Skocz do zawartości

madseason

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    4 135
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana madseason w dniu 2 Września 2023

Użytkownicy przyznają madseason punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2006 530xD AT
  • Lokalizacja
    w Alpach

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia madseason

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

19

Reputacja

  1. Mój mechanior kiedyś oryginalne wahacze 15-letnie wywalał ze zwrotnicy to tuleki powyskakiwały połamane, musiałem nowych szukać. Ale on na prasie właśnie je wyciskał. Jak chcesz to zrobić prawidłowo, to jakieś takie coś powinieneś mieć. Albo bardziej profesjonalnie do zaieczonych jest taki widelec pneumatyczny (widziałem na YT jak kolo wybijał) https://allegro.pl/oferta/yato-sciagacz-do-sworzni-kulistych-z-regulacja-wahacz-yt-06122-10566426418
  2. 1: Jak miałem wszystko wymienione na cacy - termostat, pompę wody i wisko to raz pamiętam, że odrzutowiec mi się załączał - w korku, w pełnym słońcu przy temperaturze 35 stopni, po przejechaniu 100m się rozsprzęglał. 2: od 116 chyba zaczyna wskazówka wychodzić poza pion. Jak miałem grzałkę walnięta w termostatcie to w czasie jazdy na chwilę się wychylała do wymiany zrobiłem nim z 1000km i nie było żadnego problemu. Więc temp typu 105' to nic szczególnego.
  3. O łożyskach nie zapomnijcie, to też ma duże znaczenie.
  4. Na stronie producenta znajdziesz takie informacje.
  5. Nie zakładaj master-sport, długo się nim nie nacieszysz. Sachs najlepszy, monroe jeszcze ujdzie, ale już jest stalowy, nie aluminiowy. No i jak zakładasz eibacha, to tym bardziej nie jakieś dziadowo, a amory przystosowane do m-pakietowego zawieszenia, czyli o krótszym skoku. Standardowe, czy wyższe szybciej się wytłuką. Sam eibach zaleca zmianę na m-pakietowe przy zakładaniu tych sprężyn. F2069001 - jest pod 530D F2067001 - jest pod Twoje 523i
  6. Może wąż od tej genialnie założonej instalacji gazowej o niego trze i coś mu już strzeliło w usztywnieniu.
  7. W e39 w tym silniku 6.5 litra wchodziło. Może być, że e60 ma większą miske.
  8. madseason

    Problem z RADIEM-NAVI

    Jak chcesz naprwić to poszukaj "kartygraf" na aledrogo, za 600pln zrobił moja po całości wraz z wgraniem nowego softu - naprawa wysyłkowa. Też moje zaczęło się restartować, po kilku tygodniach zgasło całkiem.
  9. Może podczas "regeneracji" maglownicy przestawili Ci listwę, żeby tam gdzie jest listwa wystukana już nie była w położeniu "na wprost".
  10. Przy wymianie tarcz kazałem łożyska sprawdzić, niby ok. Po 20k km bicie się zaczęło, z każdym hamowaniem coraz gorsze, za poradą Macka z czdobmw wymieniłem łożyska, nowe tarcze i klocki - bicia do dzisiaj nie ma, a pierwsze klocki właśnie się kończą więc pewnie z 60-80k km zrobione od tego czasu.
  11. Zacząłbym od sprawdzenia wtrysków i turbo. Wtryski możesz wstępnie sprawdzić za pomocą ELM327 (obd bluetooth) i aplikacji bimmertool. Do sprawdzenia turbo - zdejmij dolot do turbawy, sprawdź poziom zarzygania olejem dolotu i luzy na wirniku, minimalny przód/tył może być, ale na boki jak lata to śmietnik. To możesz samemu nawet ogarnąć niskim kosztem, no i co wyżej kolega pisze też może być, bo objawy dość ogólne.
  12. madseason

    Jaka kierownica

    Dawne czasy, ale o ile pamiętam to lift elektryki był w 1998, wtedy zmieniło się mocowanie kierownicy, dali też 2-nabjowe poduchy i OBDII do częśći podzespołów. W 2000 był pełny lift z OBD do wszystkich podezespołów i zmiany wizualne, ale już bez zmiany w poduchach oraz kierownicy. Moja pierwsza e39 była z 2000 ale bez zmian wizualnych (lifotwych), kupiłem kierownicę (w komplecie z poduchą) na stare mocowanie - oczywiście nie pasowała, później wymieniałem się na "poliftową" i wszystko grało pięknie.
  13. Ale to co pokazujesz na zdjęciu to jest żwiatłowód, prawidłowo zrobiłeś, bo jak go zostawisz w oryginalnej kostce to nie będzie nigdzie podpięty. Czyli co, zamontowałeś androida, a chcesz używać połączenia tlefony nadal do oryginalnego modułu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.