Skocz do zawartości

rafalski

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330Cd

Osiągnięcia rafalski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Co do auta to jest moje. 1. do kolegi wyzej cytuje. Sa 330d porobione na 320 km i smigaja dodatkowo po 200 000km i zyja. Jak sie dba, trzyma auto w ogrzewanym garazu i czysci dobrymi kosmetykami to nie ma problemow ze skorami i lakierem. 2. Auto 2005 rok , euro 4 , wtryski mocniejsze i inne podzespoly juz z e60 3. Pracuje w hurtownii motoryzacyjnej i czesci mam z miejsca i to nie zadne gowniane zamienniki. 4. Auto robilem dla siebie i nie zamierzalem go nigdy sprzedawac , a teraz mam sluzbowy samochod to bema stoi w garazu i wyjedzie w weekend nie zawsze wiec chce kupic mega zadbane e36 m3. 5. Dysponuje roznymi komputerami do diagnozy na miejscu. 6. Przebieg sprawdzony w kazdy mozliwy sposob. 7. Sprawdzcie igly z allegro za 30-35k z roku 2003-2004 , z ogryginalnym m-pakietem , wyposazeniem , rocznikiem i wlozona kasa w autko. 8. Powaznie zainteresowany by zadzwonil i porozmawial a nie tylko smsy pisze ze panie ja wezme tylko musze czekac na (kredyt , kase od tatusia) 9. Prezentu nikomu nie bede robil.
  2. Mam ten sam problem , auto bmw e46 330d m57n 2005rok , inpa 9.0.7 , ktos pomoze ? dziekuje.
  3. Mam ten sam blad , co panowie poradzicie ? wersja inpy 9.0.7 moje auto e46 330d m57n 2005rok
  4. Amorki maja rok , przejechane 15 000km
  5. Witam , u mnie tez sa gluche pukniecia , tylko mam tez problem ze ta lewa strona stoi o 1cm nizej niz prawa. To pojawilo sie po wymiane sprezyn oraz lacznikow. Z tym ze po jedej stronie jest oryginalny lacznik lemfordera a po drugiej jakas podrobka , wymienione tez zostalo cale gorne mocowanie amorka. Sprezyny tez zmienilem spowrotem na seryjne bo myslalem ze moze jedna sprezyna jest gorsza , po wymianie dalej jedna strona jest nizej. Teraz bede zakladal sprezyny m-pakietowe ale przy okazji chce pozbyc sie tego problemu ze jedna strona jest nizej i pukanie w lewym kole. Dzieki
  6. Witam , odgrzeje troche temat. Ostatnio zauwazylem ze lewy przod stoi nizej niz prawy o okolo 1 cm. Stalo sie to po wymianie sprezyn na czerwone nizsze. W tym samym czasie wymienilem z jednej strony lacznik stabilizatora na jakas podrobe a po tygodniu z drugiej strony na lemfordera i jeszcze gorne mocowanie amorka bo lozysko padlo. Strasznie mnie denerwuje to ze z jednej strony jest nizej i ostatnio zmienilem sprezyny znowu na poprzednie na ktorych auto bylo rowno , ale sie zdziwilem i dalej strona lewa jest nizej. Czy mozliwe jest to ze z jednej strony jest nizej bo jest inny lacznik stabilizatora jak z drugiej strony lub nowe gorne mocowanie amorka ?? Moje auto posiada w serii zawieszenie m-pakietowe.
  7. Witam. Moje auto to e46 330cd 2005 rok. Mam podobny problem a nawet wiekszy. -Autko przy odpaleniu po nocy puszczalo baka. -blad klapek na komputerze -lekko falujace obroty do momentu az auto sie nagrzeje ( dodam tylko ze to zaczelo sie dopiero teraz jak jest zimno) -i najgorsze , WYWALILEM KLAPKI ZAWIROWAN BO NACZYTALEM SIE NA FORACH. Problem wyglada tak , u mnie w aucie sa zupelnie inne klapki , jakies zabudowane i wieksze , takie jak w e60 , po ich zaslepieniu auto od dolu praktycznie nie jedzie i moje pytanie jest nastepujace: CZY MOGE SPOWROTEM ZALOZYC TE KLAPKI PO WYCZYSZCZENIU ?? -Wymienilem wszystkie swiece oraz sterownik ( bledy z komputera znikly puszczal baka niebieskiego nadal tylko ze zauwazylem ze nagle od tygodnia juz nie puszcza :shock: ) -wymieniona odma- -wymienione termostaty. Niebieskiego baka po odpaleniu juz sie chyba pozbylem , teraz pozostaly tylko falujace lekko obroty do momentu az auto sie nagrzeje oraz problem po wywaleniu klapek. Zastanawiam sie co mam z tym fantem zrobic bo brak mi tej elastycznosci.
  8. Te auto bedzie dla kolegi. Ja aktualnie mam 330cd z 2005 roku i szukalem tego auta na prawde sporo i sporo tez za nie dalem , wiec wiem o co chodzi. Po prostu nie orientowalem sie w cenniku dobrych 330Ci przed liftowych. Te auto ktore szukamy moze byc po stluczce ,malowane ale nie po ostrym dzwonie. Aaa jeszcze nie napisalem ze te dwa auta z linkow nie posiadaja zadnych ksiazek serwisowych i maja tylko po 1 kluczyku.
  9. VINY mam i juz rozkodowane. Ta granatowa na 19' to jest 2000rok wiecj odpada bo do tego rocznika chyba byla wada pekajacego zawieszenia tylniego czy tam podtrzymania ktore rozwalalo podloge na tyle. Cos o tym czytalem. Dzwonilem do obydwu sprzedajacych to wlasnie z tej granatowej to nic prawie o niej nie wie. Tak samo kraj pochodzenia jest niemcy a wedlug VINu Hiszpania. Ta czarna jest po kradzierzy ( okradziona , zamki ,lusterka itp) tak wlasciciel mowil oraz zastanawia mnie tez ze kraj pochodzenia Niemcy a jest Szwajcaria. Moze ktos z waszych znajomych sprzedaje 330Ci po 2001r do okolo 27 000k ?
  10. Prosze o opinie na temat tych dwoch aut. Moze ktos je juz ogladal lub moze mieszka w tej samej miejscowosci i ma jak obejrzec te autka. http://moto.allegro.pl/bmw-330ci-coupe-i2198526440.html http://otomoto.pl/bmw-330-C23057829.html
  11. Witam , prosze o rozkodowanie tego oto NR VIN PJ85036 Dziekuje bardzo.
  12. Moje pytanie jest takie , Wy piszecie o wymiane samych tulei czy tulei z obejma , bo nie wiem jakie mam kupic , czy tuleie z obejma czy same tuleie ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.