Skocz do zawartości

Dzemaz

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Dzemaz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Skoro auto było uderzone w tył to prawdopodobnie było naprawiane z OC sprawcy. @DRAY Czy masz dostęp do danych ubezpieczycieli w Polsce ? Jeśli tak to czemu nie było wpisu ? Czy może była informacja ale o "lakierowane fragmenty słupków C" a w rzeczywistości było dużo więcej ?
  2. pytanie czemu kiedys byla tu: http://autoimperia.pl/produkt/bmw-x6-sportpakiet-tv-bogata-wersja-kopia/ i demo zrobiloby ponad 70kkm ?
  3. urwany uchwyt do odchylania fotela kierowcy, skóra raczej powinna być popękana po latach i takim (magicznym) przebiegu, więc pewnie została potraktowana pastą farbującą
  4. Nie kupuj tylko skrec na srube i sklej. Ja zrobilem tak ze kupilem katownik w castoramie i srubki modelarskie na allegro. Wywiercilem 2 otwory i skrecilem. Element metalowy który pęka jest ze znalu wiec sie go nie spawa. Oczyscilem metal z wierzchniej warstwy aby klej lepiej przylegal. Potem calosc zalaem klejem do metalu epoksydowaym 2X12ML TECHNICQLL. Trzyma sie juz tak 2 rok :-). Klej jest płynny przez pierwsze 30 minut wiec nalezy starannie przygotowac lusterko do zalania.
  5. Mam też problem ze smrodem klimy, czyściłem w warsztacie Tunapem i 2x Forsch do tego Wurth i niestety Tunap wogole nie pomogl a Forsch zmniejszyl objawy ale nie usunął. Chciałbym jeszcze spróbować rozwiązania z http://www.bmwtips.com/tipsntricks/AC/smell.htm czyli nawiercenia od strony kierowcy otworu i porządne spryskanie parownika od strony kabiny.Zakladam ze w E46 mozna to tez zrobic podobnie jak w E39. Czy ktoś orientuje się kto może wykonać taki zabieg w Warszawie lub okolicach ? Jakis kumaty spec od klimatyzacji. Innym pomyslem jest aby obejrzec parownik endoskopem i wtedy wiadomo by było gdzie jest problem. Chyba ze odradzacie i ostatecznym rozwiązaniem jest wyjecie parownika i umycie lub wymiana.
  6. Co byś zrobił jak kierowca przywaliłby w drzewo i skasował auto ? Bujał się 2 lata po sądach ? Od sprawdzania samochodu są serwisy a od jazd próbnych salony.
  7. W ogłoszeniu jest: "Samochód w kraju od 2006 roku sprowadzony z przebiegiem 15 tyś km" :-)
  8. Napisalem w pierwszym poscie ze sumarycznie 16` i na zdjeciu ktore wkleiles http://www.fotosik.pl/zdjecie/7961b550b9880cc8 tez jest 16` tylko bez informacji ze to sumaryczna wartosc. Wszystko sie zgadza.
  9. Mam wydruk jak ustawialem swoje 330ci i takie mam podane dane wynikowe. Pomylilem sie co do przodu PK bo to oczywiscie minus 0 43` :-).
  10. Jaki masz zawias ? mozesz podac z VIN Ustawiane miales wg. programu sportowe zawieszenie jesli to bylo na sprzecie Hunter ? Z tylu powinno byc 0 08` +-0 03` a sumaryczne 0 16` +-0 06`. Poza tym z przodu kąt PK powinnien wynosic 0 43` +-0 20` i jak widac jest u Ciebie poza zakresem.
  11. Za oryginalne przewody zaplacilem cos ok. 220-250pln. W pierwszym warsztacie do jakiego sie udalem powiedzieli zebym je zwrocil bo oni tylko w miedzi robia :-) a te oryginalne to trzeba giac itd. Olalem partaczy i zrobilem to przy okazji wymiany zawiechy wiec nie powiem ile akurat wymiana kosztowala bo znajomy policzyl mi za calosc. p.s. Plyn hamulcowy kosztuje 20-30pln wiec nie daj sie naciagnac na wymiane za 150pln tak jak mi proponowano :-).
  12. Podaj zrodlo tej ceny bo wg. mnie golas kosztowal min. 200k pln. To jest 3L R6 i akcyza na ten samochod wynosi 18,6% wiec nie mozna go porownac do nastepcy F30 330 ktory teraz kosztuje ok 160k PLN PL cennika nie znalazlem ale tu jest z Austrii https://secure.bmw.com/at/de/newvehicles/3series/_shared/pdf/KPL_09-10_3er_Lim.pdf?download=true 34k Euro netto + akcyza + VAT i kurs 4pln=1Eur to jest 200k pln za golasa
  13. Hmm wymiana tej membrany wyglada na tyle prosto ze pewnie dalo by sie wyjac z uzywki gdzie jeszcze jest sprawna i jej zamontowanie. Uzywki sa na allegro od 150pln, tylko w jakim stanie, to duza niewiadoma.
  14. Jesli masz niesprawna membrane to nie naprawisz tego zestawem ktory Ci tu podaja. Musisz kupic nowa DISA albo uzywke. Te zestawy naprawiaja luzy w klapkach a nie uszkodzona membrane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.