Skocz do zawartości

kamiloo98

Zarejestrowani
  • Postów

    1 943
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamiloo98

  • Urodziny 15.09.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 520d
    G05 M50D
    THE 8 :)

Osiągnięcia kamiloo98

Veteran marki

Veteran marki (13/14)

0

Reputacja

  1. Że tak zapytam co sie koduje przy wymianie zacisków ? Ja wymieniałem u siebie i absolutnie nic nie kodowałem, jedynie wykasowałem inspekcje ( wymieniłem w momencie zużycia klocków i tarcz )
  2. Dojedz do sciany i krec kierownica w prawo/lewo i obserwuj czy wiazka podąza za kierownicą. Swoją droga nie chce mi sie wierzyc ze puscili by takiego bubla. Pzdr
  3. Wchodzi rabat (albo już nie) i zwiększasz wartość auta, a w koszty wrzucasz i tak tylko cześć tej wartości wyliczanej proporcjonalnie do limitu, czyli przy drogich autach niewiele. Wykupujesz później i całość wrzucasz w koszty, także tego..... Ja akurat mam koszty rozbite na 1 wplate, raty, wykup.
  4. Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat. Jak ja zamawialem auto, dostalem 20% rabatu, a cena pakietu INCL+ 5lat/120kkm wynosila 18.500zł. Więc po rabacie się zrobiło z tego 14k. Mam najechane 55kkm, i do tej pory wymieniałem klocki z przodu 3 razy, tarcze z przodu 1 raz, klocki z tylu 2 razy i za chwile wymiana klockow z tylu + tarcz. Więc mi się to już zwróciło, gdybym chciał oczywiscie opierac sie na orginalnych częściach. Pzdr
  5. Trzeba dbać, czyszczenie na bieżąco odpowiednimi środkami.
  6. G30 pokazali w 09/2016, więc w tym roku minie 5 lat
  7. To lepiej ty się dowiedz, bo BRI wykupujesz z systemu BMW na podstawie VIN, jeśli minie 3 mieś, system nie zaakceptuje zakupu pakietów, nie bez powodu salony, kupując auta na stok/demo wykupują z konfiguratora gwarancję chociaż na rok dłużej. Gwarancja fabryczna płynie od daty wystawienia FV. Pzdr
  8. Data I rej, nie ma nic wspólnego z przedłużeniem BRI, liczy się data produkcji, więc jeśli auto stoi na placu dealera pól roku i dealer nie wykupił pakietu, to ty też go nie wykupisz, jeśli minęło więcej niż 3 mieś. Pzdr
  9. Nie wiem o jakiej gwarancji mówisz, ale mogę Cię zapewnić, że pakiety serwisowe, które oferuje BMW przy zakupie nowych pojazdów ( możesz je wydłużyć max 3 mieś po dacie produkcji ) to normalnie działająca gwarancja. Korzystałem wielokrotnie, raz skrzynia w F10, Turbina w G30, Dpf w G30, zamek SOFTCLOSE w G30, wyłaczeń względem 24 mieś gwarancji jest niewiele, a tyczą się głównie trzasków, skrzypień, etc. Pzdr
  10. Chcę boxa tylko dlatego, że posiadam bmw e46 zarejestrowane na niemieckie blachy i nie chcial bym żeby podczas przeglądów czy innych rzeczy doszli do tego ze było coś z mocą zmieniane. Jeśli by wykryli, to ubezpieczalnia umywa ręce od wszystkiego i muszę sam płacić za wszystko, nieważne czy wypadek by był z mojej winy czy z winny innego auta, no i prawojazdy bym pewnie tez stracił. Jak bym miał większa moc zalegalizować w Niemczech to niestety muszę tam wszystkie testy robić później TUV No i na końcu większa kasa do ubezpieczalni. Dla tego zainteresowałem się boxem Ty Serio ? :duh: Zapomniałem, że podczas przeglądu auto jest hamowane, a pierwsze co przy wypadku, policja wyjmuje ECU i sprawdza czy przypadkiem nie było programowane. Słyszałem, że zabierają prawko za prędkość i alkohol, ale o zatrzymaniu dokumentu za chiptuning nie słyszałem. A tak serio. Prędzej Ci tego Boxa znajdą jak ten program.
  11. kamiloo98

    G30 LCI

    W f10 też był ten problem, z tym, że HUD był sporo mniejszy, ja mam przyciemniony na max w nocy i jest ok, prędkość widzę, i nie wali po oczach. Pzdr
  12. I tak farba odejdzie z chromu za jakiś czas. Sugeruję zakup oryginalnych czarnych, koszt ok. 600zł / 2szt. w ASO Pzdr
  13. Same belki zamocować się da, problem się robi kiedy otworzysz dach. Wiadomo, że jak założę belki to nie będę tego dachu otwierał, ale gdyby ktoś się zapomniał, albo usiadł na kluczyku będąc w zasięgu pilota, no to [BAD] mokra. Sprawa powinna zostać rozwiązana softowo. Czyli --> Zakładasz belki --> odznaczasz w kompie --> auto nie reaguje na przyciski od dachu. Pzdr
  14. To może i ja wtrącę swoje 3 grosze. Posiadam w 8 GC dieselka, który jest tutaj nie wiedzieć czemu mocno krytykowany, rozważałem V8 bardzo długo, i ostatecznie zasięgi na zbiorniku i spalanie, a także sam fakt, że są to pewnie ostatnie diesle bez wspomagaczy elektrycznych mnie przekonał. Osiągi spoko, przesiadłem się z 2.0d, więc różnica jest spora. Przejechałem dotychczas 5kkm, auto posiadam 2 mieś. Odnośnie listew wewnętrznych, nauczony doświadczeniem z G30 nie wziąłem PianoBlack, tylko Carbony, nie rysują się, i jednocześnie wyglądają przepięknie. Odnośnie gałki, szklana ( czy plastikowa ) jest na pewno o wiele ładniejsza niż ten plastik, który jest montowany nawet do serii1, ale to może rzecz gustu. Większych uwag do auta nie mam, poza tym co pisałem kilka postów wyżej, jest twardo, jest nisko, ale taki jest zamysł tego auta. Apropo ilości 8-mek, na ulicach to chyba nie będzie za bogato, dziś ciężko ustrzelić serię 6, a co dopiero 8er. Kilka nowych zdjęc :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.