Po zimie również będę zmieniał samochód, wybór pada na A4 b8, E90 lubE60. Ja chciałbym się coś dowiedzieć na temat awaryjności tych dwóch modeli. Ja będę szukał silników 3.0d, 2.5d(M57), 2.5i, 3.0i (z pośrednim wtryskiem) lub ewentualnie w E90 lci 1.8d, 2.0d (N47). Moje ostatnie bmw to E46 ze słynnym 2.0 136ps, jako, że nie poczytałem o awariach, wadach w konstrukcji ( np. przepływomierz, pompa wtrysk., nietrwałe zawieszenie lub tuleje tylnej belki, czy też pękająca tylna podłoga), po jakimś czasie miałem już dość bmw. Czy zawieszenie w E90 zmieniło się jakoś diametralnie w porównaniu do E46 oraz czy w zawieszeniu w E90 i E60 wychodziły jakieś "kwiatki" - wady, czy różnica w zawieszeniu tych dwóch modeli (E90,E60) jest również jakaś przełomowa (wiadomo E90 jest nowszą konstrukcją ale oba mają zaw. wielowachaczowe)? Co do silników to te wyżej wymienione (2.5d,3.0d,2.5i,3.0i) są te same w E90 i E60 ale czy w ich przypadku również zdarzały się jakieś wady lub problemy tak jak słyszy się w konstrukcjach N47 (1.8d lub 2.0d) (chodzi mi o łańcuch rozrządu). Dzięki. Pozdrawiam