Skocz do zawartości

marc

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    minsk mazowiecki

Osiągnięcia marc

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Pierwsze co zrób to wymień filtr odmy.! Znajduje sie pod filtrem powietrza, nalezy go wymieniac co 3- cią wymiane oleju.koszt około 200 zł .jak jest zimny to nie ma cisnienia w silniku i olej nie jest wypychany, po nagrzaniu cisnienie rośnie ,a filtr jest zapchany więc ciśnienie ucieka np u mnie przez turbine do wydechy. :D
  2. marc

    Biały dym z rury wydechowej

    Miałem to samo. Tylko czy na zimnym silniku tez Ci dymi.? Napisz czy wymieniałeś separator oleju. jest to odpowiedzialne za odpowietrzanie silnika. Kosztuje około 200 zł w BMW. Powinno się to wymienia co 3 wymiany oleju w silniku. znajduje sie pod filtrem powietrza, wymiana jest bardzo prosta. Jeśli tego nie wymienisz to robi sie ciśnienie w silniku i silnik wydala olej .Przez co idzie do wydechu i dymi.
  3. marc

    Klosze lamp E-39

    Witam kupie klosze lamp do E-39 po liftingu. Albo poprosze jakiś namiar (jeśli macie) gdzie coś takiego mogę dostac. Dzięki za jakieś info.
  4. Witam, miałem taka samą sytuację. U mnie był winny akumulator.Trzpień do którego przykręca się kleme obluzował sie w środku w akumulatorze i nie łaczył. przy przekręceniu kluczyka kontrolki się zapalały , ale gdy przekręcałem na rozruch to wszystko gasło. czsami odpalał gdy styki sie (posklejały).
  5. Witam Panowie, takie słabe ruszanie to nie jest normalne, u mnie przed remontem skrzyni bylo wszystko OK, {padla przy 230 tys} Po remoncie przy niskich temperaturach tak mam. Ale najbardziej dziwną rzecza jest to ze na D nie bardzo jedzie, a na R bez problemu.Sprawdzcie czy u was tez tak jest.Mam jeszcze 2 tys do przegladu gwarancyjnego ,takze im to zgłosze , zobaczymy co powiedza. Na pewno napisze co powiedzia.
  6. mam to samo od kiedy posmarowalem srodkiem silikonowym uszczelki, aby nie przymarzły w zime. Sprobuje wyczyscic jutro , nalepiej to niczym nie smarowac i bedzie cisza!!! :cool2: :mrgreen:
  7. http://www.realoem.com/bmw/select.do zobacz sobie tutaj moze Ci sie przyda, w polu Serial Number wpisz swoje 7 ostatnich znakow numeru VIN.Wyskoczy Ci wszystko o Twoim aucie.Wciskasz BROWSE PARTS,wybierasz LIGHTING,i podpunkt HEADLIGHT.i masz lampe w drobny mak. pozdrawiam
  8. TEXACO tani jest w INTERCARS-sie. Co do wymiany to nalezy wymieniac!!! u mnie przy 230 tys zaczeła lekko szarpac, u mechanika okazało sie ze sa opiłki metalu w oleju, no i oczywiscie remont :? . teraz będę zmieniał co 50 tys. :cool2: Pozdrawiam!!
  9. Witam. Posiadam E-39 3.0 kombi .Bardzo długo zastanawiełem sie nad klockami i tarczami. czytalem ze jedne sie krzywia itp itd. Szukalem po wszystkich forach. Wybrałem w końcu komplet TAROX . Jest to firma specjalizujaca sie w Subaru Imprezie.Wybrałem nacinane F2000, sa rewelacyjne!!!! Ale cena za komplet prawie 2000 zł, i około 3 tygodni trzeba czekac. Myślelem jeszcze nad BLACK DIAMOND ale podobno maja jakies mikropęknięcia, a o TAROX-ach nie słyszałem zlego słowa.pozdrawiam.
  10. witam. Panowie gdzie najlepiej oddać konwerter do naprawy (regeneracji)?????????? myślałem o SAMKO , dzwoniąc do nich powiedział ze koszt 670 +vat, i około 2-3 dni czekania. Czy ktoś ich poleca???? Jeszcze jedno pytanie czy wiecie może co jako oryginał jest montowane w skrzyni,chodzi mi o tłoki sprzęgła, uszczelki, tarczoprzekładki. Chciałbym kupić oryginał .Dzieki za jakieś info. :modlitwa:
  11. witam.Warsztat w Nadarzynie ul. Brzozowa 14. Jutro mam mieć dokładny kosztorys ile za co. A czy ktoś naprawiał skrzynie w Krakowie w firmie AXOD??????
  12. witam panowie. Właśnie mechanik rozebrał skrzynie (A5S390 ) , i powiedział ze do wymiany jest komplet tarczek, komplet uszczelnień, komplet tłoczków (cylinderków).oraz konwerter-ewentualnie do naprawy. Twierdzi ze konwerter wysyła do Holandii, koszt samego konwertera po naprawie 2100zł, nowy 4300zł. Mam prośbę, jeśli ktoś naprawiał taka skrzynie albo ma jakiś numer telefonu to proszę o podanie , ponieważ chciałbym zweryfikować te koszty. Lekka ręką za wszystkie części i robotę skasuje mnie około 6000tys zł!!!!! A jestem ciekaw z kąd biorą części ponieważ w serwisie BMW (byłem dzisiaj) nie ma tylko występuje cała skrzynia (15tys zł) Nawet konwertera nie ma .Z gry dzięki za jakieś info. :modlitwa:
  13. marc

    Chcę kupić 525tds kombi

    witam,miałem TDS-a z 1999 r i nie polecam!!!Psujace się głowica i pompa wtryskowa to standard w tym silniku. Głowice maja tendencje do pękania a pompa , co 150 tys pada. spalanie srednie w granicach 8-9 litrow. Aktualnie jeżdże 3.0 d i jest wszystko ok.Ten silnik jak najbardziej polecam :cool2: .pali troszke wiecej bo okolo 9-10l ale jazda jest duzo lepsza!!!
  14. marc

    gasna kontrolki przy odpalaniu

    witam tak pozno odpisuje bo dopiero wrocilem z wakacji. przyczyna byl akumulator!!!!! obluzowal sie trzpien plusowy i cos nie laczylo w akumulatorze.kupilem nowy i juz wszystko OK!!!
  15. marc

    gasna kontrolki przy odpalaniu

    wlaczylem zaplon swiecily, przekrecilem na rozrusznik i zgaslo i tak 3 razy a za 4 normalnie elegancko krecil. dzisiaj rano wszystko ok, tyle ze jezyk sie sam zmienil z niemieckiego na wloski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.