Skocz do zawartości

nick

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    inne

Osiągnięcia nick

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam problem z swoja E39 rok 2002 silnik 2,2 M54 . Od pewnego czasu padaja mi cewki a dokladniej cewka na 2 cyl , silnik chodzil nie rowno , i kiepsko sie wkrecał i wywalał blad na 2 cyl . Najpierw wymienilem cewke bo okazało sie , ze stara byla padnieta , a dokladnie pekła :? Kupilem nowa i przez chwile byla poprawa , ale po chwil zaczeło smierdziec pod maska spalonym plastykiem i po chwili znowu strzelila cewka . Stwierdzilem ze cos psuje cewki , wykreciel swiece i okazalo sie ze nie sa w super stanie wiec wymieniłem na nowe NGK 4 elektrodowe . Zakupilem wiec kolejna cewke wymienilem swiece zresetowałem kompa i odpalilem wydawało sie ze wszytsko jest OK . Przejechalem sie autem zeby sprawdzic czy wszystko jest OK . Po przejechaniu kilku km zapalila sie diagnostyka silnika i po chwili padła kolejna cewka :duh: Wkurzony zabralem sie do dalszego sprawdzania zmierzylem cisnienie na 2 cyl wyszlo idealnie , z elektrykiem sprawdzilismy czy działa wtrysk okazalo sie ze rowniez jest OK . Elektryk doszedl , ze na kablu dokladnie nie wiem od czego jest jakis zalany plastykiem opornik i on był spalony , wstawil nowy odpalilismy auto i zauwazylismy , ze cewka znowu szybko sie nagrzewała wiec wylaczylismy silnik sprawdzilismy wszytskie napiecie i niby wszytsko jest w normie . Czy ma ktos jakies pomysly co to moze byc ?? Bo ja juz wiecej nie mam , obecnie auto stoi u elektryka i szuka przyczyny , ale nie bardzo mamy koncepcje co to moze byc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.