performance Drilled Slotted Silver + klocki Hawk Performance HP Plus Obecnie najbardziej skłonny jestem ku zestawowi nr 2 ponieważ wiele osób z różnych for internetowych poleca te zestawienie i raczej nie spotkałem się z negatywnymi wypowiedziami. Zestaw nr 1 jest kuszący lecz wiadomo jak to bywa z nowościami. Generalnie opinii brak więc ryzyko dość spore. Zestaw nr 3 jest propozycją dość fajną wizualnie ale o sp performance znalazłem sporo sprzecznych opinii więc nie jestem w 100% przekonany. Najchętniej zamówiłbym pływające tarcze DBA no ale wiadomo cena zabija :twisted:
  6. Napisz mi dokładnie którą masz tarczę i klocek. Ile już na nich zrobiłeś? Nie biję Ci kierownicą po rozgrzaniu układu?
  7. K*wa :shock: 3 razy patrzyłem na cenę żeby upewnić się czy dobrze przeczytałem :D Jestem ciekawy kto to kupuje...
  8. Nie lubię eksperymentów a tych firm akurat nie znam :8) Przerobiłem ATE Ceramic, Zimmerman Sport i EBC w wersji którą wymieniłem powyżej. Powiem tak jedynie EBC się do czegoś nadawało ATE i Zimmerman może sprawdzają się na 320d bo w 330d już sobie kompletnie nie radzą. Mój brat u siebie ma EBC Groove+Yellow i u niego lata to idealnie ale inna sprawa że on ma dużo większą tarczę i 6cio tłoczkowy zacisk więc praca takiego zestawu jest całkowicie inna niż w E46... Niestety hamulce w E46 są kulawe i podejrzewam że nawet najlepszy klocek z tarczą nie będzie chodzić idealnie.
  9. Teoretycznie mam w jednym miejscu możliwość wzięcia wszystkiego z 10% rabatem. W poprzedniej 330d jeździłem na EBC TurboGroove + Red Stuff i ten zestaw oceniam na 7/10. Zestaw nie był kiepski ale czasami potrafił przy falować i przy dynamicznej jeździe hamulce traciły swoje właściwości, do tego był dość głośny. Teraz w YellowStuff pozmieniali trochę mieszankę i pył z klocków już nie jest tak agresywny jak to miało miejsce wcześniej więc myślę że przyjmę je na testy. Ciekawy jestem również tych nowych tarcz. Są od niedawna w sprzedaży więc tak naprawdę nie wiele można o nich poczytać. Jedno jest pewne na 100% będą lepsze niż TurboGroove. Co do płynu to będę musiał trochę poczytać bo na pewno da się znaleźć lepszy niż ten EBC. Oczywiście przewody w stalowym również wpadną. Klockom zostało jeszcze jakieś 5-6 tys. więc mam jeszcze trochę czasu na decyzję.
  10. Cześć, z racji tego że powoli przymierzam się do zmiany hamulców mój wybór padł standardowo na EBC :twisted: Czy ktoś z was posiada dostęp do tych przedmiotów z rabatem większym niż 10%? Potrzebuje: 1. Tarcze przód BSD1002 2. Klocki przód YellowStuff DP41552R 4. Tarcze tył BSD1003 5. Klocki tył YellowStuff DP41118R 6. Płyn hamulcowy BF 307+
  11. W Wwie wypożyczają "Racelodzika" :8) http://allegro.pl/pomiar-0-100-1-4-mili-v-max-wawa-racelogic-i4528642004.html
  12. Nic mnie już w tym kraju nie zaskoczy. Wczoraj pod Łodzią widziałem E36 w M-Pakiecie za 2900 pln "stan dobry" a dzisiaj E60 za 20 tys. :mad2: Chcesz sprawdzone E60? Proszę: http://allegro.pl/bmw-530-d-1-szy-wlasciciel-od-nowosci-z-salonu-pl-i4538283122.html Auto od pierwszego właściciela, kupione w salonie, do końca serwisowane w ASO, jeździł nim starszy facet który posiada jedną z większych firm w mojej okolicy. Aktualnie przemieszcza się Panamerą a 5tka od pół roku stoi nie ruszona. Cena 47k, widzisz różnicę?
  13. Auto Marka z BMW Sport. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122530 Zamiast wróżyć z fusów tak jak to robi mikan lepiej zadzwoń i pogadaj. Założę się że pomimo tych pierdół autko i tak jest w lepszej kondycji niż 3/4 coupe na allegro. Zwróć uwagę że tym autem nie jeździł Pan Mirek po bułki który robi wymianę oleju co 30 tys. Z tego co widzę w Marka samochodzie już jest zrobione to co na 100% byś wymieniał prędzej czy później przy zakupie 330cd :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.