Skocz do zawartości

dabek123

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 2006r 3D 218KM
  • Lokalizacja
    Podlaskie

Osiągnięcia dabek123

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam , Panowie skrzynia asb działa ,przynajmniej na tą chwilę bez zarzutów ,powód nie działania - wyciek oleju ,miska metalowa pewnikiem zły demontaż lub ponowny montaż . Po uzupełnieniu oleju jest okej , czekam na rozwiązanie sprawy jak będzie przebiegać naprawa gwarancyjna . Co o tym myślicie czy ta miska będzie jeszcze się nadawać czy już na złom ? Pozdrawiam
  2. spolszczone jest tylko menu, zeby znalezc spolszczoną inpe trzeba troche pogrzebac w czeluściach netu :D Robertoz a czy ty znasz te odchłanie ? daj znać na pv
  3. Nie była , zapomniałem dodać ,że się umawialem z kasowaniem adaptacji ale coś nie mogli się połączyć zdalnie po podłączeniu kabla . Robiłem to z gazem do deski na 30 sek ale nic nie pomogło Pzdr Roman
  4. Taki olej mi zapodał niby można ,przynajmniej tak opisano https://www.castrol.com/pl_pl/poland/products/cars/automatic-transmission-fluids/transmax.html Jak myślisz próbować ratować poprzez regenerację mechatronika jeśli tak to bym zamówił u ciebie Gorki79 wszystkie zabawki do regeneracji włącznie z olejem nr vin LX68470 jak trza to wlazę po bunię i sprubuję zczytać nr skrzyni Pzdr Roman
  5. Panowie nikt nic nie wie na ten temat ? Pzdr To może opisze całą historię dlaczego pytam o ten szczegół. Bunię nabyłem z przebiegiem około 70 000 km skrzynia działała wspaniale ,zrobiłem statyczną wymianę przy 120 000 km olej orginał , skrzynia nadal zachowuje się wspaniale . Po przeczytaniu kilku a może kilkunastu informacji postanowiłem zrobić wymianę dynamiczną oleju w warsztacie mechanicznym .Umówiłem się na wymianę z tygodniowym wyprzedzeniem , w dniu wymiany na 10 minut przed umówioną godz telefon , że niestety musimy przełożyć wymianę ponieważ nie dojechały zamówione końcówki do mojej skrzyni ( nadmienię że musiałem dojechać 100 km do warsztatu ) , pomyślałem no trudno zdarza się :oops: Wyznaczono następny termin za tydzień , zjawiam się w warsztacie o wyznaczonej godzinie nastepuje wywiad , czy był wymieniany olej kiedykolwiek , następnie przejażdżka samochodem ,oczywiście ja jako pasażer , skrzynia działa jak należy nic złego nie stwierdzono , więc zostawiam samochód na kilka godzin pod władanie mechaników . Wracam po kilku godzinach , a tu taka wiadomość , wie pan co tym razem także nie udało nam się zrobić wymiany dynamicznej tylko tak spuściliśmy olej tak ja przy wymianie statycznej , ponieważ końcówki które dotarły nie pasowały ,bo ponoć tak się zdarza , jeśli nie poda się nr asb. :oops: :oops: :oops: Zalano 7 litrów oleju , wymieniono miskę z filtrem , tylko że olej castrola podobno dedykowany do tej skrzyni 6hp26 . Powrót do domu skrzynia działa normalnie tak jak działała przed , po okolo 1500 km włączył się tryb awaryjny ,a że to żona teraz jeździ nie bardzo wiem co sie działo przed właczeniem sie trybu awaryjnego . Rano wsiadam do samochodu odpalam i ruszam a tu zaczyna kopać , przeciągać obroty no po prostu masakra , teraz zacząl falować obrotami delkatnie ale faluje , czasami ginie wsteczny muszę przełączyć na D i ponownie na R to rusza . Co może być powodem tak nagłej zmiany ? Czyżby ta mieszanka dwóch różnych olejów , a może stan oleju , na razie nic z tym nie robiłem bo się zastanawiam czy regeneracja mechatronika pomoże . Panowie doradźcie coś .
  6. Panowie mam pytanko odnośnie oleju w ASB , czy zmieszanie oleju może wpłynąć negatywnie na pracę skrzyni. mam na myśli dwa rodzaje oleju
  7. Kontakt nawiązany ,sterownik w naprawie pozdr Roman
  8. Witam Właśnie padł mi sterownik świec żarowych próbuję skontaktować się z Rogerem ale nie odpowiada,czy ktoś mi może podpowiedzieć czy Roger jeszcze naprawia te sterowniki czy może już nie bawi się w te klocki pozdr
  9. Czy ktoś wie gdzie siedzi ten moduł
  10. Witam Koledzy pomóżcie czyżby nikt inny nie miał z tym problemów. Teraz zauważyłem ,że jak jest dość zimno lub pada deszcz to się nic nie dzieje z tym ksenonem ,tylko się zrobi ciepełko problem powraca jak bumerang,zaczyna migać i po chwili brak.
  11. Witam wszystkich Mnie też do dopadło,ksenon przestał świecić . Te same objawy co u kolegów jak przełącze na auto to też zapalają się mijania. Mam prośbę do kolegi aby nie tracić czasu i kasiory gdzie mieści się ten dobry warsztat ,chętnie bym skorzystał z ich usług. Pozdrawiam
  12. dabek123

    Wymiana mostu 3,0D

    Jeszcze jedno słówko ,w moim przypadku nie był to ostani grosz wydany na te auto ale pie....dolę wydawać 4,5 koła plus wymiana i laweta 100km tak sobie :duh:
  13. dabek123

    Wymiana mostu 3,0D

    Kup se e70,to też ciekawy egzemlarz kolega kupił z historią sam jeżdził do raichu sprawdzał wszystko i nawet serwisuje.Nie będe opisywał co mu się przytrafiło ostatnio bo przecież ixy są debes,szkoda słów. Jeszcze raz pozdrawiam
  14. dabek123

    Wymiana mostu 3,0D

    Witam ponownie .Po dokładnym zapoznaniu się z tym tematem wyszło że e53 z roku 2006 a może nie tylko ,ale głównie chodzi o most z przełożeniem 3,91 to kompletna porażka.Te mosty to padaczka,dzwoniłem do gości którzy handlują częściami używanymi,każdy odpowiada że one sprzedają się jak świeże bułeczki,a jeden powiedział że ostatnio sprzedał używkę za 2300,0 co jest chyba absurdem bo nowy kosztuje 4500,0 i teraz jest problem czy ten używany po zamontowaniu nie padnie następnego dnia.Tylko ASO ratuje to może dadzą jakąś gwarancję :mad2: Ten samochód za tą kasę to naprawdę porażka,fajna jazda ale ,żeby takie awarie to chyba coś nie tak. Życzę wszytkim użytkownikom jak najmniej kłopotów ze swoimi ixami Pozdrawiam Ps dla Iphone Ten most to się nazywa fachowo Przekładnia napędowa przedniej osi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.