Skocz do zawartości

madseason

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    4 127
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana madseason w dniu 2 Września 2023

Użytkownicy przyznają madseason punkty reputacji!

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2006 530xD AT
  • Lokalizacja
    w Alpach

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia madseason

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat

Najnowsze odznaki

19

Reputacja

  1. W e39 w tym silniku 6.5 litra wchodziło. Może być, że e60 ma większą miske.
  2. madseason

    Problem z RADIEM-NAVI

    Jak chcesz naprwić to poszukaj "kartygraf" na aledrogo, za 600pln zrobił moja po całości wraz z wgraniem nowego softu - naprawa wysyłkowa. Też moje zaczęło się restartować, po kilku tygodniach zgasło całkiem.
  3. Może podczas "regeneracji" maglownicy przestawili Ci listwę, żeby tam gdzie jest listwa wystukana już nie była w położeniu "na wprost".
  4. Przy wymianie tarcz kazałem łożyska sprawdzić, niby ok. Po 20k km bicie się zaczęło, z każdym hamowaniem coraz gorsze, za poradą Macka z czdobmw wymieniłem łożyska, nowe tarcze i klocki - bicia do dzisiaj nie ma, a pierwsze klocki właśnie się kończą więc pewnie z 60-80k km zrobione od tego czasu.
  5. Zacząłbym od sprawdzenia wtrysków i turbo. Wtryski możesz wstępnie sprawdzić za pomocą ELM327 (obd bluetooth) i aplikacji bimmertool. Do sprawdzenia turbo - zdejmij dolot do turbawy, sprawdź poziom zarzygania olejem dolotu i luzy na wirniku, minimalny przód/tył może być, ale na boki jak lata to śmietnik. To możesz samemu nawet ogarnąć niskim kosztem, no i co wyżej kolega pisze też może być, bo objawy dość ogólne.
  6. madseason

    Jaka kierownica

    Dawne czasy, ale o ile pamiętam to lift elektryki był w 1998, wtedy zmieniło się mocowanie kierownicy, dali też 2-nabjowe poduchy i OBDII do częśći podzespołów. W 2000 był pełny lift z OBD do wszystkich podezespołów i zmiany wizualne, ale już bez zmiany w poduchach oraz kierownicy. Moja pierwsza e39 była z 2000 ale bez zmian wizualnych (lifotwych), kupiłem kierownicę (w komplecie z poduchą) na stare mocowanie - oczywiście nie pasowała, później wymieniałem się na "poliftową" i wszystko grało pięknie.
  7. Ale to co pokazujesz na zdjęciu to jest żwiatłowód, prawidłowo zrobiłeś, bo jak go zostawisz w oryginalnej kostce to nie będzie nigdzie podpięty. Czyli co, zamontowałeś androida, a chcesz używać połączenia tlefony nadal do oryginalnego modułu?
  8. Dźwięk pierdząco-płaski, więc trzeba wrócić do tego co miałem w standardzie - wzmacniacz słuchawkowy i reduktor szumów. A dodatkowo kamera cofania działa jak należy - zasilania z radia, więc niezależna od świateł cofania.
  9. Normalnie podczas odpalania, pewnie żeby zmniejszyć pobór prądu przez zbędne rzeczy wyłącza się na chwilę nawiew w kabinie. Jak miałem uwalonu rozrusznik to było ewidentne tylko to się działo po wciśnięciu start/stop (wczesniej nie zwracałem nawet na to uwagi).
  10. Jak "przekręcasz stacyjkę" i próbujesz odpalić - nawiewy się wyłączają?
  11. madseason

    Ringi

    Jakby ktokolwiek legalnoścą się przejmował. Nikt tego nie sprawdza na żadnym przeglądzie. A co do badziewia, to zapłacilłem torchę więcej na aliexpresie i przyszły takie do już chyba piaty rok pięknie świecą. W przedlifcie są markery jak w e39, w polifcie masz żarówki H8. Na przykład jakiś w miarę wygłądające w ameliniowej obudowie i bez balastu masz tutaj, oceny w miarę.
  12. Na 18 urodziny jakiś prezent się należy 😄 Radio wróciło z lutowania procka i ramu, wgrane menu, aktualizacja, ale trzeba pójść krok dalej. Na codzień była muza z telefonu przez BT, nawigacja tel albo garmin i kamera cofania z garmina. Finalnie wpadł całkiem spory chińczyk, jak się okazuje o niezłych parametrach snapdragon 680, 8GB RAM, kamera cofania w klamce bagażnika i nowe kierunkowskazy - stare już mają dość, pożółkły i rozwarstwiają się. Największy problem to upchnąć wszystkie kable za radiem Opcji ma tyle, że ledwo podstawowe przeszedłem - muzyka gra, nawigacja działa, więc 90% już jest 🙂
  13. Zły dział, jest galeria na takie tematy. Z USA targana? Tak po rejestracji pytam. No i nie zdziw się, bo jak progi mają purchle jak widać na zdjęciu to są już po całości do roboty - standard antykorozyjny e39 taki był 😉
  14. Może czujnik wału, ale, jak piszesz - potrzeba kompa.
  15. Dodatkowa pompa wody jest potrzeba do wyuszenia obiegu chłodziwa podczas pracy webasto na wyłączonym silniku. Czy powinna chodzić podczas pracy silnika i dogrzewania webasto - to juz nie wiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.