Skocz do zawartości

Tyszkanin

Zarejestrowani
  • Postów

    512
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wołomin

Osiągnięcia Tyszkanin

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. No piknie, podziękowaniami mnie rozluźniłeś :mrgreen: :cool2:
  2. Grzesiek, nie mam Ci za złe :mrgreen: Można zaadaptować taki zestaw z Coopera JCW. Trzeba tylko roztoczyć otwór w tarczy hamulcowej, dorobić odpowiednią flanszę do odsadzenia tarczy od zwrotnicy, dorobić adapter do zamocowania zacisku. Dysponuję prawie gotowcem :D , także zainteresowanego proszę o kontakt na PW.
  3. Rafał, jest taki zestaw KN za 60 zł, ostatnio kupowałem, ale jeszcze nie użyłem. W zestawie jest spray, którym musisz popryskać przed myciem stronę brudną, a potem letnia wodą od strony czystej do brudnej wypłukujesz, musi to wyschnąć i następnie psiukasz drugim środkiem do naoliwienia.
  4. Jak daje za małe ciśnienie i silnik nie rozwija mocy to się ją wymienia na mocniejszą, ale np. u mnie M54B30 jeździ na pompie Boscha dedykowanej do M40B18 (nowej).
  5. Objawy opisane mogą występować jednocześnie, będziesz miał problem z odpaleniem, a jak już odpalisz to jadąc będziesz czuł, że silnik nie pracuje prawidłowo, odczuwalne szczególnie przy podjeżdzaniu pod wzniesienia. Jeżeli czujnik nie pracuje prawidłowo to po podłączeniu do komputera będzie to od razu sygnalizowane błędem. Co do mułowatego auta, zacznij od testu komputerem, może to wcale nie katalizator.
  6. Najlepiej użyć do tego celu ściągacza do sworzni. Jeżeli takiego nie posiadasz to jeżeli zwrotnica nie jest aluminiowa możesz użyć ,,starej sprawdzonej metody,, uderzając młotkiem w zwrotnicę. Uderzać należy oczywiście w ,,zewnętrzną,, część zwrotnicy, tak aby odbić wewnątrz otworu stożek sworznia, uderzać bezpośrednio lub przez drugi młotek, dodatkowo robiąc dźwignię to szybciej wyjdzie. Nie uderzać w żadnym wypadku w sworzeń, żeby nie sklepać gwintu.
  7. Uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego objawia się najczęściej ,,wypadającymi,, zapłonami, a to przekłada się bezpośrednio na problemy z odpaleniem jak i utratą mocy podczas normalnej jazdy (tak jak napisał autor tematu).
  8. Tyszkanin

    SWAP 2.8 do e30

    Kolego, to akurat nie jest prawdą, od 1998 roku M52B28 i mniejsze są z podwójnym vanosem. A M54 nie wystepuje w pojemności 2.8 tylko 2.2, 2.5, 3.0 z tego co sie orientuje w wymienionych przez Ciebie E46 i E39.
  9. Tyszkanin

    pasek czy łancuszek

    Witam, Może ktoś to potwierdzić? Od niedzieli mam 520D i też się zastanawiałem nad wymianą paska, ale widzę, żem usi być łancuszek. Czy się go wymienia? Potwierdzam, że masz łańcuch! Jeżeli silnik nie wykazuje zużycia napędu rozrządu to jeździ się z łańchem przez cały okres eksploatowania auta. Tak jak pisał Kolega wcześniej przy dużych przebiegach może zdażyć się konieczność wymiany łańcha lub innych części napędu.
  10. Zdjęcie na podium mnie rozwaliło :cool2: , jeszcze raz gratuluje wyniku, dobrze że zdecydowałeś się wystartować, trzymaj tak dalej... Felix...Rules :mrgreen: :cool2: :cool2: :cool2:
  11. Jak na test, to strasznie zachowawcza jazda. Do testów polecam szutry : http://pl.youtube.com/watch?v=TKCqlvZ9ef4 Kolego Allrad, zaprezentuj nam coś konkretnego, gdzie moglibyśmy nauczyć się nie zachowawczej jazdy, a nie jakiś zakręt pojechany bokiem z psem czy kotem biegającym po szutrach, bez urazy ale krytyka powinna być przemyślana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.