Skocz do zawartości

akostia

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1999

Osiągnięcia akostia

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tak.Robiłeś źle.Jeszcze raz działaj. Ja wczoraj kasowałem swoją i świecą wszystkie diody. Zegarek zgasł za pierwszym mostkiem, diody za drugim.
  2. Też z tym walczyłem To może być wypadanie zapłonów.Zacznij od najtańszej sprawy. Sprawdź szczelinę świec zapłonowych.Powinna być ustawiona na 0.7mm Najlepiej świece Denso K20TT jedno-elektrodowe są tanie i dobre.
  3. W linku masz zakłady polecane na forum LPG W Twojej okolicy jest bardzo dobry zakład w Rzepnicy. Założą Ci instalację która najlepiej będzie pasowała do e39. Mapa warsztatów instalujących LPG
  4. akostia

    Twardy pedał hamulca 530D

    Servo to taka duża pompa.Woda się do niego nie wlewa tylko zostaje zassana.Dlatego potrafi być pełne wody.
  5. akostia

    Twardy pedał hamulca 530D

    Zalane servo po wyjęciu jest ciężkie od wody lub zamarzniętego lodu. Po wylaniu całej wody z obu komór (ja mam 2 komorowe servo) i osuszeniu można założyć sprawne servo ponownie do auta. Jednak trzeba się przygotować na wymianę bo wewnątrz i tak wszystko zardzewieje.Ja wymieniłem po 6 miesiącach.
  6. akostia

    Twardy pedał hamulca 530D

    Jeżeli servo hamulcowe naciągnęło wody i zamarzło to będzie tylko gorzej.Sprawdź czy masz drożny odpływ przy servie i ewentualnie czy podciśnienie działa.
  7. Co może być przyczyną spalania się żarówki prawej zewnętrznej pozycji z tyłu. Mam e39 z 99r przedliftową.Wożę ze sobą kilka żarówek na zmianę, ale zaczyna mnie to irytować. Regularnie co 2-3 tygodnie ją wymieniam.
  8. Też kupiłem 100Ah a mam 523i Auto sprawuje się bardzo dobrze.Polecam.
  9. Po czym wnosisz że masz górne głośniczki, po maskownicach.U mnie tam nic nie ma.Najpierw sprawdź czy tam są. Zawieszenie przed zbieżnością dokładnie sprawdź.Jeżeli masz tam luzy to najpierw wymiana wahaczy Cię czeka. Niestety są to duże wydatki.Ale warto. Dopiero wtedy naprawdę się autkiem zaczniesz cieszyć.
  10. A tutaj raport ze spalania mojej 523i Motostat Chciałbym żeby paliła mniej jednak nie kosztem utraty mocy.
  11. Odnośnie tempomatu. Masz ale trzeba dołożyć przyciski i podłączyć kilka kabli. Najtaniej kup same przyciski do multifunkcji i zaślepkę poduszki lub tak jak ja wypal lutownicą miejsce na przyciski w swojej. Przyciski mają być od E39.Nie kupuj od E38 choć są tańsze. Instrukcję jak podłączyć masz w dziale zrób to sam.
  12. Znalazłem w sieci Sam naprawiam E39 PL Sprawdzone.Trzeba poczekać 60 sekund i ściąga
  13. Dziś wymieniłem świece i przy okazji odłączyłem cewkę.Czek się nie zapalił.Błędu na skanerze nie było.
  14. Podładuj akumulator w aucie i wtedy sprawdź czy zamyka. U mnie to się sprawdza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.