Skocz do zawartości

karol1989

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87

Osiągnięcia karol1989

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Ostatnimi czasy też miałem małą stłuczke.... i mam pytanko jak płacą za jedynki ? pewnie bede miał do wymiany maske, lakierowanie zderzaka i wymiana grilla. Raczej zdecyduje się na wykłacenie mi odszkodowania na konto, żeby troche na tym przyciąć :)
  2. z tego co ja się tym interesowałem, czytałem rózne fora, to po programowaniu problem za jakis czas powraca, oczywiście nie chce zapeszać i życze koledze aby tak kontrolka która przez miesiąc wprawiała mnie w wielką złość nie powróciła :))
  3. Z premedytacją pisze, że udało mi się uruchomić moja jedynke, wyszedł moduł CAS i kolumna kier. ( tak jak mówili w ASO bmw ). a teraz może prównanie: ASO: wymiana kolumny, modułu CAS plus dogranie coś w granicach 5 tys. Garażowiec: wymiana silniczka w kolumnie 200 zł plus używane moduł CAS z dograniem 1 tys. Prosta kalkulacja zaoszczędziłem 4 tys. Pozdrowienia dla kolegi z działu części, naprawiającego samochód w ASO :)
  4. Niestety chyba w jedynce to się nie sprawdza...po zapaleniu się czerwonej kiery...kaplica i laweta.
  5. Jeśli zaprowadze samochód do ASO napewno przekrocze 5 tys. narazie bawaria jest dalej nie żywa ale za to już kilka możliwych usterek wyeliminowałem :)
  6. Kolego z tym zostawieniem prosto kierownicy to masz race.... wtedy łatwiej wciągnąć bawarie na lawete :)
  7. Wykasował, a nawet zamówił inny moduł CAS ( używany - sprawny ) przeprogramował go pod móją E87 i dalej nic, sprawdził jeszcze całą wiązek samochodu bomogło nie byc masy..... Dziś przyszło mi do głowy, że kilkukrotnie spadał mi kluczyk na ziemie, a że drugiego nie mam dziś udam się do BMW zamówić nowy.... zobaczymy może to podziała w moim przypadku.
  8. Witam, Mam podobny problem u siebie e E87 tyle, że po zapaleniu się czeronej kiery samochod nie odpala zero reakcji, w serwisie krzykneli mi ok 5 tys bo chca kolumne i CAS wymieniac i programować.... zaprowadziłem do mechanikka który się trudni BMW, wymontował ten silniczek i wymienił ( czyli silniczek jest odkręcalny jeśli E90 ma taka samą kolumne jak E87 ), ale auto dalej nie działa. Bawi się dalej metoda prób i błędów naszczęście ma możliwość zwrotu części i narazie nie poniosłem kosztów.... ale i samochód nadal uziemiony. Boje się, że sobie z tym nie poradzi więc podbijam pytanie przedmówcy i pytam o jakiegoś speca od BMW w Warszawie ???
  9. Biorąc na logike... jak od pompy może zablokować kierownice ? to raczej nie możliwe, zapalił by się check, a nie kiera.
  10. Zaprowadziłem samochód do ASO naprawe wycenili na ok 5 tys. wymiana kolumny, modułu CAS i jakies tam dogrania, oczywiście podziękowałem i samochód jest u "garażowna". Tyle, że zgodnie z tym co mieli mi zrobić w serwisie wymiana kolumny, mechanikt do którego zaprowadziłem samochód załatwił mi sam silniczek do do tego mechanizku, sęk w tym ze wszystko działa pięknie ładnie, ale samochód dalej nie ma zapłonu.... próbował z druga stacyjką oraz kombinował z modułem CAS dalej nic.... Chyba czas zamówić drugi kluczyk w BMW :)
  11. Koledze pewnie chodziło o "Kosmiczne sumy" za naprawę za tego typu rzeczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dobrze wie jak to kasują za nic :norty: :norty: :norty: Kolego nie chodzi tylko o ceny, ale też o jakoś, która w ASO wcale nie jest lepsza niż u Pana Stasia. Po drugie w ASO wymienia się wszystko, czy część jest dobra czy nie ( metoda prób i błędów...każdy tak potrafi ) . Po trzecie jeśli ktoś jest dobrym mechanikiem czy diagnosta to pracuje w ASO za 2 - 4 tys ? Nie prowadzi własny nawet mały warsztat. Mając umiejętności i wiedze klienci sami go znajduja :)
  12. Szczerze to mi się nie widzi prowadzić go do ASO bo sam jestem pracownikiem troszke innej marki ( KIA :D ) i wiem na jakiej zasadzie to wszystko działa :) póki co zadzwonilem do swojego mechanika który ma przyjechać z komputerem delphi spróbować wykasować błąd tak abym mógł dojechać elektornika....
  13. Witam, Mam problem ze swoja e87, 2006r. 118D..... Jakieś dwa tyg. temu zaświeciła mi się na żółto kontrolka kierownicy z kłódką, że nic się nie działo to olałem to.... dziś jednak kontrolka obrała kolor czerwony, kierownica się za blokowała, a samochód nie chce odpalić :( Pierwsze co mi przyło do głowy to akumulator, odłączyłem go...naładowałem i nadal to samo.... na forum od E90 czytałem, że to jakieś programowanie lub kolumna:/ spotkaliście się z czymś takim w swoich jedynkach ??? a może ma ktoś jakiegoś dobrego diagnoste w Warszawie i okolicach ???? Pozdrawiam.
  14. Witam, Mam podobny problem ze swoja e87 118D 122km. Gdy wrzuce 4,5,6-bieg i docisne do końca gaz, samochod ma chwilowy spadek mocy i szarpie, do tego napalił mi sie check. Komputer wykazuje błąd CC-ID-31, na komputerze delphi jest przypisany jako by był to przepływomierz. Faktycznie jest u mnie jakis poklejony na sylikon...mechanik mowi ze moze to wywolac wlasnie chwilowe spadki mocy poniewaz przepływomierz w BMW pełni jakies 3 funcje, jeśli jedna padnie to wszystkie nie dzialaja... A więc szarpanie i spadek mocy to nie turbina ??? w tym tygodniu wymienie przepływomierz i się okaze ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.