Skocz do zawartości

kajjman

Zarejestrowani
  • Postów

    614
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O kajjman

  • Urodziny 29.07.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E34 tds jest e36 1,8 tds 95r jest e46 m47
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia kajjman

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Jak mocujemy zegar w pompie vp44?Wkręcamy z tyłu pompy ?I czy jest tam jakaś zaślepka
  2. To chyba jednak pozostałości po telefonie bo nie wyświetla żadnego błędu poduchy
  3. Co to za sterownik siedzi pod podłokietnikem.? Świeżo kuipiłem autko i nie mam pojęcia za co on ododpowiada.
  4. Jak masz wisko zablokowane to może wyć , można z tym jeździć nie którzy specjalnie blokują jak się wiskoza zepsuje . Wisko samemu bez problemu zmienisz potrzebny tylko klucz chyba 32 i trzy śrubki na imbus by odkręcić wiatrak .
  5. Nie jestem pewien bo nie wiem jaki to rodzaj dźwięku wydaje , ale według opisanych przez Ciebie objawów wygląda to na padniętą podporę wału.
  6. kajjman

    Syczenie turbo 318tds

    Sprawdź szczelność układu dolotowego , interculera i wszystkich rurek to powietrze pod ciśnieniem gdzieś ci bokiem zwiewa . Zwróć uwagę też na przewody podciśnienia czy wszystkie są szczelne i na miejscu.
  7. Kasując inspekcję połącz pin 7 z masą ( pin 19 to masa ) ja łączę pin 7 ze śrubą od mocowania amortyzatora i zawsze działa łączenie 7 z 19 nie zdawało egzaminu . Kontrolka hamulców to najprawdopodobniej przetarty czujnik klocków hamulcowych są dwie metody dajesz nowy czujnik lub odcinasz czujnik i zwierasz kabelki a lampka zgaśnie . Kontrolkę poduszki zgasisz tylko podpinając pod komputer ( nie którzy piszą o odłączeniu klem na noc ale u mnie ni działa ta metoda )
  8. Na pompie wtryskowej dokładnie na pokrywie nastawnika masz wkręcany rozgałęziacz jeden przewód idzie do wtrysku drugi jest przewód powrotny . Na ostatnim wtrysku (pierwszym od szyby) powinieneś mieć zaślepkę ( gumowy koreczek ).
  9. Sprawdź , czy z rozrusznika nie zleciał cienki kabelek mocowany na wsuwkę .
  10. Spróbuj podać ciśnienie przez wysprzęglik , u mnie biegi nie wchodziły i w ogóle nie wysprzęglał się . Poluzowałem odpowietrznik wysprzęglika , strzykawka 100ml z płynem hamulcowym , i kawałek gumowej rurki ( by dopasować strzykawkę do wysprzęglika) . Przez odpowietrznik wtłaczasz płyn , jak masz duży opór to zakręcasz odpowietrznik ciągle wtłaczając płyn. Po zakręceniu odpowietrznika , sprzęgło działa bez zarzutów. Ciężko to samemu zrobić ale wykonalne .
  11. kajjman

    Gładźie cylindrów 318TDS

    Z tymi głowicami w TDS to jeden wielki mit. W e34 przy 860 000 jako drugi właściciel miałem spokój w e36 300 000 i też zero problemów ze strony głowicy . Bolączką tych silników są ich właściciele jak dbasz tak masz . Zalewasz dobry olej , pilnujesz jakości płynu chłodzącego , dobry aku i świece a twój tadek przeżyje niejedną benzyniaka. .
  12. Pompę możesz pochylać na śrubach (w stronę silnika przyśpieszasz kąt) . Masz tu namiary na temat jak się do tego zabrać. http://www.bmwklub.jgora.pl/viewtopic.php?p=51575
  13. Wtrysk sterujący ma kabelek , co do wycieku to może być rozszczelniony i wtedy cieknie w połowie wtrysku , pozostaje klucz 19 i spróbuj dokręcić górę wtrysku ewentualnie klucz 27 i 19 i trzeba rozkręcić wtrysk w połowie i wyczyścić . Chyba że cieknie na gwincie w głowicy wtedy musisz wymienić miedzianą uszczelkę
  14. Nie koniecznie musi to być licznik ( chyba ,że ktoś założył od 6 garowego motoru) , jakie masz opony ? Mógł paść czujnik prędkości w moście.
  15. U mnie wystarczyło wiertło lewe jak wierciłem to śruba się wykręcała. http://allegro.pl/urwana-sruba-wykrec-wykretaki-m4-m8-wykretak-i5801634749.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.