Skocz do zawartości

AndrzejMT

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Radom

Osiągnięcia AndrzejMT

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ..Czy ktos ma taki kolor? ..Czy ktos moze zna receptrure badz numer i paletę pod którym kryje sie ten kolor? http://img216.imageshack.us/img216/6681/bbse36rc2.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img216.imageshack.us/img216/4121/hpim2480xo7.jpg ..A po odkodowaniu VIN w BMW FUS Auto: 490 Color = -Lackierung in "amethyst-metallic", BASF FE 68-40NZ, incl. AuA?enspiegel und StoA?fA¤nger (kompl.), gem. B 8001.E Der Produktionsauftrag vom 21.01.93 ist somit ungA1ltig. ..Czy ktoś pomoże?
  2. AndrzejMT

    Stuki w silniku 328

    ..Powidasz ze org. ksiązka? :roll: ..I nic o oleju? ..Jak nie to serwis BMW i dowiesz sie wszystkiego podajac swoj nr VIN :)
  3. ..Dzieki koledze robson245 (elektroda.pl) wszedłem w posiadanie centralki alarmowej o numerze seryjnym 82929404785 (Control unit alarm system SYSTEM III 1 0,185 140,95 € 82 92 9 404 785 >> Alarm Na Reloem << na którym zgodnie ze strona reloem.com oraz http://bmwfans.info umieszony jest REMOTE CONTROL o numerze seryjnym 82929402875 (Remote control for vehicles with national version germany/austria. Part number can no longer be delivered by the factory (cancelled). can be replaced by the part in the next line >>Pozycja 3 << a dodatkowo znajduje sie na nim papierdowa naklejka z numerem NER08443 lub NERO8443 (nie wiem czy to "0" zero czy "o") no i wszystko ładnie pięknie. Podpiołem ową centralke w miejcie gdzie jej brakowało (pod schowiem, dla przypomnienia BMW E36 Sedan 2.5i, rok produkcji luty 1993r), wszystko zadziałało jak trzeba ale, a no własnie - alarmu nie da sie wyłaczyć poprzez otwierania zamka w klamce i w druga strone.. Czyli sterowanie tym alarmem odbywa sie poprzez pilota zdalnego - dobrze rozumiem? W takim razie co to jest za Remote Control o ktorym pisze wyzej (Pozycja 3) ?? .. to on własnie odbiera z niego sygnał? ..Czy jesli go zdejme i zostawie sama centralke sterowanie alarmem odbywac sie bedzie poprzez zamykanie/otwieranie zamka w klamce?.. Czy mozna dorobic do tej centralki pilota?.. Bede wdzieczny za pomoc. A tu zdjecia: %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img219.imageshack.us/img219/7227/9768pbd0.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img217.imageshack.us/img217/5597/79412plv7.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img147.imageshack.us/img147/2848/opisyalarmy001gc7.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img87.imageshack.us/img87/7396/opisyalarmy002xf5.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img135.imageshack.us/img135/7425/opisyalarmy005wd9.jpg
  4. ..Kolego - takie odłaczenie klem wcale nie zresetuje Ci kompa a tym bardziej ECU z błedów itp. Takie cuda tylko przez program i kompa podpietego. ..Zdjołeś klemy, i sie troche rozregulowało. Nic sie nie dzieje, gazowanie nic nie pomoze, pojeździsz troche (na PB) i po kilku dniach wszystko wroci do normy. ECU sie unormuje i mapy że tak powiem wyreguluja. No stres. PS. Tylko nie daj sie namówić na reset w garazu poprzez zwarcie klempy + i - na kilka minut a potem programowanie map poprzez gazowanie itp.. Jak cos wal na GG.
  5. AndrzejMT

    Wyposażenie Dodatkowe

    .. BMW E36 Sedan , Luty 1993r: Kod wyposażenia: S848A - Rozszerzona wiązka kabli - czy ktoś sie orientuje czego sie ona tyczny? (w książce serwisowej mam tez wpis <09-Jan-2006>: Part no: 35411161338 "Bowden Cable Ads 2") (PS: A czy ktos może ma tapicerke Anthrazit STOFF 4-Tuerer (0465) lub tylnie zagłówki mechaniczne (do sprzedania))
  6. ..Po primo - masz jakis smieszny stożek ? ..Jesli tak to - wyjxxać! ..Jesli nie - sprawdz czy dolot jest szczelny. Jaka masz instalacje?
  7. AndrzejMT

    Stuki w silniku 328

    .. Dowiedziałem sie dzis w Auto FUS BMW Warszawa: tylko i wyłacznie syntetyk Castrol. Ci którzy zalali juz 10W40 musza na nim jezdzić gdyż ponowne zalanie syntetyka i silnik sie rozszczelni
  8. AndrzejMT

    Stuki w silniku 328

    ..Poprzednia M50B20 Miałem zalana Max Life 10W40 - nigdy nie miałem takowego objawu, tym bardziej ze niegdy nie złapała temp powyzej normy - nigdy.. ..Obecnie mam M50B25 rowniez na Max Life 10W40 - i mam wlasnie podobnie jak kolega - zgrzeje sie i cyka - na szczescie bardzo delikatnie.. Również byłem z tym u speca bo wygladało mi to na VANOS - co wykluczył. ..W takim razie jaki olej do M50B25 (192tys przebiegu) ?? .. Generalnie dla BMW dedykuje sie oleje (benzyna): API SJ/CD lub wyższa, ACEA A2 lub wyższa, ACEA A2/B2-96 lub wyższa, olej specjalny klasy ACEA A3/B3-96, olej o podwyzszonej trwałości klasy ACEA A3/B3-96 .. w takim razie jaki do M50B25 (93r - 192tys przebiegu)??
  9. AndrzejMT

    Turbo

    ..Nie wiem czy zamkniesz sie w 20tyś. goniąc 3.2?! - czy to wogole ma sens? (kolektory, ukł wydechowy, "ślimak", cooler, zakucie - koszty mega, potem strojenie, mody przeniesienia napedu bla bla bla..) .. 35 za Twoje E36 (SZOK!) + 20 = 55 >> Za te pieniadze masz M3 E36 + jakies mody i spokojnie 350PS albo 330Ci bla bla bla itp itd.. ..Zdecydowanie wolał bym zakupic kilka gratów i pozostać N/A. Zapewnij silnikowi równie dobre ssanie co wydychanie, do tego strojenie i na pewno zadzwisz nie jednego ;) ..Polecam: http://www.mk-motorsport.de/html_en/e36_3er_motor.htm http://www.mk-motorsport.de/html_en/e36_3er_exhaust.htm Ps: W te 215 jestem skłonny uwierzyć. Moje poprzednie M50B25 miało dokonane podobne zabiegi + mocne wystrojenie i wypluła 216 - tez taka kupiłem :) - po 3 miesiacache sprzedałem - wkurwiała mnie szpachla :(
  10. AndrzejMT

    KOLEDZY MAM PYTANKO ?

    ..Niech kolega dokładnie opisze co sie dzieje - bo poza tym co tu koledzy napisali moze byc jeszcze wiele innych powodów a chociaz by np. tuleje prowadzące wew ;), most itp itd..
  11. ..Siądą! - Ale JAMEX? :shock: - przeciez to miekki, drogi kicz. Nie lepiej Weitec, D&W, Wiechers?
  12. AndrzejMT

    czy Vanos działa?

    ..W Allegro sie nie baw.. Masz niedaleko do Radomia wiec zapraszam do składu BMW ;) u Maćka www.bma3.pl Tel: 601 228 334. Jak cos to wal smiało do mnie na gg i chetnie pomoge.
  13. AndrzejMT

    czy Vanos działa?

    ..A czy ten "klekot" przypomina choć troche "klekot" z filmiku ktore wstawiłem? .. Może masz mozliwosc nagrania kamera czy dyktafonem pracy twojego silnika - moze cos uslyszymy.. ..Przyczyn moze byc wiele ale skoro masz wymienione to i tamto, domniemam ze zrobił to ktos kumaty i dobrze poskrecał sruby na kółku (widziałem przypadek kiedy jedna ze srób byla zerwana i latała swobodnie pod deklem..) .. Najlepiej napisz co i jak dokładnie, a jesli uda Ci sie cos nagrac to bylo by juz super :) PS: Kolego Gargi4482 - ja Ci moge sprzedać VANOS-a i juz bedziesz go miał ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.