Skocz do zawartości

vici1986

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vici1986

  • Urodziny 05.07.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 1998 328
    E36 1993 325 Drift
    E39 1996 540 Obecnie
  • Lokalizacja
    Poznan

Osiągnięcia vici1986

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Amory kupilem na allegro. Zapewne nie do Msport :/ Korpus jest dlzuszy o 1,5 cm
  2. Witam serdecznie! Dziwna sprawa sie stala... Mowa o przednich amortyzatorach. Oryginalnie mam zawieszenie MSport 1. Amory jeszcze byly Sachs'y. Wymienilem z kumplem na Bilstein B6 wraz z gornym mocowaniem, gumowa podkladka pod sprezyne, oslony i odboje. Psikus stal sie taki, ze auto poszlo w gore i to ladnych pare centymetrow. Wyglada jak traktor... Dzisiaj po odbiorze od mechaniczka stwierdzil, ze korpus amortyzatora jest dluzszy o 1,5 cm. Porobily sie inne kąty w zawieszeniu i efekt jest jaki jest. Wyeleminowano przyczyny typu: zle zamontowany odboj, zle gorne mocowanie oraz zle zmontowanie wszystkiego (kolejnosc, pozycja sprezyny czy tez osadzenie amora w zwrotnicy). Zalecenie: sprezyny obnizające -30 mm. Przystaje do pomyslu, bo walcze z tym traktorem od soboty codziennie. Chcialbym sie zapytac szanownych forumowiczow, jakie mam kupic te sprezyny? Jesli MSport 1 jest cos obnizony fabrycznie, to jakie sprezyny wstawic, zeby to pasowalo wizualnie? Moglby przod byc troche nizej niz tyl, jednak wolalbym zeby to wygladalo oryginalnie. Dodam rowniez, ze nie jestem zwolennikiem "betonu", "gleby". Usztywnienie jakie auto ma jest mi odpowiadajace ;)
  3. Elektryk wzial auto dzisiaj. Poprawil (niby jakis kabel przy altelnatorze nie byl dobrze dokrecony), przeprosil i ch**, po paru godzinach to samo. Przypomniala mi sie wtedy wiedza jaka zdobylem zagladajac tu na forum. Zaluje, ze tego wczesniej nie zrobilem. Kabel plusowy, o ktorym wspominiano tutaj... Dokrecilem kluczem 19, bo ewidentnie byl luz. Auto odpalilo... Teraz pojde do elektryka, szanujac jego robote, zaproponuje jemu, ze go naucze jak to sie robi za jedynie 500 zl (fantazja)... Dziekuje Panowie!
  4. Nie chcialem uzywac odpowiednich slow, wiec uzylem slowa "zalamany" ;) To jest czystla zlosliwosc rzeczy martwych... A czy imo by nie robil tak, ze w ogole prad do rozrusznika by nie dochodzil? Przy kazdym przekreceniu kluczyka cos tam sobie stuknie raz... Jutro podjade do Beci (bo stoi u elektryka i czeka na poniedzialek) i zobacze ten kabel plsuowy. Rozumiem, ze powinienem to widziec lub czuc w rece, ze on jest luzny, tak?
  5. Witam! Mam juz od dwoch lat E46 328, swapowana, oryginalnie byla 318. Wszystko bylo dobrze, teraz chce ja sprzedac no i sie zaczelo jak na zlosc... Dwa dni temu wychodze z roboty, przekrecam kluczyk i uslyszalem jakies sutkniecie, ale silnik nie kreci. To stukniecie jest przy kazdej nieudanej probie odpalnia. Sprawdzilem akumulator, klemy... Na pych odpalila odrazu i rozrusznik krecil. Potem kilku godzinach znowu to samo, pych i kreci dalej. Na nastepny dzien rano odpalila elegancko, pojechalem do elektryka i zostawilem mu Becie. Jego diagnoza: automat na rozruszniku. Wiec dzis odebralem, w pelni zregenerwoany rozrusznik, zaplacilem 500 zl, bo problemy z demontazem byly. Elektryk samochodem wyjechal ze stanowiska (odpalila), postala kolejne pare godzin, odpalam i znowu to samo. NIE ODPALA z tym dziwnym puknieciem. Elektryk bedzie w poneidzialek znowu grzebac. Znowu pieniadze... Czy ktos cos? Podkresle, ze silnik byl zmieniany... Zalamany jestem chlopaki... Chcesz sprzedac, a tu takie rzeczy... Caly czas bylem z niej dumny wrecz, ze niezawodna, ze nic sie nie dzieje zlego... I takie pozegnanie mi robi... :(
  6. 35 Relay secondary air pump (pierwszy link) 62 Secondary air valve 155 unknown error location 39 BLS-BIS-Plausibility (drugi link) 38 Clutch switch defective 153 Lambda probe voltage downstream sensor 2 215 downstream sensor, active test BK1 (probe 3) (trzeci link) 124 Variable Jet system 8 air flow meter 238 Burning fail Cylinder 1 (czwarty link)
  7. Witam! Kupilem kabel, zainstalowalem INPA, bla bla bla... Wyskoczylo mi 10 bledow w pamieci. Chcialem zapytac o rade - czym sie przejmowac, a czym nie. Co wymaga natychmiastowej interwencji, a co moze poczekac. Mam pewne przypuszczenia - sprawdzalem tez na internetach kazdy blad. Ale jestem w tym zielony, a kto pyta nie bladzi ;) http://zapodaj.net/0fb68f0ae49f6.jpg.html http://zapodaj.net/0fb68f0ae49f6.jpg.html http://zapodaj.net/c41d2679362f3.jpg.html http://zapodaj.net/c41d2679362f3.jpg.html http://zapodaj.net/1f8ea6127572f.jpg.html http://zapodaj.net/1f8ea6127572f.jpg.html http://zapodaj.net/d451aaeb6faad.jpg.html http://zapodaj.net/d451aaeb6faad.jpg.html Pozdrawiam!
  8. Czy jest ktos w stanie polecic jakiegos fachowca na terenie wielkopolski, ktory z EWS za "Pan Brat"?
  9. Bardzo, bardzo chetnie! Jestem z Poznania i jesli by ktos mi takowego zaproponowal to na pewno bym go odwiedzil. Nawet i dzis!
  10. Witam! Jak w temacie, auto po zmianie silnika. Obecnie mam dwa rozne kluczyki - jednym otwieram samochod, a drugim odpalam. W przypadku obu kluczykow nie dziala mi zamykanie/otwierania auta z pilota. Dzisiaj bylem w pewnym zakladzie, w ktorym sie zajmuja zamkami centralnymi. Pan probowal zaprogramowac kluczyki i stwierdzil, ze auto nie odpowiada. Oba kluczyki nadaja sygnal prawidlowo. Zaproponowal mi jakies cos, co podlacza pod modul komfortu i blablabla - mialbym nieoryginalne dwa kluczyki i zapewne jakis chinski szit za 500 zl. Ja nie robilem swapa, wiec nie wiem co tu sie podzialo. Co moze byc przyczyna, ze auto nie komunikuje sie z kluczykami? Pozdrawiam!
  11. vici1986

    Kierownica wielofunkcyjna

    Sprawdze ten pin 27... Moze nie podlaczyl sie czy cos :/
  12. vici1986

    Kierownica wielofunkcyjna

    No wiec tak... Rozkrecilem wszystko co trzeba bylo. Kierownica byla podlaczona, ale pin 8, 9 oraz 10 musialem dolozyc. Ozywiscie pin 27 pod maska rowniez dorobilem. Podlaczylem wszystko zgodnie z intrukcjami w tym filmie co wstawilem wyzej. Efekt koncowy jest taki, ze dziala mi sterowanie radiem i podswietla sie kierownica. Natomiast tempomat niestety nie dziala :/ Teraz pytanie... Bo byc moze kolegow zle zrozumialem, ale czy tempomat powinien teraz dzialac? Bo jesli tak, to chbya powinnienem sprawdzic polaczenia z pinem 27? be..mw, sprawdzilem na realoem moj VIN i mam czarne pudelko :P
  13. vici1986

    Kierownica wielofunkcyjna

    be..mw, nie potrafie odpowiedziec na Twoj post, jednak sprobuje. Kierownica jest tylko fizycznie. Nic sie na niej nie swieci, wiec domniemam, ze jest niepodlaczona. W samochodzie oryginalnie PRAWDOPODBNIE nie bylo tempomatu, bo po rozkodowaniu VIN nic takowego nie bylo. Przypuszczam, ze po swapie od dawcy byla wzieta kierownica, jednak to sa tylko moje przypuszczenia. Rowniez przypuszczam, ze dawca mial tempomat, skoro test zegarow tak pokazuje oraz gdzies doczytana informacja mi siedzi w glowie, ze 328i mialy seryjnie tempomat co jest sensowne dla takiego silnika. Dzisiaj bede probowal cos podlaczyc, byc moze bede mogl cos lepiej opisac. Jednak chce podkreslic istote tego postu: jak sprawdzic, czy mam tempomat, zeby podlaczyc multi jak to prezentuja na filmikach (takich jak ten )
  14. vici1986

    Kierownica wielofunkcyjna

    Na to wychodzi, ze nie podlaczyl... To byla 318, prawdopodobnie bez tempomatu. Dawca zapewne mial, no ale zeby przy swapie tego nie ogarnac... No coz :D No to teraz musze zanurkowac pod kierownice i sprobowac to wszystko podlaczyc ;) Dzieki sliczne!
  15. vici1986

    Kierownica wielofunkcyjna

    Poprzedni wlasciciel powiedzial, ze kierownice trzeba tylko podlaczyc. W kazdym razie podczas Test 2.0 zapalila sie zielona kontrolka w okolicach recznego. Wygladala jak predkosciomierz ;) Czy w takim razie moge byc pewien, ze mam tempomat? Czy moze jest jeszcze jakis inny sposob na sprawdzenie tego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.