Skocz do zawartości

orzel_man

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 462
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O orzel_man

  • Urodziny 09.02.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535dA
    EX: S-max E53 M57TU S-Max 2,5t E38 728iA, E39 530dA Touring, E39 5.30D Sedan
  • Lokalizacja
    Północna Polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia orzel_man

  1. Cześć jakoś tak się poskładało, że auto idzie na sprzedaż. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. auto forumowe od pasjonata. szczegóły w ogłoszeniu. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-5-bmw-e61-535da-m-pakiet-zadbana-ID6GgBv9.html cena startowa 43 500 PLN auto świeżo po wymianie oleju i filtrów. zresztą w wątku też jest trochę informacji https://www.bmwklubpolska.pl/forum/topic/202737-e61-orzeł-wita-z-bandziorką/ zapraszam do kontaktu
  2. spoko znajdę. błąd miałem co jakiś czas od roku... z pewnością poduchy wymagały wymiany co zostało zrobione. ale kompresor już chyba nie pompuje albo jak mówisz przestaje go odcinać i wywala błąd. no ale po kolei... damy radę. Widzę że masz temat przerobiony, pamiętasz nr tego przekaźnika ?
  3. Cześć, Dzięki za odpowiedź i namiar. wężyk z filtrem wymieniłemjakiś czas temu. O którym przekaźniku mowa ? bo nie do końca kojarzę temat... dzięki
  4. Cześć, jestem na końcowym etapie regeneracji zawieszenia w swojej "Bandziorze" wymienione poduchy i amory ale niestety chyba i kompresor wymaga naprawy. Czy polecacie kogoś kto zajmuje się regeneracją bądź jakieś sensowne źródło gdzie można nabyć odpowiedni kompresor za "normalne" pieniądze. z góry dzięki za info. pozdrawiam
  5. Czołem! cóż... przez święta wozidło dość mocno załadowane latało...wszyscy kilka kilo do przodu a że miałem problem z błędem poduszek... to i amorek wylał. wczoraj wymienione amory oraz miechy z tyłu. Dostać się do śrub górnych amortyzatora to jakiś konkretny żart inżynierów z BMW ale co zrobisz. Jakoś się udało ale dodatkowe audio nie pomogło. Jedna poducha była jeszcze ori i ta trzymała...zamiennik już miał problem. kilka fotek dla potomności. Jedna ze wskazaniem lokalizacji śrub amora - kosmos, kto nie rozbierał ten nie wie :hyhy: Stara poducha LEwa strona Prawa strona I kilka fotek z zabawy z całym bałaganem Oczywiście przez to wszystko chyba padła sprężarka bo bardzo słabo podbija... więc do kompletu jeszcze to będzie Pozdro
  6. cześć, info dla potomnych, dźwigienka się delikatnie przesunęła od przesłony. Poprawiłem i jest ok. dzięki
  7. wątpliwe... ale kto wie... różne cuda już widziałem. świeci ogólnie poprawnie.
  8. ok sprawdzę... sugerują też przez okienko inspekcyjne zajrzeć...zobaczę czy podołam
  9. Cześć, Pytanko do Was, czy coś się skończyło w lampie ... po mojemu to nie jest normalny kształt. Jakaś klapka padła czy coś ? tak świecą mijania a długie tak zaznaczyłem dziwne wcięcie po prawej... co to może być ?
  10. orzel_man

    BMW 535d odcina moc

    w najlepszym przypadku to problem z paliwem - jak było niskie ciśnienie mogło czegoś brakować. proponuję jednak zweryfikować wartość podciśnienia jakie daje pompa. wystarczy odpiąć przewód z tego dużego czarnego zbiornika podciśnienia i podpiąć vakuometr. Wartość powinna bardzo szybko skoczyć na 09-1 bar . Proponuję sprawdzić na zimnym i na ciepłym. U mnie na ciepłym jak się rozszerzył metal pompa vacu nie miała szczelności. skończyło się wymianą. tak działa sprawna pompa https://www.youtube.com/shorts/kexI57suWHg
  11. Witam w Nowym Roku!!! Co jakiś czas były błędy Nivo....później nie było... a poduchy już w nie najlepszym stanie. Załadowany w święta... po dach...jeździłem aż wyskoczył błąd... i chyba amor z tyłu tego nie wytrzymał... więc mam i poduchy i amory do wymiany. niepotrzebnie czekałem z tym tematem. - ale cóż mogę winić tylko siebie. ale amorki od nowości... więc i tak dały radę. Poduchy już u mnie. wymiana całości pod koniec stycznia... terminy.
  12. Dzień DObry! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!1 Prośba o ofertę na : 1. Amortyzatory tył 2. Poduszki zawieszenia BMW E61 535dA CR67235 dziękuję
  13. Dawno nic nie było.... to i dobrze z drugiej strony... autko zaczyna zamykać kolejne 10k więc i pora na serwisik przyszła... no i trochę witamin 😉 kółka zmienione na zimowe... i jednak wywaliłem dystanse... nie wygląda tak dobrze ale teraz szybko się robi ciemno :wstyd: chyba jednak bezpieczeństwo wzięło górę takie czorty siedziały przód jeszcze jeszcze...ale tył mało tych zwojów łapało... Pozdro! P.S. Jak na razie... lampy rewelka... za tą kasę... wypas.
  14. Podciśnienia są kluczowe... walczyłem w swoim wątku. Skończyło się wymianą zaworów. Jest lepiej. Ale czy idealnie... ciężko powiedzieć. Pierwsze primo, sprawdzenie wartości podciśnienia jakie generuje pompa vacum. Jak nie ma przynajmniej 0,8 bara to do wymiany. Musi być solidne podciśnienie szybko generowane żeby wysterować wszystkie zawory i mechanizmy, klapki, egr, wszystkie sterowania turbiny R2S itd. co do zasady działania turbo to proszę link poniżej https://www.youtube.com/watch?v=xYc1lslnPL0 tutaj widać kiedy która "grucha" pracuje https://www.youtube.com/watch?v=zRdPq-cT8Ys Powodzenia...zęby zjadłem na tym 😉
  15. nivo ma filterek pod nadkolem z prawej strony. często jest zapchany i wywala błąd. tutaj trochę informacji https://www.youtube.com/watch?v=Wg-HoDUl254&t=34s na początek można zacząć od tego - koszt niewielki a przy okazji można sprawdzić jak to wszystko wygląda. tutaj też trochę mojej roboty https://www.bmw-klub.pl/forum/topic/202737-e61-orzeł-wita-z-bandziorką/page/5/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.