Skocz do zawartości

mariryb

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330Ci, E90 330i
  • Lokalizacja
    Radom
  • Zawód
    Inżynier mechaniki samochodowej

Osiągnięcia mariryb

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Plastik na scianie grodziowej trzyma sie tylko na 2 srubach. Ta rzecz to proscizna.. trudniej jest zdjac oslone nagrzewnicy na silniczku. Latwo zdjac, ale trudno wyjac z tamtąd bo przeszkadzaja wycieraczki, sciana grodziowa, sama nagrzewnica. Ale sie da.
  2. Kilka tych silnikow widzialem uszkodzonych. Zatarty, inny luzem osiowym a inny niby wygladal normalnie, krecil sie bez oporow ale czasem sie nie wlaczal (jak u Ciebie) i wlasciciel myslal ze to jeż. Po wymianie smiga bez problemu.
  3. mariryb

    BMW E46 1.9 PB LPG Sondy

    To bledy mieszanki. Skoro sonda stoi to jej wina. Trzeba wymienić.
  4. mariryb

    BMW E46 1.9 PB LPG Sondy

    Przed katalizatorem caly czas ma pracowac a nie czasem. Jak stoinw miejscu to jest niesprawna. Nie masz błędów mieszanki? 125,171?
  5. mariryb

    BMW E46 1.9 PB LPG Sondy

    Przed katem ma skakac a za bardzo malo,
  6. mariryb

    BMW E46 1.9 PB LPG Sondy

    Na filmiku sonda u Ciebie nie pracuje wogóle, ma 0,44v, pewnie jeszcze jest nie zagrzana. Po zagrzaniu powinno pokazykac ok 0,6v, zmkeniac sie tez troche ale powoli
  7. mariryb

    BMW E46 1.9 PB LPG Sondy

    Jesli masz silnim m43 1895cm to wszystkk w normie. Jest tu jedna sonda regulacyjna, a druga to za katalizatorem, moniturująca. Pdoblem bylby jak drug tez by sie szybko zmieniała.
  8. A na postoju jak przytrzymasz obroty wieksze to grzeje lepiej? Może pompa wody siada albo bardziej prawdopodobne zakamieniona nagrzewnica.
  9. Znajdz jakąś bmke w okolicy czy u znajomego. Jak nie znajdziesz to mam kilka paneli za małe pieniądze (15zl). Z przerobieniem jest roboty na pol dnia, a dla osoby ktora nie robila tego nigdy caly dzien. Potrzebne jest też troche czesci. Jakbyś chciał to robie takie przekładki niedrogo.
  10. Zacząłbym od podmiany panela na inny. Potem mozna sprobowac zobaczyc czy przestawiają sie silniczki. W inpie ale też wizualnie - trzeba by schowek wyjąć i możliwe, że zaślepkę poduszki pasazera. Albo przerobić na klimatronik ;)
  11. Sprawdz czy jak zamykasz recznie klapy obiegu wewn tez slychac ten dzwiek. Jakbys wyjal schowek bedziesz tez to widzial.
  12. Łozysko wyło by caly czas. Tu dzwiek jest przy wylaczaniu calkowicie nawiewu. Wtedy zamykaja sie klapki (chyba od obiegu wewnetrznego). Cieglo od tej klapki akurat jest koło jeza za schowkiem. Zajrzyj tam.
  13. Tak, ta. Z grubsza nie da sie rozpisać podlączenia. Trzeba rozpisac całą wtyczke x6004 w m52 i szukac tego w schematach n46 mev9. A to nie takie latwe bo wtyczka z komputera n46 przechodzi przez kilka innych wtyczek, inne kolory, piny az trafi do nadwozia. Zajeło mi to wiele godzin przy kompie w domu i kilka przy samochodzie szukając we trzech. Ważne, że zawarczał silnik.
  14. Nie tak łatwo zeswapkwac n46, ale udało sie i fura zawarczała dzisiaj.
  15. To troche gorzej ale do ogarniecia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.