Skocz do zawartości

B.A.R.T.E.K

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 318i 2003

Osiągnięcia B.A.R.T.E.K

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. valvo dobry motul dobry z tych dwóch bym wybierał a jaki wybrać to wejdz sobie na oficjalna strone tych oleji i jest tam mozliwość doboru pod auto oleju tak mi sie wydaje że najlepszym rozwiazaniem bedzie 5w40
  2. z tego co sie naczytałem tutaj na forum że najlepiej takie czujniki kupywac orginalne Vdo simens. Z zamiennikami jest problem
  3. no w sumie te wszystkie czesci to ceny orginalnych wiadomo można znaleźć tańsze
  4. warto by wymienic odme przynajmniej bedziesz miał czyste sumienie. Jeżeli cie interesuja koszta to ja za wymiane samej odmy zapłaciłem 500 zł z robocizną w serwisie jeżeli by doszły rurki jest ich trzy cena wzrośnie do 900 zł tu ci podam ceny cześci oddzielacz oleju (odma)- 162 przewód elastyczny odpowietrzajacy 126 przewód połączeniowy 88 przewód powrotny 143 za sama robocizne wycenił na 304 zł pewnie da rade to samemu zrobić
  5. czujnik walka rozrzadu przy zaworze wydechowym ten bład sie u mnie powtórzył i było to związane z przeskoczeniem rozrządu
  6. chyba przy odmie bardziej by zasysało korek i wiecej swistu by było
  7. co do dzwieków to jedz na diagnostyke komputerowa zapłacisz 20 zł a może sie czegoś dowiesz wiecej
  8. o zlozenie sie nie boje sam nie bede se go tykac a jezeli chodzi o wymiane sprezyn to jaka to cena??
  9. byłem na diagnozie był bład czujnika coś z wydechowym juz nie pamietam dokładnie jak to szło diagnoza jest taka że przeskoczył rozrząd tak jakoś o dwa ząbki jak przypuszcza mechanik z serwisu czemu to mi nie powiedzieli czasem sie tak zdarza i na mnie tak trafiło. Jeden mechanik powiedział, że napinacz był suchy i zanim dostał oleju nie działał ( nie napinał) tak jak powinien i łańcuch znalazł chwile by przeskoczyć. Natomiast w serwisie bmw powiedzieli, że te napinacze tzn (te po akcji serwisowej) poprawione są tak skonstruowane ze początkowe wcisniecia są o wiele silniejsze wiec nie ma to wpływu czy napinacz jest umoczony w oleju czy nie. Mozliwe, że za bardzo wciskałem ten nowy napinacz przed założeniem i stracił ta początkową mocniejsza sprężystość, którą wykorzystał później łańcuch. pytałem się jak to prawidłowo wypadałoby wymienić mówił że dobrze jest założyć blokadę rozrządu. Na to chwile auto stoi i czeka na swoją kolej po świętach mam podjechać do warsztatu. Najprawdopodobniej będzie trzeba ustawić rozrząd i zrobią to mi za 650 zł. Cena może sie podnieść jeżeli wyjdą jakieś inne problemy takie jak uszkodzone jakieś sprężyny chyba na zaworach albo jakieś inne już dobrze nie pamiętam jest ich ze sześć
  10. dziś sie wziąłem za wymiane napinacza rozrzadu robota prosta szybka wiec to zrobiłem. lecz coś poszło nie tak po przykreceniu nowego napinacza febi 85 zł poskładaniu wszytskiego odpaliłem auto. Odpaliło ale po dodaniu gazu i odpuszczeniu słychać jakiś stukot, myśle sobie musi sie rozpracowac olej dojśc i tak w ogóle pochodziłjakies 5 min i nic sie nie zmieniło wziąłem go na jazde próbną i lipa stracił moc, chyba jakos głośniej chodzi wydech nie mam pojecia co sie stało jakies sugeste? czy to rozrzad rozwaliłem czy jak?? jutro postraram sie dorwać jakiegos mechanika cos wiecej mi powie. obawiam sie najgorszego tak teraz czytam różne rzeczy na ten temat i zwróciłem uwage na ten czujnik http://zapodaj.net/811f452686a3a.jpg.html (to nie mój silnik chodzi tylko o zaznaczenie czesci) przy wymianie nappinacza ja go całkiem wyciągłem ponieważ nie mogłem odłączyc wtyczki czy to móógłby przez to powstac błąd jak sadze jest to czujnik położenia wałka rozrzadu w sumie nie wiem czy to coś da, czy jakos sytem sie zresetuje ale odłączyłem całkiem akumulator na noc niech sobie postoi coś mi sie wydaje że to może być kabel załamany gdyz osłona rurkowa jest peknięta widać cienkie przewody mozliwe ze je uszkodziłem tonacy brzytwy sie trzyma anóz sie naprawi ps przepraszam za moją składnie ale jestem troche zdenerwowany
  11. nie rozpadnie sie zbyt szybko ten febi??
  12. mam dylemat co do napinacza łańcucha tzn nie wiem który wybrac bo cena jest dość rozbiezna ale nie wiem jak to idzie z jakością znalazłem napinacze w cenie: febi 82 zł orginalny 196 zł te napinacze to pewnie są te poprawiane?
  13. kiedys rozbierałem i rzeczywiście nic tam nie ma tzn jest wykładzina poźniej blacha poźniej ziemia a a na drugim końcu ziemi Chiny
  14. jakos dziwnie ono wyglada jakby ktoś wyrabał dziure siekierą wyrównał i wrzucił tam radio z ekranem:P chyba kiedys takie radio widziałem w media markcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.