Skocz do zawartości

reserved

Zarejestrowani
  • Postów

    248
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Stckhlm chwilo

Osiągnięcia reserved

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. reserved

    [530d] Miska olejowa

    Czy ktos z szanownego grona ma moze jakas recepte na sciagniecie misy olejowej w 530d tak zeby sie za bardzo przy tym nie narobic? bo na pierwszy (szybki) rzut oka albo dzwiganie motoru albo demontaz calej kolyski... pozdrawiam,
  2. Jak w temacie E39 TDS czyli 5 ;-)
  3. Czy ktos sie orientuje gdzie ten wezyk ma byc wpiety ? http://power2.uci.agh.edu.pl/~fireman/ATT.jpg
  4. Katujac zimny silnik pewnie zalatwiles jakas panewke i teraz klekocze jak diesel..
  5. Kwestie immo opisalem na PW, pozatym na razie rozmawiamy o niczym bo wiemy tylko, ze masz immo i 320i.. i nic pozatym.
  6. Tak z ciekawosci o co chodzi z tym wykresem z netu ? a co z sumami kontrolnymi ? ;-) Przy okazji trzeba miec jeszcze jedna rzecz na uwadze. Nie kazdy sterownik z tym samym numerem posiada taka sama wersje oprogamowania.
  7. nie, niedobrze.. prawdopodobnie masz walniety ktorys z czujnikow od ABSu i tu jest pies pogrzebany. pozdrawiam,
  8. Wymienic uszczelkie i splanowac glownice i po problemie. Vanosa mozesz odpuscic... Vanosy z pierwszej serii byly wadliwe, pozatym roznice w osiagach praktycznie zadne... Jezeli Vanos to podwojny.. ale to juz pozniejsze roczniki...
  9. Na osprzecie Siemensa ze steronikiem 5WK9 byly BMW 320 od 1993 roku ( M50 ).. Vanos ( 5WK9 002 ), byly takze jakies serie bez Vanosa jak dobrze pamietam 001. w 1991/92 byly na osprzecie Bosch ECU 0261200402/403 ( 400/405 glownie w E34 )
  10. kombinacje z bezpiecznikami nic nie dadza. Trzeba przeprogramowac modul. Mozna kombinowac z wstawianiem rezystorow w instalacje ale to juz rzezba.
  11. Zjezdzilem kiedys caly Krakow za tymi oringami ( musisz wymienic tylko ten maly na srobie regulacyjnej ) i nigdzie nie bylo. Udalo sie dopiero po calym dniu w sklepie motoryzacyjnym AUTOGAMA na os. Kombatantow. Maja tam takie oringi jakiegos niemieckiego producenta. Wez sobie oryginalny i na pewno u nich dobierzesz
  12. Po pierwsze, jakby nie bylo przed zalozeniem BLOSa trzeba wymienic maly oring na srobie regulacyjnej. One sa fabrycznie felerne i krecenie srobami nic nie da.. Po wymianie oringow regulacja dziala elegancko. Kolego, z Twojego opisu wynika, ze masz ZNACZNIE za bogata mieszanke!. Regulacja na "oko" czy wedlug instrukcji to jak wrozenie z fusow. BLOS powinno sie regulowac na sonde, nawet nie na analizator.
  13. Bosch 0 261 200 400 0 261 200 402 0 261 200 403 0 261 200 405 ^^ wersje bez Vanos Vanos 0 261 200 413 do 1995/01 bez EWS od 1995/01 ( srebrna naklejka ) EWS 0 261 200 404 to jest 530/540/730 i 740 0 261 200 406 to jest Mercedes.
  14. reserved

    e36 xenon

    takie -> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/H1-MTEC-Cosmos-Blue-White-Halogen-Headlight-Bulbs_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ36476QQihZ019QQitemZ290157307434QQrdZ1QQsspagenameZWDVW ale u nas ich nie nabedziesz... ew. sa jeszcze 4300K. Znajomy je mial i swiecily OK ( te 4300 ). Bardzo biale swiatlo mialy..
  15. reserved

    e36 xenon

    Masz dwa wyjscia :-) a) kupic zarowki takie jak Philips Blue Vision, Hella Blue Light lub cos w ten desen... beda dawaly bielsze swiatlo od zwyklych halogenow.. b) zainwestowac pare stowek w zestaw HID plug&play czyli dwa palniki np 6K i przetwornice.. na zarowki ZENONxenon szkoda wyrzucac pieniadze.. zreszta :search: bylo nie raz na ten temat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.