Hello. Jestem nowy na forum więc serdecznie witam wszystkich użytkowników i mam nadzieję że na łamach forum będzie nam się milo współpracowało :) Od razu mówię że przeszukałem cały internet przy pomocy wujka Google i jak narazie nie znalazłem pomocy dla siebie. Nabyłem nie dawno BMW e36 z silnikiem 1.6 (zagazowany), bez klimatyzacji i zauważyłem że czegoś brakuje w chłodnicy. Znalazłem informacje i już wiem że brakuje tunelu a chłodnica była klejona. Ale moje pytania są następujące. Wywaliło mi chłodnice do końca, nie ma sensu jej kleić, na allegro jest do zakupienia nowa za 159zl + 20zł przesyłka kurierska. Czy lepiej kupić taką nową chłodnicę czy jakąś używkę oryginalną? Przy silniku jest wiatrak na pędzany paskiem. Czy w tych samochodach ma być tylko jeden wiatrak czy na chłodnicy powinien być jeszcze dodatkowy wentylator sterowany elektronicznie? Na paru zdjęciach w internecie znalazłem jakiś kabelek podpięty do chłodnicy w okolicy korka spustowego, co to jest? Czujnik? Jakie jest jego zadanie? Bo u mnie nic takiego nie było. z tego co widzę to moje BMW musiało mieć dzwona i zostało zrobione po prostu na odwal się. Silnik nie wiem jaki dokładnie ale po patrze później. Rok produkcji 1993, typ sedan, rozrząd na pasku, brak klimatyzacji. Podeśle wieczorem zdjęcia silnika.